يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

انجام سیزدهمین عمل موفقیت‌آمیز اهدای عضو در اهواز

انجام سیزدهمین عمل موفقیت‌آمیز اهدای عضو در اهواز
پیام خوزستان - ایرنا / مسئول مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انجام موفقیت آمیز سیزدهمین عمل اهدای عضو سال جاری از یک بیمار مرگ مغزی در بیمارستان ...
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایرنا / مسئول مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انجام موفقیت آمیز سیزدهمین عمل اهدای عضو سال جاری از یک بیمار مرگ مغزی در بیمارستان گلستان اهواز خبر داد.
دکتر عباس چنانه، مسئول مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: این عمل اهدای عضو شامگاه شنبه از یک بانوی ۴۷ ساله به نام «نادیا درویشی» اهل اهواز که به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود انجام شد.
وی افزود: کبد و کلیه های این فرد اهدا کننده با رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند پیوند زده شد.


نظرات شما