پیام خوزستان

آخرين مطالب

رجزخوانی نیرو‌های مقاومت برای صهیونیست‌ها در پنجمین روز عملیات شمشیر قدس اجتماعی

رجزخوانی نیرو‌های مقاومت برای صهیونیست‌ها در پنجمین روز عملیات شمشیر قدس
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان -

پیام خوزستان


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در پنجمین روز حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه، نیرو‌های مقاومت اقدام به شلیک گسترده موشک از نوار غزه به مناطق مختلف اراضی اشغالی از جمله نقب، بئر السبع و حومه آن کردند. گردان‌های القسام با صدور بیانیه‌ای از ادامه حملات موشکی به اراضی اشغالی تا زمان توقف حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.
درگیری رژیم صهیونیستی و نیرو‌های مقاومت در نوار غزه در حالی ادامه دارد که سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است حماس تاکنون 2500 راکت به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کرده است.
در پی تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی، ارتش لبنان به مناطق جنوبی این کشور تجهیزات نظامی ارسال کرد.
تخریب مقر رسانه‌های بین المللی
رژیم صهیونیستی در وحشیانه‌ترین اقدام خود، روز گذشته با استفاده از پهپاد، «برج الجلاء» که محل استقرار خبرگزاری‌های بین المللی همچون آسوشیتد پرس و شبکه الجزیره بود را بمباران و تخریب کرد. این اقدام واکنش کشور‌های مختلف را به دنبال داشت. سخنگوی دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد: «به علت حمله هوایی صهیونیست‌ها که به تخریب برج الجلاء منجر شد، عمیقا متاسف شده است».
ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام در این باره بیان کرد: «ما در واکنش به بمباران برج الجلاء با ده‌ها حمله بزرگ‌تر از آن و با ده‌ها موشک به تل‌آویو و اشدود حمله کردیم».
ناتوانی گنبد به اصطلاح آهنین
دور تازه درگیری‌ها در اراضی اشغالی فلسطین و ناکامی رژیم صهیونیستی در مهار حملات موشکی مقاومت از نوار غزه، موجب درماندگی رژیم اشغالگر در دفع هزاران موشک فلسطینیان شده است. ترکش‌های موشک‌های گنبد آهنین که به منظور رهگیری راکت‌ها در آسمان منفجر می‌شوند، به تعداد زیادی از خانه‌های صهیونیست‌ها در جنوب و مرکز فلسطین اشغالی آسیب رسانده است. بر این اساس، در اشدود، غان عونه و ریشون لتسیون چنین برخورد‌هایی گزارش شده است.
یک متخصص آمریکایی دفاع موشکی گفت: «طبق برآورد من، گنبد آهنین فقط 5 درصد راکت‌های شلیک شده به مناطق اشغالی را رهگیری می‌کند»!
رجزخوانی ابوعبیده برای صهیونیست‌ها
«ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس شنبه شب اعلام کرد که 2 ساعت به صهیونیست‌ها در تل‌آویو و شهر‌های اطراف آن برای بیرون آمدن از پناهگاه‌هایشان مهلت داده شده است.
ابوعبیده در بیانیه‌ای اعلام کرد که صهیونیست‌های تل‌آویو و دیگر شهر‌های قدس اشغالی باید روی یک پای خود بایستند و منتظر واکنش کوبنده ما باشند.
رونمایی از موشک قاسم به یاد شهید سلیمانی
«ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در کنار گردان القسام در حال مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند، از رونمایی یک موشک جدید به نام «القاسم» که گفته می‌شود به یاد شهید سلیمانی نامگذاری شده است، خبر داد.
سخنگوی گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد: «این گردان همچنان شگفتی‌های زیادی برای رونمایی دارد یک از این شگفتی موشک «القاسم» است که می‌تواند تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و تمامی اراضی اشغالی برسد.»
او در ادامه گفت: «به نتانیاهوی احمق و فرمانده ابله ارتشش می‌گوییم که منتظر ورود نیرو‌های زمینی شما به داخل نوار غزه هستیم تا بخشی از خشم خود را به شما نشان دهیم.»
شرایط حماس برای پذیرش آتش‌بس
«خالد مشعل»، رئیس دفتر سیاسی حماس، با توجه به فشار کشور‌ها برای پذیرش آتش بس، شرایط پذیرش آن را فاش کرد: «خروج اشغالگران از مسجدالاقصی، اجازه به فلسطینیان برای آزادی در اقامه نماز و حضور در این مسجد، توقف جنایت آواره کردن خانواده‌های محله شیخ جراح در قدس اشغالی، آزاد کردن زندانیان اخیر و توقف تجاوز به غزه از خواسته‌های جنبش حماس برای آتش بس است».
او در ادامه افزود: «اشغالگران صهیونیست درخصوص آتش بس فریبکاری می‌کنند و می‌خواهند ما اول آتش بس کنیم. پاسخ ما این است کسی که اقدام تحریک آمیز و تجاوز را آغاز کرده است باید اقداماتش را متوقف کند. تلاش‌های آمریکا و شماری از کشور‌های غربی ناشی از آن است که دریافته‌اند اوضاع در سرزمین فلسطین برای آنان نگران کننده است».
«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز به صهیونیست‌ها هشدار داد: «مسجد الاقصی خط قرمز ما است و به نتانیاهو گفتیم که با آتش بازی نکند. مقاومت اسلامی در غزه در مقابل اشغال مسجد الاقصی ساکت نخواهد ماند.»
تماس تلفنی جهاد اسلامی با سردار قاآنی
«زیاد نخاله»، دبیر کل جهاد اسلامی طی تماس تلفنی با سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران درباره آخرین تحولات و درگیری‌هایی که طی روز‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی در حال رخ دادن است، گفتگو کردند.
سردار قاآنی همچنین طی ساعات گذشته با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز بصورت تلفنی به گفتگو پرداخت و اقدامات موفق نیرو‌های مقاومت به تجاوز دشمن صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین را ستودنی دانست.
مظلوم نمایی بنیامین نتانیاهو
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی ضمن مظلوم نمایی کشتار کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، را امری منصفانه دانست و در ادعایی مضحک گفت: «هیچ جنگی تاکنون منصفانه‌تر از این جنگ و نبرد نبوده است. اسرائیل تنها اهداف نظامی را در نوار غزه هدف قرار می‌دهد»!
او بار دیگر تهدید‌های پوشالی علیه گروه‌های مقاومت فلسطین را تکرار کرد و گفت: عملیات در غزه هنوز تمام نشده و تا زمانی که نیاز باشد، ادامه پیدا می‌کند.
گروه‌های مقاومت چند روزی است که آتش را به سوی تل آویو و مناطق اشغالی گشوده اند و قصد دارند تا انتقام چندین ساله قدس و مسجد الاقصی را از رژیم صهیونیستی بگیرند، به گونه‌ای که گفته می‌شود خسارات وارده به سرزمین‌های اشغالی به اندازه نیمی از خسارات وارده در درگیری سال 2014 برآورد شده، که بیش از 50 روز به طول انجامید.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/287769/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد

داستانک/ انسان های بازنده

عشق زندگی می بخشد

معاون اجرایی ارتش: هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

گزارش علی باقری از نشست اعضای بریکس

گزارش صداوسیما از اجلاس امنیتی کشورهای عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع

مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است

در خط مقدم؛ روایتی از دیدار کارگران با رهبر انقلاب

رئیس جمهور: به رغم تهدیدها و تحریم‌ها می‌توان ایران را کشوری پیشرفته و فناور نامید

آصفری: آژانس گزارش صادقانه بدهد تا اعتماد ایران را جلب کند

نمازی: برای دور کردن خطرها از کشور باید مردم را با نظام همراه‌تر کنیم

به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا

آزادی 6 مرزبان ایرانی از طالبان (+عکس)

نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست

توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان

آزادی 63 پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند

طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)

لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان

انجام 10 عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه

چهره ها/ محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA

چهره‌ها/ جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

عاقبت شوخی با «ناهید» خانم

سیلی عروس به گوش تازه داماد

از اولش هم از شوهرت بدم می اومد

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی برنده نخل طلا و سزار درگذشت

تو زندگی منو نابود کردی

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

توضیحات رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره نحوه واگذاری سرخابی‌ها

نمایش درخشان دو دروازه‌بان پیکان مقابل مس

ادامه حیات، دغدغه دولت برای واگذاری سرخابی‌ها

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

شوک بزرگ به دنیای کشتی؛ پایان عصر تیلور - یزدانی

گزارشگری هادی عامل در جام تختی

زمین چمن باشگاه ذوالجناح در انتظار لیگ ملی

راز لگد تاریخی کلینزمن؛ مقابل تراپاتونی گریه کردم!

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار

آیا می‌توان اقتصادی به آفریقا سفر کرد؟

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس

فرمانده سپاه با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد

رئوفیان: هر کس رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم

مصباحی مقدم: دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند