پیام خوزستان

آخرين مطالب

یک مربی:

نکونام و پورموسوی نباید اسیر حواشی شوند ورزشي

نکونام و پورموسوی نباید اسیر حواشی شوند
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال و از اساتید دانشگاهی با دعوت از نکونام و پورموسوی به آرامش پس از اتفاقات رخ داده در دربی خوزستان، گفت: این دو مربی سابقه درخشانی در فوتبال ایران دارند و هر دو باید از خود مراقبت کنند و اسیر حواشی نشوند تا در نهایت به هیچ کدام از تیم‌های فولاد و صنعت نفت آبادان آسیبی وارد نشود.

محمد سجادیان در گفت‌وگو با ایسنا با دعوت از جواد نکونام و سید سیروس پورموسوی پس از اتفاقات اخیر در دربی خوزستان به آرامش و حفظ شان فوتبال خوزستان، اظهارکرد: اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که به نظر من باید کنار هر تیم یک روان‌شناس حضور داشته باشد تا در چنین شرایطی بتواند با ارائه راهکار منجر به این شود که سرمربیان بتوانند هنگام رخداد چنین شرایطی در حین مسابقات بر خود مسلط باشند. پس حضور افراد دانشگاهی یا کارشناس ورزشی در کنار تیم‌ها می‌تواند یک امر ضروری تلقی شود.
وی بیان کرد: هم آقای آذری مدیر توانمندی است و هم نکونام و پورموسوی مربیان بزرگی هستند. پورموسوی حتی در قهرمانی‌هایی که در رده‌های پایه و لیگ برتر کشور برای خوزستان به دست آمده، نقش پررنگی داشته است و توانسته بازیکنان بزرگی را تحویل جامعه فوتبال بدهد. پس همه این عزیزان افراد بزرگی هستند و باید در مواجهه با شرایط سخت نیز بزرگی کنند. به نظرم همان‌طور که آقای عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان پس از اتفاقات رخ داده در دربی با یک بیانیه دو مربی را دعوت به آرامش کرد و حتی عنوان کرد که باید مشکلات بین خود دو باشگاه حل شود، آقای آذری نیز باید چنین کاری را انجام می‌داد و از بزرگی خود در مدیریت استفاده می‌کرد.
این کارشناس ورزشی خاطرنشان کرد: خیلی از آیتم‌های جنتلمن بودن را نکونام دارد اما باید بتواند مسائلی را که کنار زمین رخ می‌دهد، به گونه‌ای دیگر مدیریت کند تا جنتلمن بودن خود را حفظ کند و به عنوان یک فردی که می‌خواهد در فوتبال بزرگی کند، وظیفه‌اش است که این گونه رفتار کند. نکونام در بزرگ‌ترین باشگاهی که تاکنون مربیگری کرده، فولاد است و مطمئنا می‌داند در چه باشگاه بزرگی فولاد فعالیت می‌کند پس طبیعتا تعهداتی نسبت به این باشگاه دارد و اگر خود را متعلق به باشگاه می‌داند باید ویژگی‌های آن را نیز بپذیرد و بداند که در این مقطع باشگاه فولاد نیاز به آرامش دارد.
وی ادامه داد: با توجه به این‌که من یک فرد دانشگاهی هستم و مطالعات رفتاری روی مربیان لیگ ‌برتری را انجام داده‌ام، باید بگویم در سال‌های قبل نیز مباحثی همچون جادوگری در فوتبال مطرح شده بود و فقط مخصوص دربی خوزستان نبود و خیلی از مربیان وارد چنین چالشی شده‌اند اما این‌قدر تبعات نداشت که در این چند روز ما در فوتبال خوزستان با آن مواجه بوده‌ایم که متاسفانه این‌ها برای فوتبال خوزستان خوشایند نیست. به نظر من آقای ابراهیمی مدیر شرکت فولاد خوزستان که فردی شایسته در این سمت است، می‌تواند با ورود خود به قضیه، تاثیرگذاری بسیاری داشته باشد و با تدبیر خود باعث فرونشاندن تبعات پیش آمده شود زیرا هر دو تیم نفت آبادان و فولاد خوزستان، صنعتی و از سرمایه‌های استان خوزستان هستند و نباید اجازه دهیم تیم‌های ما به حاشیه بروند.
سجادیان عنوان کرد: اگر همه ما با این دید به تیم‌های نفت آبادان و فولاد نگاه کنیم که باید سرمایه‌های‌مان حفظ شوند، پس هر فردی از جامعه فوتبال خوزستان به سهم خود می‌تواند باعث ایجاد آرامش بین این دو باشگاه و سرمربی شود. فولاد جام حذفی و آخرین هفته از لیگ برتر را در پیش دارد که در هر دو جبهه از شانس کسب سهمیه برخوردار است، پس نیاز است که آرامش به این تیم تزریق شود. ضمن این‌که نباید یادمان برود پورموسوی در دوران سختی که در صنعت نفت آبادان داشت، توانست با اردوی موفقی که در تهران برای تیمش در نظر گرفت، نفت را از بحران خارج کند. پس این مربی با تدبیر نیز اکنون برای حضور تیمش در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر نیاز به آرامش دارد.
وی بیان کرد: به هر حال من هم نکونام و هم پورموسوی را دعوت به آرامش می‌کنم زیرا هر دو مربی سابقه درخشانی در فوتبال ایران دارند و به نظرم هر دو مربی باید از خود مراقبت کنند و اسیر حواشی نشوند تا در نهایت به هیچ کدام از تیم‌های فولاد و صنعت نفت آبادان آسیبی وارد نشود، ضمن این‌که تاکید می‌کنم آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد باید حضور پررنگی در این قضیه داشته باشد و نکونام هم باید بپذیرد که در باشگاه بزرگی پا گذاشته است و نباید با مطرح کردن برخی مسائل موجب کدورت شود و باید شان باشگاه حفظ شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/308445/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد

داستانک/ انسان های بازنده

عشق زندگی می بخشد

معاون اجرایی ارتش: هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

گزارش علی باقری از نشست اعضای بریکس

گزارش صداوسیما از اجلاس امنیتی کشورهای عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع

مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است

در خط مقدم؛ روایتی از دیدار کارگران با رهبر انقلاب

رئیس جمهور: به رغم تهدیدها و تحریم‌ها می‌توان ایران را کشوری پیشرفته و فناور نامید

آصفری: آژانس گزارش صادقانه بدهد تا اعتماد ایران را جلب کند

نمازی: برای دور کردن خطرها از کشور باید مردم را با نظام همراه‌تر کنیم

به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا

آزادی 6 مرزبان ایرانی از طالبان (+عکس)

نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست

توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان

آزادی 63 پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند

طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)

لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان

انجام 10 عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه

چهره ها/ محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA

چهره‌ها/ جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

عاقبت شوخی با «ناهید» خانم

سیلی عروس به گوش تازه داماد

از اولش هم از شوهرت بدم می اومد

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی برنده نخل طلا و سزار درگذشت

تو زندگی منو نابود کردی

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

توضیحات رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره نحوه واگذاری سرخابی‌ها

نمایش درخشان دو دروازه‌بان پیکان مقابل مس

ادامه حیات، دغدغه دولت برای واگذاری سرخابی‌ها

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

شوک بزرگ به دنیای کشتی؛ پایان عصر تیلور - یزدانی

گزارشگری هادی عامل در جام تختی

زمین چمن باشگاه ذوالجناح در انتظار لیگ ملی

راز لگد تاریخی کلینزمن؛ مقابل تراپاتونی گریه کردم!

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار

آیا می‌توان اقتصادی به آفریقا سفر کرد؟

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس

فرمانده سپاه با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد

رئوفیان: هر کس رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم

مصباحی مقدم: دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند