چهارشنبه ۳ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

پیگیری پرداخت عوارض آلایندگی و ساخت بیمارستان در حمیدیه+فیلم

پیگیری پرداخت عوارض آلایندگی و ساخت بیمارستان در حمیدیه+فیلم
پیام خوزستان - نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درخصوص پیگیری پرداخت عوارض آلایندگی به استان خوزستان و ساخت بیمارستان در شهرستان حمیدیه ارائه کرد.
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درخصوص پیگیری پرداخت عوارض آلایندگی به استان خوزستان و ساخت بیمارستان در شهرستان حمیدیه ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، سیدمحسن موسوی زاده در ارتباط تلفنی با خبر خوزستان گفت: درحال حاضر بدهی دولت و وزارت نفت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ۴۰ هزار میلیارد تومان (همت) است.
وی درخصوص پیگیری‌های انجام شده بیان داشت: باتوجه به اینکه پرداخت این مبلغ برای وزارت نفت امکانپذیر نیست، مقرر شد ماهانه ۲ تا ۳ همت پرداخت شود و بر همین اساس، برای این ماه قول مساعد برای پرداخت ۲ همت داده شده استو
موسوی زاده با بیان اینکه شهرداری‌های استان پرداخت حقوق کارکنان را بدون افزایش ۶۰ درصد انجام داده‌اند، تصریح کرد: همین اتفاق موجب نارضایتی کارکنان شهرداری‌ها شده است، در تلاش هستیم هرچه سریعتر دو همت پرداخت انجام شود.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی درخصوص ساخت بیمارستان حمیدیه می‌گوید: در دوره‌های قبلی کلنگ زنی ساخت بیمارستان در این شهرستان انجام شد، ولی به دلیل اختلاف میان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و اداره کل منابع طبیعی استان عملیات ساخت آن آغاز نشد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


نظرات شما