چهارشنبه ۳ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

دستگیری سارقان معابر در حمیدیه

دستگیری سارقان معابر در حمیدیه
پیام خوزستان - فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری ۲ سارق معابر در این شهرستان خبر داد.
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری ۲ سارق معابر در این شهرستان خبر داد.

پیام خوزستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، سرهنگ رئیس علی عبدولی گفت: ماموران پلیس حین گشت‌زنی ۲ سارق معابر را در حال سرقت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمان پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات به‌عمل آمده به ۴ فقره سرقت معابر اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند.


نظرات شما