- نوشته شده توسط:
پیام خوزستان
-
يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵
پیام خوزستان - صدا و سیما / «محمدباقر قالیباف» و «نبیه بری» رؤسای مجالس ایران و لبنان دقایقی قبل درخصوص مسائل دوجانبه و بویژه شرایط در لبنان بصورت تلفنی گفتگو کردند.
پیام خوزستان - صدا و سیما / «محمدباقر قالیباف» و «نبیه بری» رؤسای مجالس ایران و لبنان دقایقی قبل درخصوص مسائل دوجانبه و بویژه شرایط در لبنان بصورت تلفنی گفتگو کردند.
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...