پیام خوزستان

آخرين مطالب

بیش از 400 فلسطینی از زمان شروع جنگ غزه، در کرانه باختری به شهادت رسیدند/ سه کودک دیگر در بیمارستان شفا در غزه بر اثر سوء تغذیه و کم آبی به شهادت رسیدند/ حمله مقاومت اسلامی عراق به پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی در حیفا + عکس و فیلم سياسي

بیش از 400 فلسطینی از زمان شروع جنگ غزه، در کرانه باختری به شهادت رسیدند/ سه کودک دیگر در بیمارستان شفا در غزه بر اثر سوء تغذیه و کم آبی به شهادت رسیدند/ حمله مقاومت اسلامی عراق به پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی در حیفا + عکس و فیلم
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - خبرگزاری رویترز به نقل از گزارش آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برخی کارمندان این آژانس را وادار کرده به دروغ اعتراف کنند که با حماس در ارتباط بوده‌اند.
- دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: زندان‌ها و بازداشتگاه‌های اسرائیل به یک نسخه خونین‌تری از زندان گوانتانامو تبدیل شده‌اند چرا که در این زندان‌ها فلسطینی‌ها شدیدا شکنجه می‌شوند؛ شکنجه‌هایی که منجر به قتل می‌شوند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
اسرای غزه در معرض جنایت‌های قتل عمدی و اعدام ظالمانه و فراقانونی از جمله قتل در زیر شکنجه قرار دارند. ارتش رژیم اشغالگر همچنان به ارتکاب جنایت‌های بازداشت ظالمانه مردم غزه و مخالفت با مشخص کردن لیست اسامی آنها یا حتی دادن اطلاعاتی درباره سرنوشتشان ادامه می‌دهد.
به نقل از خبرگزاری سما، در بیانیه این دیده‌بان آمده است: تعدادی از اسرا و بازداشت شدگان در معرض شکنجه جسمی و روانی و خشونت جنسی و تهدید از لحظه بازداشت قرار گرفته‌اند. همچنین برخی از آنها مجبور به سازش و همکاری با ارتش و شاباک در ازای کاهش شکنجه شده‌ و در معرض باج خواهی قرار گرفته‌اند.
تعداد زیادی از اسرایی که آزاد شده‌اند شهادت داده‌اند که تحت شکنجه شدید قرار گرفته‌اند. در سایه چنین جنایت‌هایی باید طرف‌های قضایی بین‌المللی وارد عمل شده و تحقیقات بین‌المللی فوری و جدی را برای مجازات عاملان و خارج کردن پیکر شهدا و مشخص کردن هویت‌های آنها و پس دادن پیکرشان آغاز کنند. باید تمام اقدامات لازم برای نجات جان هزاران اسیری که همچنان در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بازداشت هستند، اتخاذ شود.
رژیم صهیونیستی از زمان شروع جنگ غزه شکنجه زندانیان و اقدامات سرکوبگرانه علیه فلسطینی‌ها را افزایش داده است.
ارتش رژیم صهیونیستی بیش از پنج ماه است نوار غزه را هدف قرار داده است. در حملات رژیم صهیونیستی به غزه نزدیک به 31 هزار فلسطینی شهید و بیش از 72 هزار نفر نیز زخمی شده‌اند. این حملات منجر به آوارگی بیش از یک و نیم میلیون فلسطینی ساکن غزه و یک بحران انسانی فاجعه بار در این منطقه شده است.
تحولات سرزمین های اشغالی - صد و پنجاه‌ چهارمین روز جنگ بیش از 400 فلسطینی از زمان شروع جنگ غزه، در کرانه باختری به شهادت رسیدند/ سه کودک دیگر در بیمارستان شفا در غزه بر اثر سوء تغذیه و کم آبی به شهادت رسیدند
جنگ ظالمانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه وارد روز 154ام شد و حملات این رژیم به این باریکه بی‎وقفه ادامه دارد. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار شهدا را تا این لحظه 30878 نفر و شمار مجروحان را هم 72402 اعلام کرده است. تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه با وجود نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان هنوز به جایی نرسیده است.
از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته، 425 فلسطینی در کرانه باختری در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. در این حملات بیش از 4700 نفر دیگر زخمی شدند. علاوه بر این، نظامیان اشغالگر اسرائیلی 7500 نفر را هم در کرانه باختری بازداشت کردند.

پیام خوزستان

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد 80 درصد خانه‌ها در استان غزه و شمال نوار غزه غیرقابل سکونت هستند. رئیس دفتر مذکور اشاره کرد که 120 هزار خانواده فلسطینی در شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند. سلامه معروف اظهار داشت که نوار غزه با جنگ گرسنگی توسط رژیم صهیونیستی مواجه است. معروف بیان کرد که کمکی وارد غزه نشده و دشمن صهیونیستی در راستای سیاست پاکسازی نژادی در غزه مانع از این کار می‌شود. وی با اشاره به اینکه همه تحت تاثیر سیاست‌های دشمن اشغالگر قرار گرفتند، تصریح کرد که کمک‌هایی که از طریق هوایی به غزه می‌رسد، ناکافی است.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد یک نوزاد دو ماهه فلسطینی در بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه بر اثر سوء تغذیه و کم آبی به شهادت رسیده است. دکتر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه همچنین از شهادت یک دختر 20 ساله در بیمارستان شفا بر اثر سوء تغذیه خبر داد. با شهادت این دو نفر، تعداد شهدا بر اثر سوء تغذیه در نوار غزه به 25 نفر افزایش یافت. دکتر القدره تصریح کرد که افزایش تعداد شهدا بر اثر سوء تغذیه بسیار نگران کننده است و نشان می‌دهد که گرسنگی در شمال غزه به حد مرگباری رسیده است.

پیام خوزستان

حمله مقاومت اسلامی عراق به پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی در حیفا/ رویترز: رژیم صهیونیستی برخی از کارمندان آنروا را وادار به اعتراف دروغ مبنی بر ارتباط داشتن با حماس کرده است
مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی حیفا را هدف حمله پهپادی قرار داده است. مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه بر ادامه حملات به مواضع و تأسیسات دشمن صهیونیستی در راستای تکمیل مرحله دوم عملیات‌های خود علیه اشغالگران‌ و در حمایت از غزه تأکید کرد.
حزب الله لبنان اعلام کرد پایگاه اسرائیلی البغدادی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را با موشک برکان هدف قرار داده است.
گروهان‌های قدس اعلام کرد در عملیاتی مشترک با گردان‌های مجاهدین و نیروهای عبدالقادر حسینی نظامیان و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در محله الزیتون در شهر غزه با راکت‌های کوتاه برد 107 هدف قرار داده است.
هدف قرار دادن یک خودروی زرهی رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان
خبرگزاری رویترز به نقل از گزارش آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برخی کارمندان این آژانس را وادار کرده به دروغ اعتراف کنند که با حماس در ارتباط بوده‌اند. آنروا بیان کرد که تصمیم دارد این گزارش را به آژانس‌ها و نهادهای وابسته به سازمان ملل در داخل و خارج که مسئول مستندسازی موارد نقض حقوق بشر هستند، ارائه دهد. این آژانس وابسته به سازمان ملل در گزارش خود آورده است که رژیم صهیونیستی کارمندان این آژانس را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و آن‌ها را تهدید به غرق کردن کرده است.
منابع عبری زبان اعلام کردند آژیر خطر در مناطقی در شمال فلسطین اشغالی از جمله شهرک‌های کریات شمونا، مرگلیوت و مسگاف عام به صدا درآمده است.
حزب الله لبنان اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در اطراف قلعه هونین در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است. حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد در مناطق مرزی بین لبنان و فلسطین اشغالی با یک پهپاد اسرائیلی با سلاح مناسب مقابله کرده و آن را وادار به عقب‌نشینی و بازگشت به داخل اراضی اشغالی کرده است.
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنین
گردان‌های قسام اعلام کرد دو کوادکوپتر ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه حین عملیات جاسوسی تحت کنترل گرفته است. گردان‌های مجاهدین نیز اعلام کرد یک کوادکوپتر اسرائیلی را در غرب محله تل الهوا در شهر غزه حین عملیات جاسوسی تحت کنترل گرفته است.
منابع عبری زبان از زخمی شدن "اوری بن یاعیل" یکی از فرماندهان یگان ماگلان در ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای نوار غزه خبر دادند. این فرمانده اسرائیلی فرزند مدیرکل سابق وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی است.
پلیس رژیم صهیونیستی مجددا با تظاهر کنندگان علیه دولت نتانیاهو درگیر شد
روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از پروفسور جفری ساکس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب نسل‌کشی شده و به دنبال پاکسازی نژادی در این منطقه است. این پروفسور آمریکایی بیان کرد که آنچه در نوار غزه در جریان است، به طور خلاصه کشتار و جنایت در حق ده‌ها هزار غیرنظامی است. پروفسور ساکس اظهار داشت که رژیم صهیونیستی راه حل دو کشور را قبول ندارد و گمان می‌کند می‌تواند تا ابد منطقه واقع بین رود اردن و دریای مدیترانه را تحت سیطره خود بگیرد.

