پیام خوزستان

آخرين مطالب

آخرین اخبار انتخاباتی را در مهر بخوانید؛

استان‌ها روی موج تبلیغات انتخاباتی/ «من رأی می‌دهم» کمپین شد سياسي

استان‌ها روی موج تبلیغات انتخاباتی/ «من رأی می‌دهم» کمپین شد
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - استان‌های مختلف کشور از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب عرصه تبلیغات انتخاباتی شده، تلاش نامزدها برای کسب آرای مردم هرروز جدی‌تر می‌شود و کمپین «من رأی می‌دهم» در برخی شهرها به راه افتاده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: حضور مردم و پشتوانه مردمی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در نظام اسلامی حاکم بر ایران اهمیت ویژه‌ای داشته است و آمارها نشان می‌دهد، در طول این سال‌ها نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی علیرغم برخی انتقادات به مسئولین اجرایی بوده‌ایم.
حضور مردم در انتخابات سبب جاری شدن خونی تازه در رگ مدیریت اجرایی کشور می‌شود و مردم با این حضور نشان می‌دهند، که انتخاب مسیر آینده کشور تا چه حد برایشان اهمیت دارد و همین حضور است، که ضامن جمهوریت نظام خواهد بود.
این روزها اخباری که از استان‌های مختلف کشور مخابره می‌شود نشان می‌دهد که مردم این بار نیز 28 خردادماه با حضور پرشور و باشکوه خود برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد و حماسه‌ای جدید در سال 1400 خلق خواهند کرد.
بررسی‌های خبرنگاران مهر در سراسر کشور نشان می‌دهد که در انتخابات 28 خرداد 1400 نیز مانند انتخابات گذشته حضور مردم کشور چشمگیر خواهد بود.
هرروز که می‌گذرد، شور و شوق بیشتری بر جامعه حاکم شده و تنور انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگان پارلمان شهری در ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاها داغ‌تر می‌شود.
همچنین داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در برنامه‌های مختلف در حال ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود هستند. جزئیات گفتگوهای تلویزیونی نامزدها با شبکه‌های استانی را می‌توانید در سایت خبرگزاری مهر بخوانید.
آخرین اظهارنظرهای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

پیام خوزستان


سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا یک حضور در میان مردم فهمیده شود، به ویژه برای کسی که رئیس‌جمهور است، گفت: رئیس‌جمهور باید دغدغه همه مردم ایران را بداند. وی افزود: در هشت سال گذشته در تمام استان‌ها و شهرها و روستاها جلسات متعدد برگزار کردیم و مشکلات مردم و اصناف و تولیدکنندگان را بررسی کردیم و برای آنها راهکار داریم.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز با بیان اینکه از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است، ادامه داد: یکی از شروط موفقیت یک مدیر، مردمی بودن اوست. وی ابراز داشت: مدیرانی را برای اداره کشور انتخاب می‌کنیم که دارای 3 ویژگی مهم مردمی بودن، ضد فساد بودن و روحیه انقلابی داشتن به این معنی که اهل "ما می‌توانیم" باشد.
محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز در گفتگویی با بیان اینکه با شعار و وعده نمی‌توان به مشکلات مردم رسیدگی کرد، ادامه داد: می‌دانیم علل مشکلات اصلی چیست و راهکارهای علمی و پژوهشی برای آنها داریم.
علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز رقابت میان غارت زدگان و غارت شدگان است، گفت: من صدای مردم غارت‌زده هستم.
امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: هر دولتی سر کار بیاید متعهد به قراردادهای بین المللی است؛ کار آمریکایی‌ها طولانی کردن مذاکرات است و تنها زبان اقتدار را متوجه می‌شوند؛ نباید بگذاریم زمان به نفع طرف مقابل باشد و معتقدم خیلی زود نتایج عملی آن در دولت سلام، ظهور و بروز پیدا خواهد کرد.
عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز‬ در صفحه توئیتری خود، نوشت: ‏امروز درگیر امور انتخاباتی بودم و متوجه شدم ادمین عزیز یک متن به همراه عکس اشتباهی را توییت کرده است. ضمن حذف توئیت، از این بابت پوزش می‌طلبم. روز گذشته، صفحه شخصی همتی در توئیتر در واکنش به حضور «سعید جلیلی» در کنار کشاورزان، با انتشار پوستری از «مائو تسه‌تونگ»، رهبر سابق چین، جلیلی را با رهبر سابق کره‌شمالی مقایسه کرد.
محسن مهرعلیزاده نیز گفت: اگر نگاه مسئولین به مردم نگاه از بالا به پایین و ارباب و رعیتی نباشد، مسئولین بهتر و دقیق‌تر می‌توانند با دغدغه‌های مردم آشنا شوند.
امروز نیز سومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد که مشروح آن را اینجا می‌توانید بخوانید.
در ادامه آخرین اخبار انتخابات از استان‌های مختلف کشور را مرور می‌کنیم
آذربایجان غربی؛ شیوه‌های نامتعارف تبلیغات شوراها در ارومیه

