پیام خوزستان

آخرين مطالب

شهید سلیمانی سردار شجاع ایرانی؛ یاور مظلومان و محبوب دل آزادیخواهان سياسي

شهید سلیمانی سردار شجاع ایرانی؛ یاور مظلومان و محبوب دل آزادیخواهان
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان -

پیام خوزستان


به گزارش ایرنا؛ کرمانشاه؛ استانی که جنگ در آن آغاز شد و در همین استان نیز پایان یافت یکی از میعادگاه‌های عاشقان به اسلام، ایران و انقلاب اسلامی است و در چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام میزبان همایشی برای تبیین شخصیت والای یکی از تربیت شدگان سیدالشهدا و شجاع ترین فرمانده قرن بود.
اندیشمندانی از ایران و دیگر کشورهای دنیا امروز از طریق فضای مجازی با محوریت دانشگاه رازی کرمانشاه دورهم جمع شدند و به بررسی زوایای شخصیتی، اعتقادی، سیاسی و نظامی سردار دلها پرداختند و اذعان کردند که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با محور قراردادن انسانیت و بدور از دین، مذهب و ملیت افراد از مظلومان دفاع می کرد و به همین دلیل محبوب دلها شده است.
این همایش 2 روزه از صبح امروز چهارشنبه با حضور اساتید، اندیشمندان داخلی و خارجی و مسئولان استانی در سرسرای اجتماعات دانشکده ادبیات دانشگاه رازی کرمانشاه و با سخنرانی رئیس دانشگاه رازی و دبیر علمی همایش آغاز به کار کرد.
ارسال 64 مقاله به دبیرخانه همایش
رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در مراسم آغاز هب کار این همایش گفت: اندیشمندان جهان 64 مقاله را به دبیرخانه این همایش ارسال کردند که از این تعداد 20 مقاله توسط استادان و اندیشمندان خارجی به زبان‌های انگلیسی و عربی بوده است.
دکتر «سیدابراهیم اعلمی آل‌آقا» شروع فعالیت‌ها برای برگزاری همایش را بهمن 99 اعلام کرد و افزود: در این زمان و تا قبل از همایش اصلی، پنج پیش‌ نشست مختلف با حضور شخصیت‌های علمی مطرح و بین‌المللی از کشورهای ژاپن، لبنان، سوریه، عراق و آفریقا جنوبی برگزار شده است.
وی در خصوص محورهای همایش بین‌المللی شهید سلیمانی در چشم‌انداز بین‌المللی هم گفت: این همایش در پنج محور شهید سلیمانی و عرصه‌های بین‌المللی، شهید سلیمانی و جهان اسلام، شهید سلیمانی و حوزه و دانشگاه و شهید سلیمانی و دانش، معرفت، بصیرت، سیره و سبک زندگی ایشان طراحی شده است.
دکتر اعلمی آل‌آقا بررسی ابعاد شخصیتی و سیره زندگی شهید سلیمانی در مجامع علمی دنیا را ضروری دانست و گفت: دبیرخانه این همایش بین‌المللی را به صورت نگه تشکیل می‌دهیم تا هر ساله بتوانیم با همکاری مجامع علمی و دانشگاهی زوایای مختلفی را از ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی روشن و تبیین کنیم.

