پیام خوزستان

آخرين مطالب

500 میلیارد تومان اعتبار برای خرمشهر/ جای خالی مدیریت آینده نگر در خرمشهر اقتصادي

500 میلیارد تومان اعتبار برای خرمشهر/ جای خالی مدیریت آینده نگر در خرمشهر
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان -

پیام خوزستان


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، آیین تودیع و معارفه فرماندار خرمشهر در سالن شهید دورقی فرمانداری ویژه خرمشهر با حضور رفیعی دهکردی مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان و مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.
حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر نخستین سخنران این مراسم بود که خطاب به سرپرست جدید فرمانداری خرمشهر گفت: مدیران در خرمشهر باید بکوشد تا از اندیشه‌ها برای خدمت رسانی استفاده کند و این منصب را نه برای ریاست که برای خدمت بخواهد و در راستای انجام فرمایشات رهبری سعی در بازسازی اعتماد و همچنین بازسازی عرصه مدیریت کنند.
او بیشتر مشکلات خرمشهر را مربوط به بخش خدمات دانست و افزود: با توجه به اینکه با شعار انقلابی گری مسئولیت خود را پذیرفتید باید تحرک انقلابی و با قاطعیت انجام تا حق مردم خرمشهر آنگونه که شایسته است ادا شود.
امام جمعه خرمشهر آمار ب یکاری در این شهرستان را بالا دانست و گفت: اکنون فرصت مناسبی برای اجرای قانون استفاده از نیرو‌های بومی بر اساس برنامه ششم توسعه فراهم شده است.
اقدامات خوب، اما ناکافی
فرماندار سابق خرمشهر در این آیین به موضوع آ ب و فاضلاب در خرمشهر به عنوان مهمترین مشکلات این شهرستان اشاره کرد و گفت: موضوع شبکه فاضلاب به عاملی برای نگرانی مسئولان استانی و شهرستانی تبدیل شده است، زیرا در خرمشهر 60 درصد شبکه فاضلاب اجرا شده که 70 درصد آن فرسوده است.
محمد حیدری تخصیص اعتبار 400 میلیارد تومان از بانک ملت برای رفع مشکل فاضلاب در خرمشهر را یادآور شد و افزود: 65 میلیارد تومان بودجه شهرستانی 16 میلیارد برای آب غرب کارون و حومه نیز در نظر گرفته شده است.
او در رابطه با مشکل شهرداری خرمشهر نیز گفت: 115 میلیارد تومان تفریق بودجه به شهرداری خرمشهر است که 90 درصد ارزش افزوده، مالیات و عوارض بود و 50 میلیارد توما هم ظرف 6 ماهه به شهرداری خرمشهر تخصیص داده شد، اما مشکلات خیلی بیشتر از این هاست.
فرماندار سابق خرمشهر تخصیص اعتبار برای بیمارستان تخصصی قلب و چهار بانده کردن جاده اهواز خرمشهر و تایید صلاحیت بالا در انتخابات را به عنوان نمونه اقدامات موفقیت آمیز دولت در خرمشهر در مدت تصدی مسئولیت خود برشمرد.
500 میلیارد تومان اعتبار برای خرمشهر
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در خرمشهر نیز از اختصاص اعتبار 500 میلیارد تومان اعتبار برای خرمشهر برای امسال خبر داد و تشریح جزئیات پرداخت.
سید لفته احمد نژاد اظهار کرد: 400 میلیارد تومان برای رفع مشکلات کل فاضلاب خرمشهر و 40 میلیارد تومان برای نقاط شهری که باید ترمیم و بازسازی شوند، اختصاص یافته است و برای برای راه اندازی این بیمارستان 60 میلیارد تومان اعتبار جذب شده و رایزنی برای اختصاص 25 میلیارد تومان دیگر نیز در حال انجام است.
بنابه گفته نماینده مردم خرمشهر تجهیز و توسعه بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر، تعریف ردیف اعتباری برای چهار بانده کردن جاده خرمشهر به اهواز، افزایش سهم ارزش افزوده آلایندگی روستاهای، اخذ مجوز‌های احداث اسکله صیادی در جزیره مینو و جلب موافت وزارت دفاع برای فعال سازی صنایع روغن کشی و کشتی سازی خرمشهر و اخذ مجوز واردات کالا‌های مسافری و ته لنحی را از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان برشمرد.
او نیز به مشکلات متعدد شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: مشکلات خرمشهر متعدد است و هم مسائل شهرستان باید مدیریت داخلی شوند و هم از سطح استان برای رفع مشکلات ابتدایی کمک شود از عمید زاده فرماندار جدید به عنوان فرزند خرمشهر انتظار زیادی می‌رود.
لزوم اعمال مدیریت علمی و آینده‌نگر در خرمشهر
مشاور و مدیرکل دفتر استاندار خوزستان نیز در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید و سابق خرمشهر به برشماری ویژگی‌های مدیر موفق و کارآمد پرداخت و اظهار کرد: خرمشهر نیازمند مدیریت علمی آینده‌نگر است چرا که لازمه مدیریت صحیح داشتن مدیران توانمند آینده‌اندیش است.
مهدی رفیعی دهکردی افزود: مدیر باید برنامه محور و پای کار باشد چرا که اگر پای کار نباشد، ممکن است اتلاف هزینه پیش بیاید در رابطه با شهرداری خرمشهر همه تلاش بسیاری انجام گرفت، اما به‌طور قطع باید نگاه بهتر و درست به استفاده از منابع می‌شد.
او لزوم نهادینه کردن فرهنگ حل مسئله در مدیران تاکید کرد و گفت: مدیران باید مدیریت حل مسئله را داشته باشند و ایده و فکر بدهند نه اینکه مشکلات و مسائل را با خود حمل و به دیگری واگذار کنند.
مشاور و مدیرکل دفتر استاندار خوزستان همچنین بر لزوم داشتن نگاه بلندمدت برای توسعه خرمشهر را یک ضرورت دانست و گفت: توسعه خرمشهر یکی از محور‌های تو سعه اس تان و کشور است چرا که خرمشهر سرشار از منابع و محل اتصال به دیگر کشورهاست و علت بسیاری از مشکلات نگاه کوتاه‌مدت است که مدیران باید نگاه به 30 سال آینده خرمشهر داشته باشند.
یک هفته فرصت برای ارائه برنامه
نادر عمید زاده سرپرست جدید فرمانداری ویژه خرمشهر نیز در جلسه معارفه خود فرصت یک هفته‌ای به مسئولان دستگاه‌ها داد تا برای رفع مشکلات برنامه ارائه کنند. او گفت: دستگاه‌های خدمات رسان یک هفته فرصت دارند که تمام نقاط شهر را احصا کنند و برای رفع مشکلات برنامه ریزی داشته باشند.
او ادامه داد: در شورای اداری بعدی مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت را باید داشته باشند و ارائه دهند.
سرپرست جدید فرمانداری ویژه خرمشهر خدمت بی منت به مردم خرمشهر وظیفه امروز مدیران دانست، افزود: مردم به در دولت و رئیس جمهور منتخب امید بسته اند و با تمام جان و دل در انتخابات شرکت کردند و از عملی نشدن وعده‌های مسئولان در گذشته خسته شده اند و اکنون بهانه‌ای برای خدمت نکردن وجود ندارد و همه باید پای کار باشند و به مردم خدمت کنند.
او متذکر شد: خط قرمز من به عنوان نماینده عالی دولت در خرمشهر این است که مسئول در مسئولیت خود کوتاهی کند
عمیدزاده با بیان وام دار و وابسته به هیچ جناحی و گروهی نیستم و در خدمت به مردم به خصوص دستگاه‌های خدمات رسان با هیچ کس تعارف نخواهم کرد، افزود: تنها ملاک عمل بنده خدمت کردن به مردم است، و مدیر باید مسئولیت پذیر باشد و در قبال مردم پاسخگو باشد از هیچ مسئولی نمی‌پذیرم که در جلسات تخصصی و فردی، کمیسیون‌ها و کارگروه‌های مختلف حضور نداشته باشند.
او از همه دست اندارکاران، دستگاه‌های اجرایی، معتمدین و شیوخ و عشایر، نخبگان، علما و ائمه جمعه خواست تا برای رفع مشکلات شهرستان خرمشهر همکاری لازم و راهکار مناسب ارائه دهند.
نادر عمید زاده که پیش از این معاون فرماندار و بخشدار مرکزی خرمشهر بود با حکم استاندار خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری خرمشهر منصوب شد. پیش از این محمد حیدری مسئولیت فرماندار خرمشهر بود.
انتهای یپام/ ه

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/330582/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گل والی تماشایی مطلق‌زاده به گل گهر (گل گهر 2-2 استقلال خوزستان)

گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها

خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| عبور یک نیمه‌ای پرسپولیس از صنعت نفت در آبادان

فیلم/ گل دوم پرسپولیس به نفت آبادان توسط آل کثیر

ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!

دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد

رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب

گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد

طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد

قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)

پرسپولیس از آبادان به صدر رفت | برد پرگل سرخ‌ها برای جا گذاشتن استقلال

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

دولت در وضع کنونی، منفعل بوده و کنترلی بر قیمت ارز ندارد/ نرخ دلار تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا ظرفیت افزایش تا 100 هزارتومان را دارد

کام‌بک طوفانی استقلال خوزستان در سیرجان/ تساوی شهرآورد بی‌هوادار اما جذاب

سرقت خونسردانه کابل‌های برق در خرمشهر!

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی 2023 آسیا شد

7 مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز

گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر

اهدا 42 هزار سی سی خون در بیضا

عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر

گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد

هفته بیست و هفتم لیگ برتر| عبور یک نیمه‌ای پرسپولیس از صنعت نفت در آبادان

فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد

گل اول پرسپولیس به نفت آبادان توسط اسماعیلی‌‎فر (فیلم)

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز

برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت با یک مصدوم

گل‌گهر 2-2 استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان 90 دقیقه!

برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت

کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان

عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان

آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال

گل گهر سیرجان 2 - 2 استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر

پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)

گل اول استقلال خوزستان به گل گهر روی اشتباه وحشتناک اخباری (گل گهر 2-1 استقلال خوزستان)

گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان

با این ابرسازه فضایی، یک میلیارد انسان میتونن در فضا زندگی کنن!

ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان

آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند

تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست

ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد

کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت

گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!

فیلم/ گل اول پرسپولیس به نفت آبادان توسط اسماعیلی‌‎فر

مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ می دهیم