پیام خوزستان

مهلت قانونی تبلیغات شوراها در حالی امروز وارد سومین روز خود شد که نامزدهای این دوره در ارومیه به جای معرفی خود و برنامه‌هایشان کمر همت به تخریب اموال عمومی و شهر بسته‌اند.
همزمان با داغ شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری، ماراتن نفس گیر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایطی آغاز شده که فضای مجازی پر از گروه‌های هوادار نامزدهای این دوره با عناوینی نظیر "حامیان"، "همفکران" "طرفداران" و… در کنار فضای مجازی به تبلیغات محیطی نیز کشیده شده است.
با گذشت تنها دو روز از آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهر کاملاً به تصرف نامزدهای این دوره از انتخابات شوراها در آمده و تبلیغات نامتعارف ضمن اینکه فضای شهری را زشت و کریه کرده بلکه خسارات شدیدی به اموال عمومی وارد شده است.
تعدد نامزدهای شهر و روستا در این دوره از انتخابات شوراها موجب شده افراد از هر شیوه و روشی برای تبلیغات استفاده کنند، نگاهی اجمالی به فضای شهری ارومیه نشان می‌دهد نامزدهای شوراها به جای معرفی خود و برنامه‌هایشان به دنبال مسابقه برای نصب عکس، پوستر و بنرهای خود در سطح شهر هستند.
تیرهای برق، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، جداول خیابان‌ها، شیشه مغازه‌ها، درختان و حتی سطح معابر و خیابان‌ها از عکس‌ها و پوسترهای نامزدهای این دوره از شوراها درامان نمانده و شهر به تصرف کامل نامزدها در آمده است.
در حال حاضر نصب عکس، پوستر، بنر در جای جای سطح شهر چهره کاملاً زشتی از منظر شهری به ارومیه بخشیده این در حالی است که شعار اکثر نامزدهای فعلی شورا در راستای عمران و آبادانی و توجه به زیباسازی منظر شهری است. متن کامل را اینجا بخوانید.
اصفهان؛ مطالبات دختران اصفهان از شورای شهر و رئیس جمهور

پیام خوزستان

مطرح کردن مسائل زنان و جوانان در زمان انتخابات و جلب رأی از این دو قشر توسط داوطلبان ریاست جمهوری تازگی ندارد اما بسیاری از شعارها دغدغه اصلی زنان و دختران نیست.
در هر دوره‌ای از انتخابات در چند دهه گذشته داوطلبان ریاست جمهوری با مطرح کردن مسائل زنان و جوانان به دنبال جذب رأی از این دو طیف با توجه به تأثیرگذاری آنها در جامعه بوده‌اند و البته این دوره از انتخابات برخی از داوطلبان شعارهایی را در حمایت از حقوق زنان بیان می‌کردند که اصلاً دغدغه این قشر نبوده است. از سویی دیگر نیز با شروع تبلیغات داوطلبان شورای شهر نیز بنرها و پوسترهای بانوانی در سطح شهر دیده می‌شود که با استفاده از زیبایی‌ها، حتی آرایش‌های غیر متعارف و پوشش نامناسب به دنبال جذب رأی هستند که این امر موجب انحراف از مسائل و دغدغه‌های اصلی شهر برای مردم از جمله آب و مسکن و اشتغال می‌شود که مبنا را زیبایی قرار دهند و یا توان رفع مشکلات.
البته با وجود چنین مواردی و استفاده ابزاری از زنان، سطح دغدغه مندی دختران و بانوان شهر ارتقا پیدا کرده و با تغییر زمانه و شرایط، خواسته‌های متفاوتی دارند که آنها با وجود توانمندی وا تحصیلات عالیه در این شهر به دنبال جایگاه واقعی خود می‌گردند. این در حالی است که در لیست‌های ارائه شده شورای شهر اصفهان توسط مجمع نیروی انقلاب و قرارگاه‌های انتخابی تنها یک و یا دو زن در لیست‌ها قرار دارند. امروز نیز با مصادف شدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر انتظارات برخی از دختران و بانوان فعال را نسبت به ریاست جمهوری و شورای شهر جویا شدیم. متن کامل را اینجا بخوانید.
ایلام؛ افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی در استان ایلام

پیام خوزستان

استاندار ایلام از افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی در استان ایلام برای پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.
محمد نوذری ظهر شنبه در جلسه ستاد کرونا در استان ایلام اظهار کرد: در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تمهیدات به گونه‌ای است که به خاطر رفع مخاطرات مردم، 15 درصد شعب اخذ رأی را افزایش یافته است.
نوذری اعلام کرد: یکی از مهمترین موضوعات هم بحث مشارکت مردمی و هم حفظ سلامت مردم است.
البرز؛ دولت تشکیل‌شده با مشارکت بالا در انتخابات نماینده اراده مردم است
معاون امور استان‌های شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی گفت: دولتی که با مشارکت بالا در انتخابات انتخاب و تشکیل شده باشد، نماینده اراده مردم است.
محسن منصوری، معاون امور استان‌های شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دولتی که با مشارکت بالای مردم در انتخابات انتخاب و تشکیل شده باشد می‌تواند اراده مردم را نمایندگی می‌کند. فیلم گفتگو را اینجا ببینید.
بوشهر؛ اولویت نخست رئیس جمهور منتخب باید بهبود وضع معیشتی مردم باشد

پیام خوزستان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اولویت نخست رئیس جمهور منتخب باید در حوزه معیشت مردم و اقتصاد و فرهنگ جامعه باشد. آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در نشست مجازی با رسانه‌ها اظهار داشت: انتخابات مهمی را پیش رو داریم و حضور حداکثری مردم در این انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی با بیان اینکه عدم حضور در انتخابات سبب چالش‌های مختلف داخلی و بین‌المللی می‌شود افزود: حضور در انتخابات سبب تقویت اقتدار، قدرت ملی و فراملی جمهوری اسلامی ایران و اسلام می‌شود. متن کامل را اینجا بخوانید.
خراسان رضوی؛ افزایش صندوق‌های رأی در خراسان رضوی

پیام خوزستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به افزایش یک هزار صندوق به تعداد صندوق‌های اخذ رأی در خراسان رضوی نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی، به منظور جلوگیری از ازدحام مردم در شعب اخذ رأی گفت: در انتخابات آتی بیش از 120 هزار رأی اولی حق انتخاب خواهند داشت.
محمدعلی نبی‌پور اظهار کرد: بر اساس آماری ارائه شده توسط ثبت احوال، تعداد چهار میلیون و 616 هزار نفر در استان واجد شرایط برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه افراد برای رأی دادن باید 18 سال تمام داشته باشند، افزود: در انتخابات آتی بیش از 120 هزار نفر رأی اولی حق انتخاب خواهند داشت. متن کامل را اینجا بخوانید.
خراسان جنوبی؛ راه علاج مشکلات کشور حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است