پیام خوزستان

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/843307/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ستاره سیتی: به این دلیل رئال تیم بسیار عجیبی است

طارمی 15 دقیقه بازی کرد، پورتو 2 امتیاز از دست داد

مدیر اینتر خرید طارمی را تایید کرد؛ کیفیت تیم بالا می رود

اعتراض ستاره تاتنهام به داوری لیگ برتر

وقت انتقام از پرسپولیس فرا رسید

خلاصه بازی پورتو 2 - اسپورتینگ 2

پاس گل احسان حاج صفی در مقابل پائوک

اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند

انفجار گاز در بستان‌آباد 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)

تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان

معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود

روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است

سیو جالب یک دروازه بان در لیگ لبنان!

خوراکچی: لحظه به لحظه تیم تایلند را آنالیز کردیم

فقط یه نفر می تونست و می تونه نویر رو به وحشت بندازه؛ CR7

محمد صلاح تهدید کرد؛ اگر حرف بزنم آتش به پا خواهد شد!

چمپیونزلیگ زنان؛ حریف بارسلونا در فینال مشخص شد

طاهری: مقابل تایلند بدون نقص بودیم

حضور «تنهای» یزدانی در بوداپست؛ قاسم‌پور کجای ماجراست؟

تصویر بهشتی بر مزار طالقانی

پیگیری و رسیدگی فرماندار اهواز به مشکلات و مطالبات شهروندان در میز خدمت ادارات و دستگاه های اجرایی

رویای گولر؛ اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

دانشگر آماده سفر به تهران برای تقابل با پرسپولیس

اولین تیم سقوط کننده از بوندسلیگا مشخص شد

داستانک/ پستچی

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

لشکر پیروز 25 کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

کشف 33 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

هواشناسی ایران1403/02/10؛هشدار نارنجی هواشناسی برای 14 استان

رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد

حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست

اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران

رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر

هشدار نارنجی هواشناسی برای 14 استان

جزئیات دستگیری 5 نفر از اعضای شورای شهر سردشت

بازداشت 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد

کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک

هلاکت و زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در محور نتساریم

آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد

کشف انبار کالای قاچاق در اهواز

صداوسیما باز هم حقوق هنرمندان را نقض کرد

یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش

فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود

تصویر تلسکوپ فضایی هابل از کهکشان با فاصله‌ی 34 میلیون سالِ نوری از زمین

علت حذف بیانیه استقلال؛ فرار از جریمه میلیاردی!

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

2 مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

4 پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی