پیام خوزستان - نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس از اعزام تیم فنی و عمرانی معاونت توسعه وزارت بهداشت به شهرستانهای حمیدیه و کارون در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، سید محسن موسویزاده اظهار کرد: این گروه در سفری میدانی از وضعیت احداث بیمارستان حمیدیه و همچنین بیمارستان سینا در شهرستان کارون بازدید خواهد کرد.
وی افزود: با پیگیریهای مستمر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مقرر شده است تیم اعزامی ضمن بررسی محل احداث بیمارستان حمیدیه، وضعیت عمرانی، تجهیزاتی و خدماتی بیمارستان سینا در کارون را نیز مورد ارزیابی میدانی قرار دهد.
موسویزاده با اشاره به محرومیت درمانی شهرستان حمیدیه با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اظهار کرد: با پیگیریهای انجامشده، بحث احداث بیمارستان حمیدیه وارد فاز عملیاتی میشود و در کنار آن، تأمین اعتبار ویژه برای بیمارستان سینای کارون نیز در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است.
وی افزود: بر اساس رایزنیهای صورتگرفته، بناست بیمارستان سینا در تخصیص اعتبارات به صورت ویژه دیده شود و این بازدید میدانی در هفته جاری گام مؤثری در جهت رفع کمبودهای این مرکز درمانی خواهد بود.