پیام خوزستان

آخرين مطالب

چرا فرزاد فرزین ممنوع الکار شد؟! فرهنگی

چرا فرزاد فرزین ممنوع الکار شد؟!
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - گفته شده بود که فرزاد فرزین در تمامی پلتفرم‌ها ممنوع‌الفعالیت شده است ولی با پخش قسمت جدید سریال "ملکه گدایان" با بازی او، حالا مشخص است که مشکل نه با شخص فرزاد فرزین که با تیتراژ سریال "میدان سرخ" به نام "زخم" با صدای اوست
فرزاد فرزین چه خواند که صدایش ممنوع شد؟
"فرزاد فرزین در تمام پلتفرم‌های فضای مجازی ممنوع‌الفعالیت شد."
این خبری بود که طی روزهای گذشته در فضای مجازی پیچید و واکنش‌هایی را به همراه داشت. خبر، این چنین روایت شد که با نامه‌ای محرمانه از سوی ساترا (تنظیم‌گر رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر به نمایندگی از سازمان صداوسیما)، فرزاد فرزین ، خواننده موسیقی پاپ در تمام پلتفرم‌ها ممنوع‌الفعالیت شده است. به این معنا که پخش هر تولید تصویری که فرزین در آن حضور داشته باشد، ممنوع است و این در حالی بود که قسمت هشتم فصل دوم سریال "ملکه گدایان" با بازی او روز شنبه 30 تیر منتشر شد و پخش آن نیز همچنان ادامه دارد.
بیشتر بدانید : فرزاد فرزین ممنوع الکار شد؟ + عکس
فرزاد فرزین: خدا صبر می‌ دهد 
در شرایطی که شبکه نمایش خانگی روزهای پرالتهابی را در حوزه تولید و پخش سریال‌ها پشت سر می‌گذارد و پس از حل شدن مشکل "می‌خواهم زنده بمانم" ، نوبت به "زخم کاری" رسید تا با مانعی به نام سانسور مواجه شود حالا خبرها، حاکی از مشکل جدید پیش‌آمده، برای یکی از پروژه‌های در آستانه پخش است.
یکشنبه 27 تیر بود که خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که تیتراژ سریال "میدان سرخ" مورد تایید قرار نگرفته است و برای رسیدن این مجموعه به پخش، باید صدای فرزاد فرزین از تیتراژ حذف شود. "میدان سرخ" به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از جدیدترین تولیدات پلتفرمی مجازی است که قرار بود پخش آن به زودی آغاز شود. ایجاد مشکل برای پخش این سریال به تایید ابراهیم ابراهیمیان در فضای مجازی رسید و پس از او، فرزاد فرزین تیتراژ این سریال را در صفحه‌ شخصی خود منتشر کرد و نوشت: "خدا تا الان صبرش را داده، باز هم می‌دهد."
در پی انتشار این مطالب، علی سعد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، در پیامی در توییتر بدون اشاره به نام فرزاد فرزین و سریال، نوشت:
"درخصوص خبری که امروز منتشر شد، اعلام می‌شود حیطه مسئولیتی ساترا تصمیمات تخصصی رسانه است و در مورد صلاحیت افراد اظهارنظری ندارد. ملاحظات مراجع قضایی، استعلامی و نظارتی که به صورت رسمی ابلاغ می‌شود، برای همه دستگاه‌های فرهنگی و پلتفرم‌ها لازم‌الاتباع است."
حال پرسش اینجاست، در شرایطی که حضور فرزاد فرزین در سریال "ملکه گدایان" بدون مشکل اتفاق می‌افتد چه اتفاق جدیدی، می‌تواند منجر به این تصمیم شود و این که مشکل اصلی تصمیم‌گیرندگان، در حال حاضر با خود این خواننده است یا قطعه‌ای با عنوان "زخم" که به تازگی برای این سریال اجرا کرده است. قطعه‌ای که شعرش را روزبه بمانی گفته و ملودی‌اش کار فرزاد فرزین است و مهران خلیلی تنظیم آن را انجام داده است و این‌طور شروع می‌شود: "کو یه قانون؟! کو یه زندون واسه دزدای سر چاله میدون؟! کو یه رگبار؟! کو یه بارون که بشوره ببره اینارو بیرون؟! ما یه عمره که می‌نالیم، ماها چرا همیشه تو همین حالیم؟! مارو گَشتی، آخه مَشتی چی می‌تونه باشه تو جیبای خالیم؟!"
در سریال "میدان سرخ" حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان و رضا یزدانی بازی کرده‌اند. این سریال در سال 1399 ساخته شده و در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز قرار می‌گیرد که از سوی پلتفرم پخش‌کننده مناسب برای بالای 17 سال معرفی شده است.
از "پسران آجری" تا "ملکه گدایان"؛ 3 فیلم سینمایی، 3 سریال شبکه نمایش خانگی
فرزاد فرزین از معدود خوانندگان موسیقی ایران است که در زمینه‌ بازیگری و حتی اجرا ورود کرده و این تجربه ادامه‌دار بوده است. او در سال 1385 اولین تجربه بازی مقابل دوربینِ فیلمی سینمایی را از سر گذراند و در "پسران آجری" به کارگردانی مجید قاری‌زاده بازی کرد. فرزین در این فیلم نقش خواننده‌ای به نام صفا را بر عهده داشت که در حال تلاش برای گرفتن مجوز برگزاری کنسرت و انتشار آلبومش بود.
