پیام خوزستان - ایرنا / وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای انگلیسی خود تلفنی رایزنی کرد.
سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس عصر امروز جمعه ۵ تیر به صورت تلفنی گفتوگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتوگوی تلفنی، همتای انگلیسی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات و رایزنیهای انجامشده قرار داد.
طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقهای، بر تداوم رایزنیهای دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.