پیام خوزستان

ارائه پنج سخنرانی در نوبت صبح
در نوبت صبح این همایش آیت الله «محمود رجبی» مدیر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در مورد سیره و سبک زندگی شهید سلیمانی، دکتر «حمیدوش» پژوهشگر از کشور سوریه در مورد جایگاه شهید سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت، آقای «نورالدین شیرین» رییس تلویزیون قدس ترکیه در مورد شهید سلیمانی و محور مقاومت، السید «جلیل هاشم بکا» روزنامه نگار و تحلیل‌گر خاورمیانه در مورد بازتاب شهادت حاج قاسم در رسانه های جهان و «محمد شعیب» رهبر شیعیان آفریقای جنوبی در مورد شهید سلیمانی و فرهنگ مقاومت سخنرانی کردند.
اعتقاد شهید سلیمانی به دفاع از مستضعفان بدون توجه به دین و مذهب
اولین سخنران این همایش در نوبت صبح چهارشنبه مدیر موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره ) بود که در سخنانی شهید سلیمانی را شخصیتی مردمی و معتقد به مردم دانست و گفت: حاج قاسم در توجه به مردم دین و مذهب را مد نظر قرار نمی‌داد و معتقد بود که همه انسانها مهم هستند و ما برای دفاع از همه مردم و مستضعفان می‌جنگیم.
آیت الله «محمود رجبی» که با موضوع «سیره و سبک زندگی شهید قاسم سلیمانی» در این همایش سخنرانی می کرد، افزود: حاج قاسم ذره ای ترس و واهمه از مرگ نداشت و اهل خطر بود و برای دفاع از ارزش های خود به دهان مرگ میرفت.
وی با اشاره به وضعیت بحرانی و امنیتی لبنان در جنگ 33 روزه گفت: شهید سلیمانی بعد از شروع این جنگ و باوجود مخالفت سیدحسن نصرالله تا انتهای جنگ در لبنان و در کنار نیروهای مقاومت حضور داشت و همچنین در زمانی که پیشروی در کشور عراق به خاطر حضور داعش ممنوع بود اما ماشین حاج قاسم از دل دشمن وارد می‌شد و می‌گفت که من با سایر رزمندگان چه فرقی دارم.
آیت الله رجبی، شهید سلیمانی را اهل مطالعه فراوان دانست و ادامه داد: نماز اول وقت برای حاج قاسم اهمیت ویژه ای داشت بطوریکه در کاخ کرملین با صدای بلند اذان و اقامه داد و نماز را با شکوهی بسیار اقامه کرد.
سردار سلیمانی در جبهه نظامی و سیاسی منطقه نقش بزرگ و موثری داشت
استاد دانشگاه تشرین سوریه و تحلیلگر سیاسی دومین سخنران این همایش بود و در سخنانی با بیان اینکه سردار سلیمانی، هم در جبهه‌های نظامی و هم در جبهه سیاسی حضور موثر و بزرگی داشت، گفت: ایشان با صداقت و اخلاص کار کرد و توانست منطقه خاورمیانه را از لوث تروریست‌ها پاک کند.
«منیف حمیدوش»، اظهار کرد: شهید سلیمانی نه‌ فقط به ایران بلکه به کل جهان اسلام تعلق دارد زیرا او یک ژنرال مقاوم و استوار بود که در جبهه‌های مختلف علیه تروریسم جنگید و توانست با فکر راهبردی خود بر بسیاری از توطئه‌های دشمنان پیروز شود.
او افزود: شهید سلیمانی سمبل و نماد یک سردار جنگجو و مبارز بود و تفکر ایشان در رویارویی با توطئه‌های دشمنان اسلام برای همگان شناخته‌ شده بود.
به گفته‌ استاد دانشگاه تشرین سوریه، شهید سلیمانی با صداقت و اخلاص کار کرد و توانست منطقه خاورمیانه را از لوث تروریست‌ها و حامیان آنها پاک کند و این کار شدنی نبود مگر با بالا بردن پرچم مبارزه در منطقه که شهید سلیمانی نیز دقیقاً همین کار را کرد.
این تحلیلگر مسائل غرب آسیا گفت: سردار سلیمانی نقش مهمی در سامان‌دهی مبارزات در سوریه داشت و توانست در این کشور و به‌ویژه شرق حلب با کمک ارتش سوریه پیروزی‌های خوبی را رقم بزند.
به گفته‌ او، سردار سلیمانی در زمانی‌که داعش تازه‌ وارد موصل عراق شده بود عنوان کرد که زمانی می‌شود موصل را آزاد کرد که پیش‌از آن حلب آزاد شده باشد زیرا تروریست‌ها بین این دو منطقه درحال تردد بودند.
حمیدوش با اشاره به این تفکر راهبردی سردار سلیمانی اظهار کرد: ایشان، آزادی این 2 منطقه را به‌ هم پیوند زد و ابتدا تمرکز خود را بر آزادی حلب گذاشت و به‌ همین دلیل معرکه و جنگ بسیار شدید حلب با موفقیت به نتیجه رسید.

