پیام خوزستان

آخرين مطالب

خدا به فوتبال خوزستان ‌رحم‌ کرد که فقط 2 تیم به لیگ یک سقوط می‌کند! اجتماعی

خدا به فوتبال خوزستان ‌رحم‌ کرد که فقط 2 تیم به لیگ یک سقوط می‌کند!
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایسنا / یک کارشناس فوتبال گفت: چرا از مربیانی که به اعتقاد من سال‌هاست مربیگری‌شان در سطح حرفه‌ای پایان یافته و دیگر حرفی برای گفتن ندارند، باز هم در تیم‌های لیگ برتری خوزستان استفاده شده است؟ هضم این مسایل واقعا دشوار است. 
محسن بابادی، کارشناس فوتبال اظهار کرد: لیگ برتر بیست و سوم، به سرعت برق و باد و به ضرر سه تیم خوزستانی در حال سپری شدن است. با این اوضاع و احوالی که مشاهده می‌شود، اگر قرار بود سه تیم سقوط کنند، بدون تردید فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان شایسته ترین گزینه ها هستند. اما خدا رحم کرد که تنها دو تیم به دسته یک می روند.
وی ادامه داد: فراموش نکنیم در موفقیت یک تیم، به جز مباحث مالی و حمایت هواداران و رسانه ها، چند فاکتور دیگر مستقیما دخیل هستند. از جمله ثبات مدیریت، ثبات کادر فنی و ثبات بازیکنان که شامل حفظ بازیکنان خوب فصل قبل و افزودن بازیکنان شایسته به جمع آنان و از دست ندادن بازیکنان به درد بخور در فصل جاری است. مدیرعاملی که با وجود این همه مسایل پشت پرده و مشکلات موجود در لیگ یک توانست پس از هفت سال استقلال خوزستان را به لیگ برتر برساند، فوتبال استان بدون هیچ دلیل موجهی، چشمانش را به روی شایستگی هایش بست و در حقیقت این کشتی بدون ناخدا را در میان امواج پرتلاطم اقیانوس بی انتهای لیگ برتر رها کرد.
این کارشناس فوتبال بیان کرد: مربی بومی تیم استقلال خوزستان نیز بنا به دلایلی که بر ما پوشیده است، از کمک های کارآمد و کاربلد کنار خود بهره نبرد و روی افراد شایسته ای که می توانستند به وی کمک کنند، خط بطلان کشید و به آن ها اعتنا نکرد و این شد سرنوشت تلخ استقلال خوزستان. این تیم باید خیلی زودتر و در هفته های نخست نیم فصل اول، عدم توانایی اش در طراحی تمرینات تاکتیکی فاز تهاجمی خصوصا امر گلزنی و تمام کنندگی را شناسایی می کرد تا از این تعداد بازی با کمترین گل زده ته جدول نباشد اما هنوز هم دیر نیست و می‌تواند روند رو به رشد اخیر خود را ادامه دهد.
او عنوان کرد: دیگر مربی تیم خوزستانی نیز به جای پرداختن به اصل موضوع و برطرف کردن نقاط ضعف خود و تیمش به لحاظ فنی، در کنفرانس های مطبوعاتی داستان سرایی کرده و حرف های تکراری و نخ نما شده می زند که شاید افکار عمومی را از اصل ماجرا به سمت و سوی دیگری منحرف کند. قاطعانه به این سه سرمربی باید هشدار داد که با این نتایج بد و در صورت تداوم آن ها، مردم فهیم، فوتبال دوست و جامعه فوتبال استان هیچ عذر و بهانه ای از جانب هیچ کدام از شما را نمی پذیرد و در صورت سقوط به لیگ پایین تر، بخش عمده ای از آن متوجه شما خواهد بود و باید پاسخگو باشید. پس زودتر به خود بیایید.
بابادی بیان کرد: همه شما با علم و آگاهی از شرایط تیم هایتان به لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، جایگاهشان در جدول رده بندی، مدیریت، سوابق باشگاه، بودجه و کیفیت بازیکنان آن ها، هدایت کار را پذیرفته اید. پس بهتر است غرور کاذب را کنار گذاشته و از نظرات افراد صاحب نظر و دلسوز در هفته های باقیمانده استفاده کنید. هم اکنون موضوع تیم های خوزستانی بسیار بغرنج و تلخ است و دیگر فرصت خطایی باقی نمانده است. در استان ما آنالیزورها، تحلیلگران و صاحبنظران خوبی متشکل از افراد جوان، پیشکسوت، مدرسین کنفدراسیون آسیا و...وجود دارند که به معنای واقعی کلمه فوتبال روز دنیا را می فهمند. یکی دو تمرین دهنده بسیار حرفه ای نیز وجود دارد که مو را از ماست بیرون کشیده و تمرینات طراحی شده توسط آن ها می‌تواند نجات بخش فوتبال غیرفنی و بی کیفیت این تیم ها باشد.
او ادامه داد: البته تعجب من از این است چرا مربیان سه تیم یاد شده از این افراد شناخته شده که اتفاقا انگشت شمارند، استفاده نمی کنند. اگر اکنون از آن‌ها استفاده نشود، پس کی باید آن ها را به کارگیری کرد؟ حتما بعد از سقوط. اکنون دیگر مسأله شخصی نیست و بحث حیثیت، وجهه و آبروی فوتبال یک استان در کشور است. از طرفی مدیران برای فصل بعد باید تحقیق کنند چه مربیان بومی طی سالیان گذشته تیم هایی را از دسته های پایین تر به لیگ های بالاتر آورده‌اند که اکنون هیچ توجهی به آن ها نمی شود. واقعا چرا از مربیانی که به اعتقاد بنده سال هاست مربیگریشان در سطح حرفه ای پایان یافته و دیگر حرفی برای گفتن ندارند، باز هم استفاده شده است؟ چه کسی آن ها را بالای سر تیم های لیگ برتری خوزستان قرار می دهد؟ هضم این مسایل واقعا دشوار است. امیدوارم مربیان این سه تیم به خود آمده و سعی کنند به جای پرداختن به حواشی و بیان دلایل غیرفنی، روی مسایل روحی روانی و کیفیت های فنی تیم های خود کار کنند تا این چند بازی باقیمانده بیش از این با آبروی فوتبال خوزستان و خودشان بازی نکنند.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/856429/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آبراهام قدر پاس سردار آزمون را ندانست

حواشی انتخاب ناظمی به عنوان داور دیدار استقلال-ذوب آهن

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم

بازی «رنگِ لباس» در دیدار گل‌گهر - شمس‌آذر

خلاصه بازی آث میلان 3 - جنوا 3

هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره 2 خطر در کمین ایران

چاپ 7.5 میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات

راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده

ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات

جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی

رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم

میزبانی خوزستان از 2 بازی لیگ برتر فوتبال

پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند

موفقیت جدید برای کاراته خوزستان

مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است

تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین

قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور

مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود

کاشته تماشایی تورس به تیر دروازه شمس آذر

مدال قهرمانی اروپا بر گردن اولادقباد

ما را ز تو غیر از تو تمنّایی نیست

رهبر انقلاب: مشکل آن وقتی حل می‌شود که فلسطین برگردد به صاحبان خودش، یعنی مردم فلسطین

کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !

نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد

سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند

باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد

آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم

عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

مجسمه آزادی یا آزادی مجسمه‌ای؟ + فیلم

کرایه تاکسی در اهواز 35 درصد گرانتر شد

مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند

گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی

رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و 500 موشک به اسرائیل شلیک کرده است

نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»

پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید

حضور تاپ پلیرها در فینال فینالیست‌های «شب‌های مافیا؛ زودیاک»

جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید

آمار کیف زن باباش رو هم داره

مهم‌ترین دستاورد پیمان معادی در حضور در پروژه‌های بین المللی

روایت دردناکِ «شیرینِ» سریال نون‌خ از فاصله یک قدمی تا مرگ!

جود بلینگام، بازیکن با اخلاق مستطیل سبز

10 حرکت برتر بسکتبال حرفه‌ای NBA در شب گذشته

گل اول آاس رم به یوونتوس توسط لوکاکو

صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت

پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی 12 هزار میلیارد تومانی رسید

چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان