شنبه ۶ تير ۱۴۰۵

سیاسی

نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد

نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
پیام خوزستان - آخرین خبر /نیروی دریایی سپاه در پاسخ به تجاوز آمریکا،نقاط استقرار ارتش این کشور در منطقه را مورد اصابت قرار داد. روابط عمومی سپاه اعلام کرد: « به دنبال نقض آتش ...
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - آخرین خبر /نیروی دریایی سپاه در پاسخ به تجاوز آمریکا،نقاط استقرار ارتش این کشور در منطقه را مورد اصابت قرار داد.
روابط عمومی سپاه اعلام کرد: « به دنبال نقض آتش بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمان‌شکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانه‌های مختلف از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد. 
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش ترورستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.
بر اساس بند 5 تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود. در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گسترده‌تر از این خواهد بود.»


نظرات شما