دوشنبه ۱ تير ۱۴۰۵

سیاسی

هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد

هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد
پیام خوزستان - تسنیم / هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفت‌وگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری ...
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - تسنیم / هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفت‌وگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.
🔹هیأت ایرانی در جریان این مذاکرات در نشست‌های دوجانبه و چهارجانبه با حضور هیأت آمریکا و میانجی‌گران پاکستانی و قطری شرکت و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره روند اجرای یادداشت تفاهم و شرایط ورود به مذاکرات توافق نهایی مطرح کرد.
🔹قطر و پاکستان پس از پایان رایزنی‌ها با صدور بیانیه‌ای مشترک، از توافق طرف‌ها بر سر نقشه‌راه ۶۰ روزه، تشکیل کمیته عالی و آغاز کارگروه‌های فنی خبر دادند. بر اساس این بیانیه، گفت‌وگوهای فنی تا پایان هفته در بورگن‌اشتوک ادامه خواهد یافت.
بازار


نظرات شما