او سال 1389 در دومین تجربه بازیگری با "کنسرت روی آب" به کارگردانی زنده‌یاد جهانگیر جهانگیری جلوی دوربین رفت. فرزین در این فیلم نقش آهنگساز و خواننده‌ای به نام آرش را بر عهده داشت. "سگ‌های پوشالی" به کارگردانی رضا توکلی نام فیلم بعدی او بود که سال 1391 اکران شد. این خواننده موسیقی پاپ در گفت‌وگویی که همان زمان انجام داد در خصوص این فیلم چنین گفت: " فیلم سینمایی "سگ‌ های پوشالی" سومین تجربه بازیگری و البته اولین تجربه حرفه‌ای من است. نقش‌هایی که در دو فیلم قبلی داشتم تا حدی مربوط به موسیقی بود. به‌طور مثال در فیلم سینمایی "پسران آجری" ساخته مجید قاری‌زاده نقش یک پسر سرراهی را بازی می‌کردم که در مرکز بی‌سرپناهان بزرگ شده بود و به نوعی هم با موسیقی سروکار داشت. فیلم بعدی ساخته مرحوم جهانگیری بود که باز مربوط به موسیقی می‌شد اما این فیلم اصلا ارتباطی با موسیقی ندارد. یک ژانر جنایی است و من با توجه به پیشنهادی که شد برای این که خود را در بازیگری سینما به صورت حرفه‌ای محک بزنم این کار را قبول کردم." 
مشکل، فرزاد فرزین است یا "زخمِ میدان سرخ"؟
او سال 1395 در سریال "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی بازی کرد. سریالی که در شبکه خانگی پخش شد و فرزاد فرزین خوانندگی تیتراژ ابتدایی آن به همراه سه تک آهنگ دیگر را هم بر عهده داشت. او در این سریال دو نقش را بازی کرد، یکی تورج چلبیانی و دیگری فرزاد فرزین. هرچند به گفته خودش، مخاطبان در این سریال شخصیت اصلی فرزاد فرزین را نمی‌دیدند و او عصاقورت‌داده‌تر و خشک‌تر از خودِ واقعی‌اش بود تا فاصله‌ای بین دو کاراکتر تورج چلبیانی و فرزاد فرزین بیفتد.
فرزین در سال 1398 با سریال "مانکن" به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده دومین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را از سر گذراند. او در این سریال به عنوان بازیگر نقش بهرام میبدی، معشوقه ژیلا با بازی لیندا کیانی و همچنین خواننده تیتراژ حضور داشت. او در سال 1399 در فصل اول سریال "ملکه گدایان" به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده جلوی دوربین رفت و در نقش پارسا یکی از آدم‌های ملکه با بازی رویا نونهالی بازی کرد. سریالی که این روزها ضبط و پخشش همچنان ادامه دارد و به فصل دوم رسیده است.
حال انتشار خبرهایی مبنی بر این که صدای فرزاد فرزین بر روی تیتراژ سریال "میدان سرخ" ، این پروژه را برای پخش با مشکل مواجه کرده است، نه ناشی از ممنوع‌الفعالیتی او که حاکی از حاشیه‌ای جدید برای شبکه نمایش خانگی است. هرچند تصمیماتی این چنین در شبکه نمایش خانگی، چندان هم دور از ذهن و کم‌سابقه به نظر نمی‌رسد. چراکه سال گذشته و درست همان زمان که عادل فردوسی‌پور با شبکه ورزش سیما برای ساخت ادامه برنامه "فوتبال 120" به توافق رسیده بود و در عین حال خواهان ساخت برنامه‌ای مشابه "نود" برای شبکه نمایش خانگی بود، جلوی این برنامه هم گرفته شد و ساترا در آن زمان هم ابلاغیه‌های لازم‎الاجرا را دلیل تصمیمش عنوان کرد.
منبع: khabaronline.ir

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/306667/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر 10 درصد از قرارداد!

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی پرسپولیس: نتیجه 3 بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان

عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

اوزونیدیس: استقلال خوزستان فقط یک موقعیت گلزنی داشت! / فیلم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت

انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت

هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی

موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد

باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ 2گل بعداز 90

صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- 3 مقابل پرسپولیس تهران

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد

آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس

آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان

خلاصه بازی نفت‌آبادان 0-3 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

(ویدئو) خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!

برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند

جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!

کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!

پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت

حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی

اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد

اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون