پیام خوزستان

آخرين مطالب

تیم نفت آبادان مُسن نیست، با تجربه است ورزشي

تیم نفت آبادان مُسن نیست، با تجربه است
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایسنا/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان با رد این که گفته می شود صنعت نفت در لیگ بیستم یک تیم مُسن است، گفت: نفت در واقع یک تیم باتجربه است.
حسین مولایی در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان، اظهار کرد: این تیم خیلی دیر تشکیل شد و سرمربی آن نیز دیر انتخاب شد و با توجه به این که شروع مسابقات برای تیم های ایرانی همراه با چالش است و نفت هم از این قاعده مستثنی نیست، این تیم نتوانست با آمادگی مناسب وارد لیگ شود.
البته تیم های خارجی به این صورت نیستند و پیش از آغاز لیگ‌هایشان، شرایط آماده سازی خوبی را پشت سر می گذارند و با آمادگی بسیار خوب وارد مسابقات می‌شود. به هر حال تیم های ایرانی از هفته هفتم، هشتم به بعد جایگاه خود را در لیگ پیدا می‌کنند.
وی بیان کرد: پورموسوی در شروع مسابقات تلاش کرده است که بازنده نباشد تا تیمش به شخصیت لازم دست پیدا کند و در آینده به نتایج خیلی بهتر امیدوار باشند که البته در بحث استراتژی بازی، نفت آبادان هنوز نواقصی دارد که نیاز است رفع شوند. ضمن این که به نظر من بازیکنان هنوز نتوانسته اند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: همچنین نفرات جدید نفت هنوز کارایی خود را نشان نداده اند، البته نمی‌توان به آنها فعلا ایرادی گرفت و از آنجا که این بازیکنان با تجربه و توانمند هستند باید کمک بهتری به بخش هجومی تیم داشته باشند. به هر حال باتوجه به این‌که این بازیکنان توانمند هستند، انتظار بیشتری از آن ها می رود. به نظرم هر چقدر پیش برویم، روند این بازیکنان بهتر و هماهنگ تر خواهد شد و می توانند کمک بیشتری به نفت داشته باشند.
وی افزود: با توجه به این که بازی ها بدون تماشاگر هستند و بازیکنان و تیم ها کمتر تحت فشار تماشاگران هستند باید بتوانند عملکرد و کارایی خیلی بهتری از خود نشان دهند. من مطمئن هستم که این بازیکنان در آینده سطح بهتری از بازی خود را نشان خواهند داد و در فاز هجومی نیز می‌توانند کمک فنی بیشتری به تیم داشته باشند. به هر حال آقای پورموسوی باید بتواند نقص های موجود در خط حمله را برطرف کند و با توجه به حضور آقای علی فیروزی به عنوان مدیر فنی در تیم نفت آبادان و دید فنی خیلی خوبش، می تواند به عنوان یک مشاور به تیم کمک کند.
مولایی درباره نظر برخی که میانگین سنی بازیکنان نفت جالب نیست، گفت: وقتی یک مربی هدایت یک تیم را می پذیرد، طبیعتا به فکر نتیجه گرفتن است و صرفا قرار نیست برای آن تیم آینده سازی کند. یک مربی در حالی که طرحی برای استفاده از بازیکنان جوان تر دارد، نتیجه نیز برای او مهم است زیرا اگر نتواند نتیجه بگیرد، هفته پنجم ششم همان کسانی که مدعی جوانگرایی هستند نیز ممکن است عذر آن مربی را بخواهند. پورموسوی هم با توجه به دیر بسته شدن تیم، تلاش داشته که بازیکنانی را برای نفت انتخاب کند که قبلا با آنها کار کرده است و طبیعی است که نمی‌تواند صرفا بازیکنان جوان را انتخاب کند، آن هم با توجه به این که اولین سال سرمربیگری او در تیم فوتبال نفت آبادان است.
وی بیان کرد: باید نگاه مان به تیم نفت آبادان منصفانه باشد و واقعیت ها را ببینیم. به هر حال باید به پورموسوی حق دهیم که چنین انتخاب هایی را داشته است، ضمن این که نتایج نفت در سه هفته ابتدایی قابل قبول بوده است. به نظر من این که گفته می‌شود، نفت آبادان یک تیم مُسن است، درست نیست و نفت در واقع یک تیم باتجربه است و هرچه پیش برویم، بازیکنان باتجربه آن با توجه به توانمندی که دارند، کارآیی خود را نشان خواهند داد. میزان دوندگی بازیکنان در زمین مهم است که خوشبختانه نفت‌آبادان در یک سطح استاندارد از دوندگی قرار دارد. اگر این دوندگی به خلاقیت و توانایی فردی بیشتر تبدیل شود، نگاه به نفت آبادان نیز تغییر خواهد کرد.
بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: باید ببینیم هنگام تشکیل تیم برای لیگ بیستم، هدف‌گذاری چه بوده است. به نظر من با توجه به این که پورموسوی اولین سال حضور در نفت را تجربه می کند و تیم هم دیر تشکیل شد، در نتیجه گیری، این تیم قابل قیاس با پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد که هزینه های بیشتری داشته اند، نیست. باید نقد، منصفانه باشد زیرا اگر انتظار داریم که نفت جزو چهار تیم باشد باید ببینیم با داشته‌هایمان هماهنگ است؟ به هر حال اگر نفت بتواند امسال جزو 10 تیم باشد، جایگاهش موفق است و ان‌شاءالله باید برای سال آینده برنامه ریزی کرد تا نفت بتواند جزو شش تیم باشد.
انتهای پیام
منبع: ایسنا

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/224923/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد

داستانک/ انسان های بازنده

عشق زندگی می بخشد

معاون اجرایی ارتش: هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

گزارش علی باقری از نشست اعضای بریکس

گزارش صداوسیما از اجلاس امنیتی کشورهای عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع

مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است

در خط مقدم؛ روایتی از دیدار کارگران با رهبر انقلاب

رئیس جمهور: به رغم تهدیدها و تحریم‌ها می‌توان ایران را کشوری پیشرفته و فناور نامید

آصفری: آژانس گزارش صادقانه بدهد تا اعتماد ایران را جلب کند

نمازی: برای دور کردن خطرها از کشور باید مردم را با نظام همراه‌تر کنیم

به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا

آزادی 6 مرزبان ایرانی از طالبان (+عکس)

نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست

توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان

آزادی 63 پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند

طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)

لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان

انجام 10 عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه

چهره ها/ محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA

چهره‌ها/ جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

عاقبت شوخی با «ناهید» خانم

سیلی عروس به گوش تازه داماد

از اولش هم از شوهرت بدم می اومد

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی برنده نخل طلا و سزار درگذشت

تو زندگی منو نابود کردی

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

توضیحات رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره نحوه واگذاری سرخابی‌ها

نمایش درخشان دو دروازه‌بان پیکان مقابل مس

ادامه حیات، دغدغه دولت برای واگذاری سرخابی‌ها

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

شوک بزرگ به دنیای کشتی؛ پایان عصر تیلور - یزدانی

گزارشگری هادی عامل در جام تختی

زمین چمن باشگاه ذوالجناح در انتظار لیگ ملی

راز لگد تاریخی کلینزمن؛ مقابل تراپاتونی گریه کردم!

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار

آیا می‌توان اقتصادی به آفریقا سفر کرد؟

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس

فرمانده سپاه با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد

رئوفیان: هر کس رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم

مصباحی مقدم: دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند