چهارشنبه ۳ تير ۱۴۰۵

اجتماعی و فرهنگی

۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات شدند

۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات شدند
پیام خوزستان - ولی‌الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی حدود ۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات بویژه کربلای معلا شدند.
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ولی‌الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی حدود ۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات بویژه کربلای معلا شدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: از این تعداد حدود ۱۴ هزار زائر از پایانه شلمچه و ۶ هزار زائر از پایانه مرزی چذابه وارد عراق شدند.
وی اظهار کرد: در جهت استقبال از زائران و همچنین جابجایی آنان به پایانه‌های مرزی و بالعکس اقدامات لازم صورت گرفته و ظرفیت‌ها و امکانات استان بسیج شده تا رفاه حال آنان تامین شود.


نظرات شما