پیام خوزستان

سخنرانی منیف حمیدوش
شهادت حاج قاسم ابرقدرت‌های جهان را دچار رعب و وحشت کرد
روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر مسایل سیاسی خاورمیانه نیز به عنوان سومین سخنران این همایش با اشاره به بازتاب گسترده شهادت حاج قاسم سلیمانی در رسانه‌های منطقه و جهان گفت: شهادت ایشان کشورهای آمریکا و سایر ابرقدرت‌ها را چنان دچار رعب و وحشت کرده در حالیکه آرزو می‌کردند الان شهید سلیمانی زنده باشد.
«جلیل هاشم البکاء»، افزود: ابرقدرت‌های جهان امروز تلاش می‌کنند تا کشورهای عربی را از ایران بترسانند و با این شیوه بر کل منطقه مسلط شوند تا کشورهای محور مقاومت مانند ایران، عراق، سوریه، لبنان و یمن بهره مالی نبرند.
وی با اشاره به اینکه افرادی مانند شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در مقابل این اقدام آنها ایستادگی می‌کردند، اظهار داشت: مستکبران این شهدا را یک تفکر و ایدئولوژی در مقابل خود می‌دیدند و می‌دانستند با حضور آنها همه پروژه‌هایشان با شکست مواجه می‌شود و بنابراین تصمیم به حذف این نوع تفکر گرفتند.
این روزنامه‌نگار بین‌المللی ادامه داد: کشورهای غربی به دنبال ایجاد تفرقه در کشورهای محور مقاومت بودند تا آنها را در مقابل هم قرار دهند اما تفکر سردار سلیمانی همه چیز را عوض کرد و مردمی که مقاومت می‌کردند می‌دیدند که شهید سلیمانی و امثال ایشان برای صلح آمده‌اند اما به دروغ و با ترفند دشمن متهم به تروریسم می‌شوند.
هاشم البکاء با اشاره به اینکه تفکر شهید سلیمانی امروز منجر به کنترل بخش زیادی از غزه شده است، گفت: همین تفکر در جبهه مقاومت جنوب لبنان که اسراییل را زیر چکش ضربات خود قرار داده است، اجازه هیچ‌گونه حماقتی را به گروه‌های تروریستی نمی‌دهد.
وی شهید سلیمانی را ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) دانست و افزود: حاج قاسم کرامت و بزرگواری را از ایشان یاد گرفته است و بر اساس آیات قرآن این افراد نمی‌میرند و بعد از خودشان هزاران هزار سلیمانی و المهندس خلق می‌شود.

پیام خوزستان

سخنرانی هاشم البکاء
خون شهید سلیمانی جبهه مقاومت را بسیار قدرتمندتر کرده است
رییس رادیو و تلویزیون قدس ترکیه بیان اینکه به برکت خون شهید سلیمانی جبهه مقاومت بسیار قدرتمندتر شده‌است، گفت: جبهه مقاومت با عزمی راسخ‌تر در میدان است و تا پیروزی بر دشمنان کوتاه نخواهد آمد.
«نورالدین شیرین»، عنوان کرد: شهید سلیمانی، عمار و میثم زمان بود و امت اسلام را رو سفید کرد و تبدیل به تکیه‌گاه و امید آن شد.
او اظهار کرد: سردار سلیمانی کابوس مستکبران، صهیونیست‌ها و رژیم سعودی خبیث بود و مانند کوهی در میادین و جبهه‌های مقاومت حاضر بود.
رییس رادیو و تلویزیون قدس ترکیه، شهید سلیمانی را مشعلی برای جبهه مقاومت دانست که هرگز به خاموشی نمی‌گراید اما هر گاه از او یاد شود، با حسرت و اندوه خواهد بود.
نورالدین شیرین در ادامه خطاب به سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: ای سردار شهید ما مانند یاران امام حسین علیه‌السلام خطاب به تو می‌گوییم اگر عمرمان هم بی‌پایان باشد، همیشه به یاد تو و قدردان تو و پای‌بند اهداف تو خواهیم بود و اگر هزاران بار هم کشته شویم و باز زنده شویم، بار دیگر به تو اقتدا خواهیم کرد.
او تأکید هر گاه صحبت از مقاومت، قدس، مبارزه با تروریسم و مقابله با اشغالگر و تلاش برای صلح و امنیت شود، ما به یاد تو خواهیم افتاد و تو مشعل خاموش نشدنی جبهه مقاومت هستی.
این تحلیلگر منطقه غرب آسیا با بیان این‌که به برکت خون شهید سلیمانی جبهه مقاومت بسیار قدرت‌مندتر شده‌است، عنوان کرد: جبهه مقاومت با عزمی راسخ‌تر در میدان است و تا پیروزی بر دشمنان کوتاه نخواهد آمد.
شهید قاسم سلیمانی متعلق به همه مردم آزادی‌خواه است
استاد دانشگاه و پژوهشگر لبنانی نیز به عنوان دیگر سخنران این همایش از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان امید مظلومان جهان یاد کرد و گفت: این شخصیت وارسته متعلق به همه امت‌های اسلامی و مردم آزادی‌خواه جهان است.
خانم دکتر «دلال عباس»، اظهار داشت: امروز نه تنها جبهه مقاومت بلکه همه آزادی‌خواهان جهان خود را مدیون شهید سلیمانی می دانند.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی تبدیل به یک اسطوره شده و برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود، گفت: این اسطوره ایرانی یک سر و گردن بالاتر از همه اسطوره هاست چرا همه به نیکی از او یاد می کنند.
دکتر عباس خاطرنشان کرد: این اسطوره ماندگار با حرف هایش، کارهایش و طرز برخوردش هرکسی را که با او ملاقات داشت شیفته و مجذوب خود می کرد تا به الگوی شایسته ای نیز تبدیل شود.
استاد دانشگاه لبنان، حاج قاسم سلیمانی را انسانی نادر و بسیار متفکر توصیف کرد و گفت: او هم عارف بود، هم سیاست مدار و هم دیپلمات، شخصیتی که حتی دشمنانش هم به او اعتماد داشته و تصمیمش را می‌پذیرفتند.
وی گفت: شهید سلیمانی با مجاهدت ها و مقاومت هایی که داشت تبدیل به یک قهرمان ملی و جهانی شده بود و حتی دشمنان انقلاب ایران هم از شهادتش ابراز تأسف و ناراحتی کردند.
عباس همچنین نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جنگ 33 روزه لبنان و رژیم صهیونسیتی را بسیار پررنگ توصیف کرد و گفت: او همیشه در کنار جبهه مقاومت حضور داشت و موجی از رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد می کرد.
این پژوهشگر لبنانی خاطرنشان کرد: بدون شک‌ شهید سلیمانی یکی از اثر گذارترین شخصیت های خاورمیانه بود و در صدور گفتمان مقاومت نقشی اساسی داشت.
وی در پایان گفت: شهید سلیمانی سرانجام به شکل ناجوانمردانه ای به شهادت رسید تا پس از سال ها مقاومت و رشادت رخت زیبای شهادت را به تن کند و به آرزوی خود برسد.
شهید سلیمانی نشان داد امپریالیسم آمریکایی از لانه عنکبوت هم سست‌تر است
رهبر شیعیان آفریقای جنوبی دیگر سخنران این همایش در سخنانی گفت: شهید سلیمانی نشان داد که امپریالیسم آمریکایی و صهیونیستی از لانه عنکبوت هم سست‌تر است و با شهامتی که داشت نه تنها آمریکا بلکه داعش و سایر حکومت‌های دست‌نشانده را شکست داد.
«محمد شعیب» با اشاره به اینکه حاج قاسم به درخواست امام حسین (ع) لبیک گفت و در مسیر ایشان حرکت می‌کرد اظهار داشت: شهید سلیمانی از مکتب امام سوم پیروی می‌کرد و برای پیوستن به کاروان امام شهید هیچ‌گونه شک و تردیدی نداشت به همین دلیل بود که مردم ایران و جهان مجذوب شخصیتش شدند.
وی نحوه شهادت حاج قاسم را بسیار شبیه شهادت امام حسین (ع) دانست و گفت : پیکر ایشان هم مانند امام سوم قطعه قطعه شد و استخوان‌هایش هم خُرد شد اما میراث شهید سلیمانی مانند میراث امام حسین (ع) پابرجاست.
شعیب با اشاره به اینکه حاج قاسم فقط روی شیعه و سنی تعصب نداشت و ایرانی و غیرایرانی برایش مهم نبود ادامه داد: از آنجاییکه فرقه‌گرایی جایی در شخصیت شهید سلیمانی نداشت، برای مبارزه با ظلم و ستم در هر کجای جهان حاضر بود جان خود را در این مسیر فدا کند.
رهبر شیعیان آفریقای جنوبی همچنین سردار سلیمانی را وفادار و پای‌بند به ولایت‌فقیه دانست و اظهار کرد: ایشان بارها بیعت خود را با امام راحل و مقام معظم رهبری به‌عنوان نایب امام‌زمان علیه‌السلام تجدید کردند.
وی با بیان این‌که سردار سلیمانی عزیزترین و بهترین داشته‌های خود را برای پیشرفت و ارتقای اسلام تقدیم کرده، اظهار کرد: اگر فردی حاضر شد که جان خود را در این مسیر اهدا کند به این معنی است که به بالاترین سطح خودآگاهی دست یافته‌است.

پیام خوزستان

سخنرانی محمد شعیب
روز دوم همایش با 6 سخنرانی
برنامه‌های همایش بین‌المللی «شهید سلیمانی در چشم‌انداز بین‌المللی» در دومین روز صبح پنجشنبه با سخنرانی خانم «مرضیه هاشمی» مجری شبکه پرس تی‌وی آغاز خواهد شد و در ادامه دکتر «علی زینی‌وند» استاندار کرمان، دکتر «تاج‌الدین صالحیان» پژوهشگر علوم سیاسی، دکتر «محمد حسینی تبار» عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع)، دکتر «جهاندار امیری» عضو هیات علمی دانشکده صدا و سیما سخنرانی می‌کنند و این همایش بین‌المللی با سخنرانی سردار عظیمی به پایان خواهد رسید.
صبحگاه جمعه 13 دی‌ماه 1398 سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.
دانشگاه رازی اکنون دارای 10 دانشکده و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی بوده و با بهره گیری از دانش و تخصص 10 استاد، 49 دانشیار، 250 استادیار، 46 مربی و در مجموع 355 عضو هیات علمی در 39 گروه آموزشی و تعداد 12 هزار و 347 نفر دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به فعالیت خود ادامه می دهد.
برچسب‌ها گروه تروریستی داعش دانشگاه رازی کرمانشاه مقام معظم رهبری حزب الله لبنان هفته دفاع مقدس کرمانشاه قاسم سلیمانی

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/325775/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چهارمین گل فراز مقابل استقلال و حسینی!

یک کشته و 9 مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص

واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز

وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

دادستان بندرامام: حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

امام جمعه آبادان : از فردا به کم حجاب ها به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

آتش‌سوزی یک قایق مسافربری در آب‌های شهرستان دزپارت

عضویت فلسطین در سازمان ملل مانع آزادی اسرائیل برای کشتار است

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات

اوج استرس در آزادی؛ هوادار استقلال دچار حمله قلبی شد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ

ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

5 مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

ببینید | خوشحالی جواد نکونام بعد از گل دوم استقلال بر روی سکوهای آزادی

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

5 مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

استقلال 2 - شمس آذر 0

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر

حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم

ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است

منطقه زیبای پامنار خوزستان (فیلم)