پیام خوزستان

آخرين مطالب

بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی

پیام خوزستان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی ۹۷ درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد. به گزارش روابط عمومی و ...

انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی

پیام خوزستان - مدیرعامل شرکت بیمه دی طی حکمی، حسین یاوری را به سرپرستی معاونت توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ...

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

پیام خوزستان - اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دکتر قاضی‌زاده هاشمی ...

بنیاد شهید تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ، حدود ۲ هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

پیام خوزستان - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ صفی‌خانی مدیر روابط عمومی این شرکت، در خصوص خدمت‌رسانی به خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت اظهار داشت؛ علیرغم ...

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

پیام خوزستان - بیمه مرکزی ج.ا.ا موافقت خود با افزایش سرمایه‌ی شرکت بیمه دی را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ بیمه مرکزی ج.ا.ا به عنوان نهاد ناظر ...

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

پیام خوزستان - طی مراسمی که روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه و در ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد، از شرکت بیمه دی به عنوان یکی از فعالین برگزاری نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز ...

مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران مطرح کرد؛ بیمه دی در سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد ریال فروش داشته است/ رشد ۷۹ درصدی شاخص فروش

پیام خوزستان - مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران با اشاره به دستاوردهای ارزنده شرکت در سال گذشته، تحقق اهداف را در گرو باور و تلاش تمامی کارکنان در همه سطوح دانست. به گزارش ...

در دیدار نوروزی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

پیام خوزستان - اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دکتر قاضی‌زاده هاشمی ...

بیمه دی، میزبان اصحاب رسانه در ضیافت افطار

پیام خوزستان - فعالان عرصه‌ی خبر و رسانه در ضیافت افطاری شرکت بیمه دی شرکت نمودند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دوشنبه ۲۰ فروردین‌ ۱۴۰۳ همزمان با ۲۸ ماه ...

دارندگان بیمه نامه بدنه بیمه دی از خدمات نوروزی ویژه بهره مند می شوند

پیام خوزستان - شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به مدت یک ماه خدمات ویژه امداد خودرو به رانندگان دارای بیمه نامه بدنه خود، ارائه می دهد. به ...

شما برنده قرعه کشی پایان سال بیمه دی باشید

پیام خوزستان - قرعه کشی پایان سال بیمه دی امشب آغاز و تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ ادامه دارد. شما می توانید از همین حالا با شماره گیری *۱۶۷۱# و نصب اپلیکیشن دی‌دار در قرعه کشی ۵ ...

برندگان قرعه کشی پایان سال بیمه دی مشخص شدند

پیام خوزستان - قرعه کشی پایان سال بیمه دی در آخرین ساعات سال ۱۴۰۲ برگزار شد و ۱۰ برنده خوش شانس هدیه ۵ میلیون تومانی و ۵ برنده خوش شانس جایزه ۱۵ میلیون تومانی این شرکت که با ...

خدمت ویژه بیمه دی به دارندگان بیمه نامه بدنه

پیام خوزستان - شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به مدت یک ماه، به دارندگان بیمه نامه بدنه این شرکت ...

تداوم خدمت‌رسانی و پاسخگویی بیمه دی در نوروز ۱۴۰۳

پیام خوزستان - بیمه دی طی تعطیلات سال نو نیز خدمت‌دهی به مشتریان و بیمه‌شدگان را دستور کار داشته و در راستای تکریم ایشان علاوه بر پاسخگویی ۲۴ ساعته با سرشماره ۱۶۷۱، کارشناسان ...

بازدید رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از غرفه‌ی بیمه دی

پیام خوزستان - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، طی دیدار از غرفه‌ی بیمه دی مطرح کرد:کاهش چشمگیر زمان پرداخت مستقیم خسارت به بیمه‌شدگان، به ویژه خانواده‌‌ی معزز ایثارگری، ...

انتصاب مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی در شرکت بیمه دی

پیام خوزستان - مدیرعامل بیمه دی، طی حکمی حمیدرضا علی‌محمدی را به سرپرستی مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی این شرکت منصوب نمود. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ ...

لوح زرین‌ نو آوری برتر ایرانی به بیمه دی رسید

پیام خوزستان - شرکت بیمه دی در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایران موفق به کسب تندیس و لوح این رویداد شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در این جشنواره که ۲۱ اسفندماه ...

معرفی مدیران برتر بیمه دی، از سوی سندیکای بیمه‌گران

پیام خوزستان - سندیکای بیمه‌گران ایران اعضاء فعال خود در کارگروه‌های تخصصی سال ۱۴۰۲ را، معرفی نمود. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ براساس این گزارش، لیدا ...

بازدید رییس جمهور از غرفه بیمه دی

پیام خوزستان - صبح امروز رییس جمهورطی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دوسالانه بنیادشهید، در غرفه بیمه دی حاضر شد و در جریان اقدامات بیمه و نحوه خدمات رسانی این شرکت به جامعه ...

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

پیام خوزستان - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دوره‌ی مشابه ...

مدیرعامل بیمه دی در جمع مدیران ستاد و شعب؛ باید به برنامه عملیاتی شرکت متعهد و نتیجه گرا باشیم

پیام خوزستان - رویداد هم اندیشی تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین و کلیه مدیران ستاد و شعب بیمه دی طی دو روز برگزار شد. به گزارش ...

برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با کارکنان

پیام خوزستان - برنامه‌ی عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۳ از سوی مدیرعامل این شرکت تبیین شد. نشست مدیرعامل شرکت بیمه دی با کارکنان سراسر کشور با هدف تبیین برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ ، با ...

رئیس بنیاد شهید در آستانه‌ی اعیاد شعبانیه و در مراسم سالروز تاسیس بیمه دی مطرح کرد: قدردان زحمات بی‌دریغ کارکنان بیمه دی به خانواده ایثار و شهادت هستیم

پیام خوزستان - قاضی‌زاده هاشمی گفت:ارتباط بنیاد شهید با شرکت بیمه دی، ارتباطی چند جانبه است. زیرا از طرفی، بنیاد به شکل غیرمستقیم مدیریت این شرکت در اختیار دارد. و از دیگر سو، ...

رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در مراسم نوزدهمین سالگرد تأسیس بیمه دی، عنوان کرد: با استمرار توفیقات بیمه دی، درخشش این شرکت تدوام داشته است

پیام خوزستان - علی استاد هاشمی گفت:می‌بایست مردم را در امر آموزش مفاهیم و مباحث بیمه‌ای یاری دهیم و هنگامی که شهروندی برای خرید بیمه‌نامه به ما مراجعه می‌کند، باید همه‌ی موارد ...

مدیر عامل بیمه دی در مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس این شرکت عنوان کرد؛ رضایتمندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است

پیام خوزستان - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دوم اسفندماه و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دی با حضور رئیس بنیاد ...

معرفی برندگان جشنواره‌ی فروش زمستانی بیمه دی

پیام خوزستان - جشنواره‌ی فروش زمستانی بیمه دی با اعلام نام بیمه‌گذاران برنده، به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در جشنواره‌ی فروش زمستانی ...

بررسی بودجه‌ بیمه دی در سال ۱۴۰۳

پیام خوزستان - بودجه‌ی بیمه دی در سال آتی، طی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در نشستی که جهت بررسی و تعیین بودجه‌ ...

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

پیام خوزستان - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و ...

مدیرعامل بیمه دی در مجمع عمومی فوق العاده شرکت: تا پایان سال حدود سه برابر بودجه مصوب، تحقق سود خواهیم داشت

پیام خوزستان - مدیرعامل بیمه دی با اشاره به روند مثبت و رو به رشد عملکرد این شرکت٫ گفت؛ به نظر می رسد تا پایان سال حدود سه برابر تحقق ...

افزایش سرمایه شرکت بیمه دی تصویب شد

پیام خوزستان - شرکت بیمه دی روز یکشنبه یکم بهمن ماه در حالی درخصوص تصویب افزایش سرمایه خود به مجمع نشست که بیمه مرکزی و سازمان بورس به ...

بیمه دی به سهامداران خود ۶۰ درصد سهام جایزه می دهد

پیام خوزستان - شرکت بیمه دی با دعوت از سهامداران خود به منظور افزایش سرمایه از مبلغ ۵۹۵۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال ساعت ۱۴ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱ مجمع عمومی فوق العاده برگزار می کند. همچنین پس از برگزاری مجمع افزایش سرمایه در ساعت ۱۵ همان روز در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اعضای جدید هیأت مدیره خود را خواهد شناخت. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ آگهی دعوت به مجامع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده بیمه دی در حالی روی سامانه کدال منتشر شد که در این اطلاعیه، مهم ترین دستور جلسه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و همچنین مهم ترین دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نیز انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت می باشد.براساس گزارش توجیهی افزایشی که در سایت کدال بورس نیز منتشر شده، افزایش سرمایه شرکت با هدف اصلاح ساختار مالی و اطمینان دهی به سهامداران به منظور افزایش سودآوری، طی دو مرحله از رقم ۵.۹۵۰ میلیارد ریال فعلی به مبلغ ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید. در مرحله اول این رقم به ۹۵۰۰ میلیارد ریال از محل اندوخته ها و سود انباشته (سهام جایزه) و مرحله دوم از مبلغ ۹.۵۰۰ به ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات یا آورده نقدی سهامداران خواهد بود.

استقبال از بسته های ویژه در جشنواره زمستانی بیمه دی

پیام خوزستان - جشنواره زمستانی بیمه دی که با تخفیف روی بسته های مختلف بیمه ای از اول دی آغاز شده است، با استقبال مردم همراه شد. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، جشنواره زمستانی این شرکت از اول دی ماه با تخفیف ۲۰ تا ۷۵ درصدی روی بیمه بدنه خودرو، بیمه های مهندسی، آتش سوزی، مستمری و باربری صادراتی و وارداتی آغاز شده است.در این جشنواره که خریداران می توانند در خرید بیمه شخص ثالث از ۶۰ درصد تخفیف مازاد مالی و در بیمه بدنه خودرو از ۶۰ تا ۷۵ درصد (به صورت پلکانی) تخفیف، بیمه های مستمری پیشامد و باربری صادراتی و وارداتی از ۳۰ درصد تخفیف، بیمه آتش سوزی از ۵۰ درصد و انواع بیمه مهندسی نیز از ۲۰ درصد تخفیف بهره مند شوند، مورد اسقبال هموطنان قرار گرفته است.

حضور شرکت بیمه دی در کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه

پیام خوزستان - بیمه دی دست‌آوردهای خود در حوزه‌ی تحول دیجیتال را، در دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه معرفی کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ مدیریت تحول دیجیتال و مدیریت بازاریابی و تبلیغات این شرکت، طی حضور خود در دومین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» اقدامات، دست‌آوردها و برنامه‌های‌ رو به توسعه‌ی خود در عرصه‌ی فن‌آوری‌های دیجیتال را معرفی و در معرض مشاهده‌ی کارشناسان و علاقمندان این حوزه قرار دادند.

حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای در شاخص فروش است/ مشکل کروکی‌های آنلاین در آینده نزدیک حل می شود

