پیام خوزستان

آخرين مطالب

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:

مدیران کم‌کار دزفول برکنار می‌شوند سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - دزفول- سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به مشکلات و کمبودهای این شهرستان گفت: مدیرانی که در ارایه خدمات به مردم کوتاهی می‌کنند، برکنار خواهند شد.

به گزارش ایرنا امید بن عباس روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: نزدیک به سه هزارو 500 نفر در منطقه سرسرباز شهرستان دزفول در شرایط بسیار مناسب و با استفاده از آب فاضلاب زندگی می‌کنند.
وی با انتقاد از مدیران کم کار در رسیدگی به مشکلات اهالی این منطقه گفت: تا زمانی که در شهرستان دزفول مسوولیت دارم هرگز از مسوولانی که کوتاهی کرده‌اند نمی‌گذرم.
بن عباس با بیان اینکه عذر مدیرانی که وارد میدان خدمت رسانی نشوند را خواهم خواست، ادامه داد: در ساعات غیرمتعارف در حوزه‌های کاری ادارات حاضر می‌شوم.
زمینه برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری فراهم شود
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات امسال گفت: زمینه برگزاری انتخابات سالم همراه با مشارکت حداکثری مردم باید فراهم شود.
وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی برای تمام ارکان درگیر در انتخابات برگزار می‌شوند، افزود: هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات بررسی صلاحیت‌ها را به دور از جانبداری بررسی و هفته گذشته نتایج را به داوطلبان اعلام کردند.
بن عباس ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال تغییر در صلاحیت‌ها وجود دارد امکان انتشار اسامی نیست ولی 22 بهمن‌ماه، اسامی نهایی برای درج در رسانه‌ها اعلام می‌شود.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه امسال 315 شعبه اخذ رای در شهرستان خواهیم داشت، گفت: برای امنیت، آمادگی نیروی انسانی و پشتیبانی برنامه‌ریزی شده است.
وی با چند تذکر انتخاباتی به دستگاه‌های اجرایی افزود: دستگاه‌های اجرایی به هیچ عنوان نباید داوطلبان انتخابات را همراهی کنند؛ درصورت تخلف با مدیر مربوطه برخورد می‌شود.
بن عباس از دستگاه‌های اجرایی خواست در حفاری‌ها مراقب باشند تا کابل‌های فیبرنوری دچار مشکل نشوند ضمن اینکه این حفاری‌ها تا 10 روز آینده باید متوقف شوند.
وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی دستگاه‌های اجرایی گفت: از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدها نباید استفاده نشود.
مبارزه با فساد اداری در دستور کار مدیران قرار گیرد
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد اداری و رانت خواری بیان کرد: مدیران باید نظارت کافی بر حوزه کاری خود داشته باشند درصورت مشاهده فساد در هر مجموعه مدیر مقصر است.
وی گفت: مردم شهرهای اقماری دزفول عنوان می‌کنند خیران مدرسه‌ساز فقط در دزفول هزینه می‌کنند که لازم است بررسی لازم در این زمینه صورت گیرد تا درصورت صحت موضوع این رویه اصلاح شود زیرا خدمات باید در اختیار تمام مردم شهرستان قرار گیرد.
بن عباس افزایش شفافیت و حضور رسانه‌ها در صحنه را موجب کاهش فساد دانست و افزود: برای ترمیم جامعه باید با مردم صداقت داشته باشیم.
وی با تاکید بر لزوم تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی اظهارداشت: برای رفع مشکلات اقتصادی باید موانع سر راه سرمایه گذاران را برداریم.
وی توجه به خواسته‌ها و.مطالبات مردم را ضروری دانست و افزود: افرادی که مطالبات خود را نتوانند از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری کنند هنگام ناآرامی‌ها به خیابان می‌آیند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: برخی ادارات برای رفع یک مشکل مجوزی به بخش خصوصی می‌دهند ولی نظارتی بر فعالیت محول شده ندارند.
وی با بیان اینکه تصمیمات چالش برانگیز ادارات حتما باید با هماهنگی فرمانداری انجام شوند، افزود: امید است هماهنگی، اطلاع‌رسانی و درایت در تصمیم‌گیری در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
بن عباس با اشاره به اهمیت حفظ و تقویت امنیت شهرستان اظهارداشت: تمام دستگاه‌ها برای تقویت امنیت باید با دستگاه‌های امنیتی همکاری کنند.
وی با تاکید بر اهمیت دهه مبارک فجر گفت: 18 کمیته برای گرامیداشت این ایام ساماندهی شده و انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر پای کار باشند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: برنامه‌های بی‌محتوا برگزار نشوند ضمن اینکه ادارات از برگزاری برنامه‌های شاد هراسی نداشته باشند.
سردار سلیمانی امنیت را در منطقه برقرار کرد
امام جمعه دزفول نیز در این نشست با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: سردار سلیمانی یک گنج بود که خداوند او را برای شهادت در مقطعی خاص نگه داشته بود.
حجت الاسلام محمدعلی قاضی دزفولی با بیان اینکه سردار سلیمانی تربیت شده مکتب ولایت فقیه بود، افزود: حاج قاسم در حیات خود امنیت را در منطقه برقرار کرد.
وی ادامه داد: کشورهای اروپایی اگر از لاک خود بیرون آیند متوجه تلاش‌های حاج قاسم و یارانش در رفع خطر داعش می‌شوند.
امام جمعه دزفول با اشاره به ادای احترام افراد زیادی در نقاط مختلف دنیا به سردار سلیمانی گفت: نبرد و جنگ حق علیه باطل همه جا نمایان می‌شود همانگونه که در این ایام شاهد توهین برخی افراد به سردار سلیمانی بودیم.
حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: دشمنان 40 سال اقدامات فراوانی از نفوذ، توطیه و تحریم علیه ایران انجام دادند ولی مردم زیر بار ظلم نرفتند.
وی با بیان اینکه حاج قاسم فریب دنیا را نخورد، افزود: سردار سلیمانی به ما یاد داد نباید از دشمن بواسطه تجهیزات و غول رسانه‌ای ترسید.
مراسم بزرگداشت شهدای دزفولی سانحه هواپیمای اوکراین برگزار می‌شود
امام جمعه دزفول با اشاره به شهادت 2 نفر از شهروندان دزفول در سانحه هواپیمای اوکراین گفت: مراسم بزرگداشت این شهیدان پنجشنبه همین هفته برگزار می‌شود.
وی افزود: متاسفانه مراسم تشییع پیکرهای این شهیدان در تهران بدون حضور مسوولان بوده و انتظار می‌رود در دزفول باشکوه خاصی برگزار شود.
ححت الاسلام قاضی دزفولی گفت: دشمن به دنبال سواستفاده از این موضوع است که حضور مسوولان و همه اقشار در مراسم بزرگداشت شهدای این سانحه می‌تواند جلوی این سواستفاده‌ها را بگیرد.
آموزش و پرورش دزفول با کمبود 700 نیرو مواجه است
مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز در این نشست گفت: این نهاد با داشتن 79 هزار و 368 دانش‌آموز و کمبود 700 نیرو سال تحصیلی را آغاز کرد.
عبدالمحمد جرجانی با بیان اینکه خشی از این کمبودها با برنامه‌ریزی صورت گرفته رفع شدند، افزود: 392 واحد آموزشی فعال در دزفول وجود دارد.
وی برگزاری یادواره شهدا در مدارس روستایی و شهری، افتتاح 6 واحد آموزشی، برپایی موکب فرهنگیان در چذابه و درخشش دانش آمور دزفولی در نامه نگاری در سطح جهان را از اقدامات و افتخارات آموزش و پرورش دزفول برشمرد و گفت: کسب رتبه اول استان خوزستان در پروژه مهر، برگشت بیش از 500 دانش آموز به تحصیل و اعزام 280 دانش آموز به راهیان نور از دیگر اقدامات آموزش و پرورش دزفول می‌باشند.
مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به مشکلات این نهاد افزود: اعتبار بودجه آموزش و پرورش دزفول در سال جاری 470 میلیون ریال است که حتی هزینه سوخت خودروها را نیز نمی‌توان با این اعتبار تامین کرد.
اعطای احکام مسوولان کمیته‌های انتخابات شهرستان دزفول پایان بخش نشست شورای اداری این شهرستان بود.
برچسب‌ها
دزفول انتخابات مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی فرمانداری دزفول

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/151775/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران

آزادی 6 مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور

آزادی 6 مرزبان ایرانی از طالبان

آزادی 6 مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان

رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد

فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز

تصاویری از لحظه فرود آپولو 11 بر سطح ماه در سال 1969

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

برایتون 0 - 4 سیتی؛ تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی

فقط سیتی؛ قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود

گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

صعود مس رفسنجان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد

سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت

منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

قرارداد کار کارگران یک ماهه شد!

پرینت سه بعدی زره برای تبدیل گربه پشمالو به جنگجو/ ویدئو

رفع دغدغه های معیشتی و امنیت شغلی کارگران گروه ملی در اولویت قرار گیرد/ لزوم برطرف کردن مشکلات واگذاری زمین چمن جهت مسابقات تیم های فوتبال استان