پیام خوزستان - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی آنلاین هرچه زودتر رفع شود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این سال‌ها بیمه دی حال خوبی نداشت گفت: اما در این دوره زحمات زیادی کشیده شد و ما قدردان همه فعالان صنعت بیمه هستیم. وی با بیان اینکه بیمه صنعتی است که می‌تواند محرک حوزه اقتصادی باشد افزود: این صنعت مسیر رشد ‌توسعه خود را در پیش گرفته و ‌‌هر روز وضعیت صنعت بیمه روبه پیشرفت است. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: صنعت بیمه نه تنها در حوزه های متفاوت سرمایه گذاری دارد، بلکه ایجاد اشتغال مولد نیز کرده‌ است. حق وردیلو با اشاره به اینکه این صنعت زمینه هایی را برای رشد ‌اقتصادی کشور فراهم کرده بیان کرد: در زمینه اصلاح ساختار بدنه صنعت بیمه باید اتفاقاتی رخ دهد، ما در بیمه مرکزی قانون این صنعت را بازنگری خواهیم کرد و از نقطه نظرات فعالان حوزه بیمه در پیشنویس اولیه استفاده می‌کنیم. وی افزود: باید از تجارب کشورهای دیگر در صنعت بیمه استفاده کنیم تا مسیر رشد و‌ بالندگی صنعت را پیش ببریم. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما ۱۰۲ هزار نمایندگی در سراسر کشور داریم گفت: در بیمه دی ۱۰۹۷ نماینده حقیقی، ۵ نماینده حقوقی و تعداد کمی نماینده زندگی داریم که نزدیک به ۱۳ درصد پرتفوی بیمه دی توسط نمایندگان شکل می‌گیرد. حق وردیلو بیان کرد: ما در زمینه شبکه فروش درخواست داریم که راهبرد مشخص تری از سوی شرکت اعمال شود، همچنین درخواست داریم در زمینه شبکه فروش و‌ رفع مشکلات آن تمهیداتی اندیشیده شود. وی افزود: در زمینه کروکی انلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی انلاین هرچه زودتر رفع شود. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مدافع جدی حقوق بیمه گذاران، بیمه گران و شبکه فروش هستیم و رقابت ناسالم میان همکاران را رفتاری نا پسندیده می‌دانیم. حق وردیلو بیان کرد: سهم بیمه‌های زندگی عدد قابل توجهی در بیمه دی نیست و باتوجه به اینکه این شرکت جزو ۵ شرکت برتر است، نمایندگان باید فعالیت بیشتری در زمینه بیمه‌های زندگی داشته باشند. وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه ثالث ‌و درمان باید ریسک پذیری بیشتری وجود داشته باشد افزود: در زمینه نظارت هوشمند با استفاده از فناوری های نوین رصدهایی را به صورت انلاین خواهیم داشت و درخواست داریم قوانین و مقررات را همکاران به خوبی رعایت کنند. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه فروش بزرگ بیمه دی تلاش خوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای است/ مشکل کروکی‌های آنلاین در آینده نزدیک حل می شود

پیام خوزستان - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی آنلاین هرچه زودتر رفع شود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این سال‌ها بیمه دی حال خوبی نداشت گفت: اما در این دوره زحمات زیادی کشیده شد و ما قدردان همه فعالان صنعت بیمه هستیم. وی با بیان اینکه بیمه صنعتی است که می‌تواند محرک حوزه اقتصادی باشد افزود: این صنعت مسیر رشد ‌توسعه خود را در پیش گرفته و ‌‌هر روز وضعیت صنعت بیمه روبه پیشرفت است. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: صنعت بیمه نه تنها در حوزه های متفاوت سرمایه گذاری دارد، بلکه ایجاد اشتغال مولد نیز کرده‌ است. حق وردیلو با اشاره به اینکه این صنعت زمینه هایی را برای رشد ‌اقتصادی کشور فراهم کرده بیان کرد: در زمینه اصلاح ساختار بدنه صنعت بیمه باید اتفاقاتی رخ دهد، ما در بیمه مرکزی قانون این صنعت را بازنگری خواهیم کرد و از نقطه نظرات فعالان حوزه بیمه در پیشنویس اولیه استفاده می‌کنیم. وی افزود: باید از تجارب کشورهای دیگر در صنعت بیمه استفاده کنیم تا مسیر رشد و‌ بالندگی صنعت را پیش ببریم. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما ۱۰۲ هزار نمایندگی در سراسر کشور داریم گفت: در بیمه دی ۱۰۹۷ نماینده حقیقی، ۵ نماینده حقوقی و تعداد کمی نماینده زندگی داریم که نزدیک به ۱۳ درصد پرتفوی بیمه دی توسط نمایندگان شکل می‌گیرد. حق وردیلو بیان کرد: ما در زمینه شبکه فروش درخواست داریم که راهبرد مشخص تری از سوی شرکت اعمال شود، همچنین درخواست داریم در زمینه شبکه فروش و‌ رفع مشکلات آن تمهیداتی اندیشیده شود. وی افزود: در زمینه کروکی انلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی انلاین هرچه زودتر رفع شود. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مدافع جدی حقوق بیمه گذاران، بیمه گران و شبکه فروش هستیم و رقابت ناسالم میان همکاران را رفتاری نا پسندیده می‌دانیم. حق وردیلو بیان کرد: سهم بیمه‌های زندگی عدد قابل توجهی در بیمه دی نیست و باتوجه به اینکه این شرکت جزو ۵ شرکت برتر است، نمایندگان باید فعالیت بیشتری در زمینه بیمه‌های زندگی داشته باشند. وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه ثالث ‌و درمان باید ریسک پذیری بیشتری وجود داشته باشد افزود: در زمینه نظارت هوشمند با استفاده از فناوری های نوین رصدهایی را به صورت انلاین خواهیم داشت و درخواست داریم قوانین و مقررات را همکاران به خوبی رعایت کنند. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه فروش بزرگ بیمه دی تلاش خوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

تخفیف های ویژه در جشنواره زمستانی بیمه دی/ ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید بیمه نامه از شرکت بیمه دی

پیام خوزستان - جشنواره زمستانی بیمه دی از اول دی ماه آغاز شده و شما می توانید در این جشنواره بیمه نامه های مورد نیاز خود را با ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف خریداری کنید. به گزارش روابط عمومی بیمه دی فروش ویژه زمستان بیمه دی همزمان با شروع زمستان آغاز شده است و تا ۴ اسفند ماه سالروز تاسیس بیمه دی دارد. این جشنواره تخفیفات شگفت انگیز بیمه ای را در بیمه بدنه خودرو، بیمه های مهندسی، آتش سوزی، مستمری و باربری صادراتی و وارداتی شامل می شود. امیررضا نعمت اللهی، معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی در این زمینه گفت: در این جشنواره در خرید بیمه شخص ثالث ۶۰ درصد تخفیف مازاد مالی و در بیمه بدنه خودرو از ۶۰ تا ۷۵ درصد (به صورت پلکانی) تخفیف به خریداران اعطا می شود. وی ادامه داد: همچنین مشتریان بیمه های مستمری پیشامد و باربری صادراتی و وارداتی نیز می توانند از ۳۰ درصد تخفیف در خرید استفاده کنند. به گفته نعمت اللهی، در این جشنواره بیمه آتش سوزی با ۵۰ درصد و انواع بیمه مهندسی نیز با ۲۰ درصد تخفیف به مشتریان عرضه می شود. مشتریان بیمه دی که در مدت برگزاری جشنواره اقدام به خرید بیمه نامه کرده اند، در پایان جشنواره شانس برنده شدن جوایز مختلف و متنوعی نقدی از ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال را خواهند داشت.

در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی؛ از محصولات جدید بیمه دی رونمایی شد/ تقدیر از نمایندگان برتر

پیام خوزستان - در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی از ۲ محصول جدید این شرکت رونمایی شد و ۱۷ نماینده فروش برتر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاونین و نمایندگان فروش سراسر کشور این شرکت بیمه برگزار شد. باتوجه به لزوم تامین نیاز مشتریان، این شرکت اقدام به توسعه محصولات خود متناسب با وضعیت و نیاز روز بازار کرده است و در همین راستا بیمه دی در این همایش از ۲ محصول جدید خود رونمایی کرد. این ۲ محصول که در حوزه اتومبیل تعریف شده، بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده است که در راستای تقویت و ارتقای خدمات بیمه‌ای تهیه و وارد مدار مصرف شده است. شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمه‌ای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است که امروزه مورد توجه بیمه دی قرار دارد و باتوجه به وضعیت بازار بیمه های اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان، محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری طراحی و به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود. در ادامه مراسم نیز پس از سخنرانی افراد حاضر در جلسه، از ۱۷ نماینده فروش که در مسابقه فروش بیمه دی شرکت کرده بودند که بیشترین امتیاز را در زمینه فروش بیمه‌نامه کسب کرده بودند تقدیر شد.

موهبتی در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی مطرح کرد؛ افزایش ۲ برابری فروش بیمه دی در سال جاری/ رشد ۱۴۰ درصدی سهام بیمه دی

پیام خوزستان - مدیرعامل بیمه دی گفت: ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این مراسم طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه در ۶ ماه اول سال ما رتبه دوم فروش بیمه را در کشور داشتیم اظهار کرد: در بخش شبکه فروش سیاست روشنی داریم و بسته حمایتی در ارتباط با شبکه فروش در نظر گرفته شده است. وی افزود: ما به سمت سیاست حمایتی از شبکه فروش رفته‌ایم و حمایت‌های تبلیغاتی و ارائه تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام کمک هزینه تبلیغات و سهام از شبکه فروش داریم تا بدانند مورد توجه هستند. مدیرعامل بیمه دی گفت: ما باید به سمت خرده فروشی حرکت کنیم و به بیمه زندگی نیز توجه ویژه‌ای شده؛ کل صنعت بیمه در چند ماه اخیر شاهد کاهش سهم بیمه زندگی بوده است، اما ما در این زمینه شاهد افزایش در بیمه دی بودیم. امسال ۲ برابر پارسال فروش داشتیم موهبتی بیان کرد: نگاه ما به کسب و کار باید تغییر پیدا کند و شاهد تحولی در صنعت بیمه باشیم، ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی فروش خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است. رشد ۱۴۰ درصدی ارزش سهام دی وی افزود: ارزش سهام ما به رشد ۱۴۰ درصدی رسیده که همگی به خاطر تلاش همکاران در اقصی نقاط کشور است. مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه اگر میخواهیم موفق باشیم باید به خود اهمیت دهیم گفت: ما پرتفویی داریم که ۹۰ درصد آن درمان و ۷۰ درصد آن ایثارگران هستند که هم فرصت و هم تهدید خواهد بود. باید از این ثروت به خوبی استفاده کنیم تا به فرصت تبدیل شود. سهم جبران باید به ۴۰ درصد برسد موهبتی با اشاره به اینکه ما در سال ۱۴۰۷ باید سهم جبران را به ۴۰ درصد کاهش دهیم افزود: گرفتن مگا پروژه‌ جدید برای ما تهدید خواهد بود و هیچ‌راهی جز خرده فروشی نداریم و باید تمام توان خود را بر روی بیمه زندگی بگذاریم. وی افزود: ما در سبد فروش خود چند مگا پروژه داریم که مهم‌ترین آن مربوط به ایثارگران است؛ اگر مشتری ما تجربه خوبی از بخش درمان داشته باشد سایر بیمه‌های خود را به ما خواهد سپرد و شبکه فروش باید به این سمت حرکت کند. مدیرعامل بیمه دی گفت: شبکه فروش دروازه شرکت است و باید بتوانیم اتفاقات خوبی برای مشتریان رقم بزنیم و آن‌ها شاهد برخورد مناسب باشند. فرشندگان نگران دیجیتال شدن فروش بیمه نباشند موهبتی بیان کرد: فروشندگان نباید نگران دیجیتالی شدن فروش‌ بیمه باشند و هیچ‌راهی وجود ندارد جز اینکه فروشندگان در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنند. شبکه های مجازی فضای خوبی برای فروش است که می‌توان مورد استفاده قرار داد. وی با بیان اینکه باید در زمینه آموزش تلاش شود و‌ دوره‌های لازمه را طی کرد افزود: باید در بازار رقابت یک مزیت نسبت به دیگران داشت و از ظرفیت‌ها، پتانسیل و… به خوبی استفاده کرد تا شبکه فروش قوی وجود داشته باشد. مدیرعامل بیمه دی گفت: باید هموطنان را برای بهره مند شدن از بیمه توجیه کرد و تلاش شود که مخاطبان بیشتری از بیمه‌های زندگی استفاده کنند. موهبتی بیان کرد: تحلیل بازار، هدفگذاری، باور به خود، افزایش مهارت و … از جمله مواردی است که شبکه فروش باید مدنظر داشته باشند و به سمت آن حرکت کنند. مدیرعامل بیمه دی گفت: ما بر سیاست‌های خود در خرده فروشی و بیمه زندگی اصرار داریم و تلاش داریم با کمک شبکه فروش به اهداف مد نظر دست یابیم وبه قله مدنظر برسیم.گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

نعمت الهی مطرح کرد؛ ۶ هدف کلان بیمه دی برای ارتقای شبکه فروش

پیام خوزستان - معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد. نعمت الهی معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی در این همایش اظهار کرد: موضوع توانمندسازی شبکه فروش بسیار مهم است و اگر قرارداد مربوط به بنیاد شهید را کنار بگذاریم، در ۹ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته‌ایم. وی افزود: سهم فروش نمایندگان ما در ۹ ماه گذشته نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه۸۰ درصد پرتقوی بیمه دی در اختیار ۱۳۵ نماینده از ۱۳۵۰ نماینده ما است گفت: در مورد توانمند سازی بخش عمده ای از شبکه فروش باید دقت بیشتری داشته باشیم. نعمت الهی با اشاره به اینکه عوامل متفاوتی در توانمند بودن نمایندگان نقش دارد بیان کرد: اینکه چرا بخش عمده ای از نمایندگان ما توانمندی لازم را ندارند به سه دسته از عوامل بستگی دارد، اول عوامل مربوط به نمایندگان، دوم عوامل مربوط به بیمه گر، سوم عوامل مربوط به نهاد ناظر است. وی افزود: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی و‌ بهبود شبکه فروش یکی از هدف‌هایی است که مدنظر داریم گفت: باید توانمندسازی جزو اولویت‌ها باشد و یکی از مهم‌ترین عوامل در توانمند سازی شبکه فروش موضوع مشوق‌ها است. نعمت الهی بیان کرد: سهام، تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام، کمک هزینه تبلیغات و صندوق نقدی از جمله اقدامات توانمند سازی فعلی برای نمایندگان است. امسال بیمه دی در زمینه آموزش عملکرد بالاتر و تلاش بیشتری داشته است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: ما و شبکه فروش یک خانواده هستیم و باید بیشتر و بهتر از گذشته عمل کنیم. نعمت الهی بیان کرد: در سال آینده برنامه رشد ۱۰۰ درصدی را در فروش بیمه دی در نظر گرفته‌ایم و قصد داریم بین ۳۰ تا ۳۵ هزار میلیارد تومان پرتفوی کسب نماییم. همچنین امسال در زمینه تبلیغات برنامه ریزی بسیار خوبی انجام داده‌ایم و از ۱۵ آذر ماه این برنامه‌ها آغاز شده است. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید نمودند.

خیرخواهان مطرح کرد؛ خرده فروشی هدف اول بیمه دی

پیام خوزستان - مدیر شبکه فروش بیمه دی با بیان اینکه تمام بخش های سازمان کمک می‌کنند تا شبکه فروش موفق باشد و ما بر خرده فروشی متمرکز شده ایم؛گفت:قصد داریم حضور موثری در بازا داشته باشیم و‌ در ۳ بخش جذب، نگهداشت و پالایش اقدامات متفاوتی را انجام داده‌ایم. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو برگزار شد. مهدی خیرخواهان، مدیر شبکه فروش بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خرسندی حضور نمایندگان در این همایش گفت: ما در حوزه فروش بیشتر به شبکه فروش میپردازیم و قصد ارتقا کمی و ‌‌کیفی آن را داریم. وی افزود: نمایندگان باید به طرح و اهداف کمک کنند و صرفا یک تابلوی تبلیغاتی نباشند؛ نمایندگان ۳ رده a,b, c ما از سراسر کشور در این همایش حضور دارند. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: تسهیلات هر نماینده‌ بر اساس عملکرد و آورده آن است و فکر میکنم در سال جاری اتفاقات خوبی در بیمه دی رخ داده و با ادامه این روند به شرایط ایده ال خود دست پیدا خواهیم کرد. خیرخواهان بیان کرد: از اسفند ماه سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماینده جذب کرده‌ایم؛ علاوه بر این برای افزایش کیفیت شبکه فروش از تعلیق نمایندگان غیر فعال هم بهره گرفتیم چراکه معتقدیم شبکه فروش چابک برای نیل به اهداف شرکت می تواند بسیار مثنر واقع شود. وی افزود: ۱۳۷۰ کارگزار در صنعت بیمه مشغول هستند و ما در بیمه دی با ۶۰۰ کارگزار همکار هستیم، البته همگی این ۱۳۷۰ کارگزار فعال نیستند و توانسته‌ایم با بیش از ۵۰ درصد کارگزار ها ارتباط برقرار کنیم. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: سال آینده در حوزه بودجه و فروش تحول جدی خواهیم داشت و سهم خود را در بازار بیمه افزایش خواهیم داد؛ که نیل به این مهم با شبکه فروش موثر میسر خواهد بود همچنین در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و تشکر شد.

در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی انجام شد؛ رونمایی از محصولات جدید بیمه دی/ بیمه ارزان‌تر با پیمایش کمتر خودرو

پیام خوزستان - معاون فنی بیمه دی با معرفی بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده به عنوان ۲ محصول جدید بیمه دی گفت: برای رفع نیاز مشتریان این بیمه نامه را طراحی کرده‌ایم که به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش صفر زاده معاون فنی بیمه دی اظهار کرد: باتوجه به وضعیت بازار باید توسعه خرده فروشی را سرلوحه کار خود داشته باشیم. وی با بیان اینکه باید بتوانیم از طریق خرده فروشی فعالیت بیشتری داشته باشیم گفت: افزایش سهم بازار و سودآوری بسیار مهم است و در همین راستا باتوجه به تاکیدات اعضای هیات مدیره در تلاش هستیم زمینه تامین نیاز مشتریان و محصولات موجود را متناسب با وضعیت بازار توسعه دهیم. معاون فنی بیمه دی تاکید کرد: خط مقدم فروش شرکت های بیمه نمایندگان هستند. شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمه‌ای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است. صفرزاده با بیان اینکه ما ۲ محصول را در حوزه اتومبیل ایجاد کرده‌ایم گفت: بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده ۲ محصول جدید ما در بیمه دی است. وی با اشاره به جزییات محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری گفت: باتوجه به وضعیت بازار بیمه های اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان این بیمه نامه را طراحی کرده‌ایم که به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود. معاون فنی بیمه دی بیان کرد: بین ۱۲ تا ۱۵ هزار کیلومتر را هر خودرو به صورت سالانه طی می‌کند و این بیمه نامه برای مشتریانی است که از خودروی خود کمترین استفاده را دارند. صفرزاده با اشاره به اینکه افراد متناسب با استفاده از خودروی خود می‌توانند از این بیمه استفاده کنند گفت: افرادی که بیش از ۱ خودرو دارند به خاطر استفاده کم از خودرو می‌توانند از این نوع بیمه نامه استفاده داشته باشند. در ۲ بازده ۴ و ۸ هزار کیلومتری این بیمه نامه برای مشتریان مدنظر گرفته شده است. وی با بیان اینکه برای این نوع بیمه نامه بازدید اولیه و نهایی داریم و از خودروی مشتری بازدید خواهد شد گفت: در بیمه نامه بدنه پیمایشی، خودرویی که نزدیک به ۳ میلیارد تومان قیمت دارد باید برای پیمایش ۴ هزار کیلومتری ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای پیمایش ۸ هزار کیلومتری ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حق بیمه پرداخت کند. معاون فنی بیمه دی با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل ها بیش از ۷۰ درصد سوانح رانندگی مربوط به اخلاق و رفتار رانندگی است افزود: شرکت های بیمه مکلف هستند بیمه نامه را بر مبنای ریسک راننده صادر کنند. وی تاکید کرد: در حال حاضر برای ریسک راننده محور که برای اولین بار در صنعت بیمه در نظر گرفته شده جنبه تشویقی داریم و بر اساس نمره های اعطایی به راننده تخفیف هایی لحاظ می‌شود. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.