پیام خوزستان

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر شنبه در نشست بصیرتی در حسینیه جماران بیرجند، با بیان اینکه برگزاری انتخابات‌های مختلف در کشور، نشانه شکست دشمن است، اظهارکرد: اما دشمن آرام ندارد و در بستر انتخابات به دنبال اجرای نقشه‌های شومی است تا بتواند اقدامات دیگرش را عملیاتی کند.
وی با اشاره به اینکه امروز جبهه انقلاب در وضعیتی قرار دارد که رویارویی دشمنان با جبهه انقلاب در تمام زمینه‌ها قابل تصور است، عنوان کرد: اما ملت ایران با بهره گیری از تجارب و اوامر الهی، دشمن را ناکام خواهند کرد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملت ایران دشمنانش را در حوزه نظامی ناکام کرده و دشمن جرأت حتی یک گلوله به سمت ملت را ندارد، گفت: آمریکا تهدید می‌کند اما تکاورانشان در آب‌های ایران دستگیر می‌شوند، هواپیمای جاسوسی شأن منهدم می‌شود، عین الاسد بمباران می‌شود اما جرأت اقدامی علیه ملت ایران را ندارند.
متن کامل را اینجا بخوانید.
تهران؛ تنور داغ انتخابات در استان تهران
بررسی‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد، که در انتخابات 28 خرداد 1400 نیز مانند انتخابات‌های گذشته حضور مردم استان تهران چشمگیر خواهد بود و هر روز که می‌گذرد، شور و شوق بیشتری بر جامعه حاکم شده و تنور انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگان پارلمان شهری در ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاها داغ‌تر می‌شود.

پیام خوزستان


رئیس ستاد انتخابات استان تهران از بی توجهی برخی از کاندیداها به قوانین در انجام تبلیغات به شکل و شیوه غیرمجاز انتقاد کرد و گفت: مخدوش کردن تأسیسات و تابلوهای شهری جرم محسوب می‌شود و نباید نامزدهای انتخاباتی اقدامی انجام دهند، که منافات با قانون داشته باشد.
در این میان شوق و ذوق رأی اولی‌ها برای حضور در انتخابات 1400 و تعیین سرنوشت چهار سال کشور و شهر خود جالب توجه است، مونا ابراهیمی، یکی از رأی اولی‌هایی که در لواسان زندگی می‌کند، در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برخی از مخالفان نظام برای عدم حضور در انتخابات تبلیغ می‌کنند، اما باید بدانند، که آن‌ها نمی‌توانند، از کیلومترها دورتر برای مردم ایران نسخه بپیچند. متن کامل را اینجا بخوانید.
خراسان شمالی؛ تب بالای انتخابات در بجنورد

پیام خوزستان

در آستانه یک انتخابات دیگر هستیم؛ انتخاباتی که می‌تواند مسیر 4 سال آینده کشور را رقم بزند. چه در حوزه ملی و چه در حوزه شهری. با نزدیک شدن روز انتخابات، تنور انتخابات داغ و داغ‌تر می‌شود. خراسان شمالی نیز از این قضیه مستثنی نیست و نامزدهای ریاست جمهوری به فعالیت خود رونق داده‌اند.
اکنون 3 نامزد ریاست جمهوری به صورت رسمی ستادهای خود را شکل داده‌اند و مشغول تبلیغ داوطلب مد نظر خود هستند. سعید جلیلی، ناصر همتی و حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی سه نفری هستند که با دایر کردن ستادهای خود سعی دارند مردم را برای حضور در انتخابات و انتخاب نماینده مد نظر خود قانع کنند.
اما با آغاز مهلت تبلیغات داوطلبان شورای شهر، روح تازه‌ای به فضای انتخاباتی شهر دمیده شده است. ستادهای نامزدهای شورای شهر یکی پس از دیگری دایر شده است؛ شهر مملو از پوستر و بنرهایی شده که داوطلبان نصب کرده‌اند و اینک همه چیز مهیا برگزاری یک انتخابات پر شور است. متن کامل را اینجا بخوانید.
خوزستان؛ بیش از 8 میلیون تعرفه رأی در خوزستان توزیع شد

پیام خوزستان


رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای مختلف استان خوزستان، هشت میلیون و 240 هزار تعرفه رأی توزیع شده است.
نجاتی با تأکید بر اینکه این تعداد تعرفه رأی با حضور هیئت نظارت بر انتخابات در 28 شهرستان استان توزیع شده است، تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خوزستان فراهم شده است.
زنجان ؛ شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است

پیام خوزستان


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز روز حضور در میدان است و سپاه از هیچ جناح و جبهه‌ای حمایت نمی‌کند و تلاش این نهاد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
کرمی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات سال جاری وظیفه همه مردم است، خاطرنشان کرد: وظیفه‌ی ما در حال حاضر دعوت مردم به انتخابات در فضای حقیقی به صورت چهره به چهره و فضای مجازی است امروز روز حضور در میدان است و سپاه از هیچ جناح و جبهه‌ای حمایت نمی‌کند و تلاش این نهاد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
فارس؛ شیراز غرق در تبلیغات انتخاباتی

پیام خوزستان


با شروع تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا فضای شهر شیراز به فضای انتخاباتی تبدیل شده است و تمامی خیابان‌های اصلی و فرعی شیراز مملو از تبلیغات انتخاباتی است. برخی از نامزدها حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز که ارتباط نزدیک‌تری با رسانه‌ها دارند با برگزاری جلسات سیاسی به اسم افتتاح ستاد انتخاباتی در تلاش هستند تا از ظرفیت رسانه در راستای پیشبرد اهداف خود بهره برداری کنند.
نکته قابل توجه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آن است که تعداد نامزد حضور در این انتخابات به قدری زیاد است که در تمامی محله‌های شیراز شاهد بنرها و پوسترهای تبلیغاتی نامزدهایی هستیم که خود را اصلح‌ترین فرد برای حضور در شورای شهر می‌دانند.
برخی از نامزدهای شورای اسلامی شهر شیراز نیز که ارتباط بهتری با رسانه‌ها دارد در خصوص شعارهای انتخاباتی که سایر نامزدها می‌دهند اشاره کرده که شعار شورای پنجم شهر شیراز شعارهای انتخابی نامزدهای دوره ششم است اما سوال اینجاست چرا شورای پنجم شهر شیراز نتوانست به شعارهایی که می‌دهد جامه عمل بپوشاند. متن کامل را اینجا بخوانید.
سمنان؛ سمنان تنها شهر تمام مکانیزه استان در انتخابات پیش‌رو خواهد بود

پیام خوزستان

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سمنان گفت: این شهرستان تنها شهر استان برای تمام مکانیزه برگزار کردن انتخابات است و لذا آموزش‌های لازم به شعب در این زمینه داده شده است. نادر فخری در گفتگو با خبرنگار مهر ، مهمترین و اصلی ترین کار در آستانه انتخابات را سازماندهی نیروهای عضو شعبه، آموزش کاربران، نمایندگان و فرمانداران خواند و گفت: سمنان تنها شهر استان است که انتخابات شوراهای اسلامی شهر در آن به صورت تمام مکانیزه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه 9 دوره آموزشی یک و نیم ساعته برای اعضای شعب انتخابات برگزار شده است، تصریح کرد: 24 دوره آموزشی در هشت گروه و در هر گروه چهار ساعت برای نمایندگان فرماندار انجام شد.
فرماندار سمنان با اشاره به اینکه 177 نماینده فرماندار در حال آموزش هستند که ذخیره در نظر گرفته شده است، افزود: 17 دوره آموزشی برای 180 کاربر توسط کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان برگزار شده چرا که بحث آموزش با کیفیت برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در حال انجام است. متن کامل را اینجا بخوانید.
سیستان و بلوچستان ؛ رئیس جمهور آینده باید به مسئله سلامت توجه ویژه ای داشته باشد

پیام خوزستان


حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: امروزه یکی از مهم‌ترین نیازهای جوامع بشری مسئله سلامت و دیگری تأمین اجتماعی است و در صورت بی توجهی به این دو، جامعه دچار آسیب‌های جبران ناپذیری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه، نامزدهای ریاست جمهوری باید وعده‌هایی به مردم بدهند که بتوانند عملی کنند، گفت: دادن وعده‌هایی مانند حل مشکلات در 100 روز عقلانی نیست.
قزوین؛ از آرای مردم به دقت صیانت کنیم

پیام خوزستان


رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: به مردم استان اطمینان صد در صدی می‌دهیم از آرای یکایک مردم امانتداری و صیانت کنیم. حبیبی اظهارداشت: توصیه اکید داریم حتی الامکان در مکان‌های سربسته تجمعی نباشد یا حداقل باشد و فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها رعایت شود تا دچار مشکلات بیشتر نشویم.
وی مدیریت فضای مجازی را مهم دانست و افزود: بار تبلیغات در این دوره در فضای مجازی است اما رها شده و بی سرو سامان است و دشمن بیشتر از آن استفاده می‌کند لذا درخواست می‌کنیم نامزدها درفضای مجازی حضور پُررنگی داشته باشند تا برنامه‌های دشمنان کم رنگ شود.
قم؛ اولویت سلامت شهروندان در برگزاری انتخابات

پیام خوزستان

استاندار قم با اشاره به برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی گفت: سلامت شهروندان در برگزاری انتخابات از اولویت‌های برگزار کنندگان است. بهرام سرمست پیش از ظهر شنبه در نشسته جلسه ستاد انتخابات استان قم با عرض تبریک روز میلاد حضرت معصومه (س) گفت: فرایند انتخابات در استان قم طبق تقویم و مطابق قانون انتخابات در حال برگزاری است.
استاندار قم ضمن عرض تشکر از زحمات عوامل اجرایی و نظارتی ستاد انتخابات استان قم افزود: ستاد انتخابات استان از لحاظ تجربه بسیار مجرب هستند که انشاالله انتخابات را به نحو احسن برگزار خواهند کرد. وی در ادامه تصریح کرد: برای مدیریت استان و ستاد انتخابات استان قم چراغ راه و راهنما چند نکته اصلی است که مهمترین آن، سیاست‌های کلی ابلاغیه مقام معظم رهبری در مورد انتخابات است که مبتنی بر چهار اصل می‌باشد.
سرمست اولین اصل ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را امنیت انتخابات عنوان کرد و گفت: امنیت انتخابات هم از بعد نرم افزاری و هم از بعد سخت افزاری مورد توجه قرار گرفته است و استان قم نیز با توجه به شرایط حساس کنونی از وضعیت امنیتی مطلوبی برخوردار می‌باشد. متن کامل را اینجا بخوانید.
کرمانشاه؛ مناظره ششم از سلسله مناظرات ایران 1404

پیام خوزستان

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود، احزاب و گروه‌های سیاسی در استان‌ها نیز با گرم شدن تنور انتخابات در راستای افزایش مشارکت عمومی مناظرات و تحرکات خود را آغاز کرده‌اند.
داغی تنور انتخابات و اهمیت ویژه انتخابات ریاست جمهوری زمینه مناظره دبیر احزاب سیاسی را در استان کرمانشاه فراهم کرد و در همین راستا مناظره‌ای در حوزه انتخابات 1400 و پیچ تاریخی ایران به میزبانی دفتر خبرگزاری مهر کرمانشاه با محمد حسین ترکمن دبیر ستاد نخبگان حوزه و دانشگاه حامیان آیت الله رئیسی و حسنعلی مهدوی چشمه گچی قائم مقام شورای سیاست گذاری دکتر همتی در استان کرمانشاه از چهره‌های سیاسی استان کرمانشاه در سالن جلسات این خبرگزاری برگزار شد. مشروح مناظره را اینجا ببینید.
کهگیلویه و بویراحمد ؛ 148 صندوق در سطح شهرستان بویراحمد پیش بینی شده است

پیام خوزستان


فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: 90 صندوق در سطح حوزه یاسوج و مجموعاً 148 صندوق در سطح شهرستان بویراحمد پیش بینی شده است. مجید احمدی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: زمان رأی گیری از ساعت 7 صبح تا 12 شب خواهد بود.
وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته 20 صندوق در شهر یاسوج بیشتر شده است، گفت: چهار صندوق نیز در شهر مادوان افزایش یافته است. احمدی تصریح کرد: تمدید زمان رأی حداکثر تا ساعت 12 شب خواهد بود و برای تأمین امنیت نیز، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای شعب و نیروهای فرمانداری در آماده باش کامل هستند.
کرمان؛ 3 ورزشگاه برای برگزاری تجمعات انتخاباتی در نظر گرفته شده است

پیام خوزستان

فرماندار کرمان گفت: تبلیغات نامزدها هر شب توسط اکیپ‌های گشت کمیته حقوقی و پیشگیری تخلفات انتخاباتی رصد می‌شود. علی بابایی صبح شنبه در دیدار با رؤسای ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در کرمان با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهار کرد: اقدامات خوبی در خصوص تولید محتوا در فضای مجازی به منظور افزایش مشارکت مردم انجام شده است.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به وحدت ملی افزود: دشمنان برنامه ریزی های زیادی برای ایجاد ناامنی روانی و نارضایتی عمومی و تبلیغات منفی انجام می‌دهند. بابایی رعایت بی طرفی را اولویت دست اندرکاران برگزاری انتخابات دانست و افزود: خط قرمز ما امانت داری از آرای مردم است. متن کامل را اینجا بخوانید.
گلستان ؛ شعار درباره اقوام؛ وجه مشترک نامزدها

پیام خوزستان


سرزمین پهناور ایران به سبب داشتن تاریخی بسیار کهن و شرایط خاص اقلیمی و سرزمینی، اقوام و طوایف گوناگونی را در دل خود جای داده است.
طوایف مختلف مانند عرب، ترک، ترکمن، بلوچ، کرد، لر، فارس و غیره در پهنه مختلف این سرزمین در کمال آرامش با هم زندگی می‌کنند که هرچند برخی از قومیت‌ها نسبت به سایر اقوام از نظر تعداد برتری دارند اما این موضوع هیچگاه به عنوان یک شکاف اجتماعی مطرح نشده است.
گلستان رنگین اقوام هم، علیرغم مساحت اندک از تنوع قومیتی گسترده‌ای برخوردار و با وجود مازنی‌ها، گرجی‌ها و قزاق‌ها در غرب کتولی ها، کرمانج ها، قزلباش‌ها، ترک‌ها و بلوچ‌ها در شرق و همچنین حدود نیم میلیون ترکمن یکی از استان‌های خاص از نظر بافت جمعیتی است.
همین موضوعات سبب شده که نامزدهای منصب ریاست جمهوری در سخنان و برنامه‌های خود از اصطلاحاتی مانند اقوام و طوایف برای جلب آرای مردمی استفاده کنند. البته نامزدها باید توجه داشته باشند که صرف دادن وعده و وعید راهگشای حل مشکلات نیست بلکه باید برای بهره گیری از این ظرفیت‌های بالقوه برنامه مشخص و مدونی ترسیم کنند تا مطالبات و خواسته‌های بحق اقوام محقق شود. ادامه گزارش را اینجا بخوانید.
مازندران؛ شهر زیرپای مردان و زنان نینجا / تبلیغ به سبک‌های غیرمتعارف

پیام خوزستان

شهر پرشده از تبلیغات مردان و زنانی که با شعارهای فضایی و ژست‌های نینجایی و گاه بی اخلاقی، تقلا می‌کنند خود را التیام بخش دردهای کهنه معرفی کنند. با نواخته شدن زنگ تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها، به یکباره موجی از، پوسترها و بنرها، فضای کرونازده شهرهای مازندران را دربرگرفت.
فرقی نمی‌کند تیر برق باشد یا دیوار ساختمان شخصی که حق الناس محسوب می‌شود، هرجا که دسترسی به آن آسان‌تر است، منقش به پوسترهایی شده با شعارهایی آسمانی و فضایی. در شعارها همه شهرها می‌شود خانه‌ای که دوستش داریم اما چندمتر پایین‌تر از همین شعارهای نقش بسته بر روی دیوارها، پوسترهایی به زمین افتاده که زحمت پاکبان های خوب شهر را دوچندان کرده است.
ساری، شهری که دوست داریم، خدمتی دوباره در لباسی دیگر، حامی نسل جوان، توزیع عادلانه بودجه شهری، به هم اعتماد کنیم و … از جمله شعارهایی است که بر پوستر برخی از داوطلبان شوراهای اسلامی در شهرهای مختلف مازندران نقش بسته است و بررسی عملکرد و گذشته برخی از این داوطلبان نشان می‌دهد، مدعیان شورایی از اساس با این شعارهای زیبا بیگانه هستند.
متن کامل را اینجا بخوانید.
لرستان؛ نقش اثرگذار بانوان در میدان انتخابات / رفع مشکلات با مشارکت حداکثری

پیام خوزستان

در حالی به روز برگزاری انتخابات 1400 نزدیک می‌شویم که بانوان به عنوان یک قشر اثرگذار، با تشکیل ستادها و کمیته‌های مختلف خود را برای مشارکت در این انتخابات سرنوشت ساز آماده کرده‌اند. با نزدیک شدن به زمان رأی گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، اقشار مختلف آمادگی خود را برای مشارکت در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز اعلام می‌کنند.
بانوان نیز با تشکیل کمیته‌ها و ستادهای مختلف تنور انتخابات را گرم کرده‌اند تا در این عرصه سرنوشت ساز مشارکت گسترده‌ای داشته باشند و نمایندگان و رئیس جمهور مورد تأیید خود را انتخاب کنند و از این طریق در آینده کشور نقش آفرینی داشته باشند.
امسال شاهد افزایش حضور بانوان در حوزه کاندیداتوری انتخابات شوراهای شهر و روستا هستیم که این امر خود نوید روند افزایشی حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی را می‌دهد و باعث می‌شود از این بستر برای به کار گیری توانمندی‌های زنان بهره گرفته شود و از سوی دیگران نمایندگان منتخب بتوانند از بستر شورای شهر و شهرداری برای ارتقای خدمات دهی به بانوان و فراهم کردن بستر انجام کارهای فرهنگی و مدیریتی، استفاده کنند.
در حوزه انتخابات ریاست جمهوری نیز نامزدهای مختلف با تشکیل ستادها و کمیته‌های ویژه بانوان، فضا را برای جلب مشارکت حداکثری بانوان و استفاده از ظرفیت آنان در پست‌های مدیریتی آینده مهیا کرده‌اند. متن کامل را اینجا بخوانید.
هرمزگان ؛ دولت آینده باید از نسل جدید و جوان بهره بگیرد

پیام خوزستان


علیرضا زارعی رئیس ستاد مردمی دولت جوان انقلابی در هرمزگان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رویکرد آیت الله رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه امروز بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و ورود جدی و واقعی نسل جدید و جوان به بدنه دولت است و این مهم در نگاه آیت آیت الله رئیسی به عنوان یک نامزد مستقل که وی به آن بارها تاکید کرده است نمایان است.
زارعی افزود: نگاه مستقل یعنی ایران قوی و دولتی مردمی با هر نوع سلیقه سیاسی اجتماعی و فرهنگی در چارچوب نظام اسلامی و قانون اساسی است و در کنار آن سپردن امور به مردم به شکل واقعی و فارغ از هر نوع شعار زدگی است.
همدان ؛ مناظره نامزدهای شورای شهر همدان
مناظره نامزدهای شورای شهر همدان صبح امروز شنبه به همت قرارگاه شهید احمدی روشن در دانشگاه صنعتی همدان برگزار شد.

پیام خوزستان


پیام خوزستان


ادامه تصاویر را اینجا ببیند.
یزد؛ 3500 نفر در یزد نامزد انتخابات شوراهای شهر و روستا هستند

پیام خوزستان

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: 3 هزار و 501 نفر برای تصدی هزار و 369 کرسی شورای اسلامی شهر و روستای استان یزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. احمد ترحمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 841 نفر برای داوطلبی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان ثبت نام کرده بودند، اظهار داشت: بر اساس آخرین اعلام نتایج هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها و نیز انصراف برخی از داوطلبان انتخابات تا به امروز، در مجموع 629 داوطلب برای حضور در شوراهای اسلامی شهرهای استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.
وی با بیان اینکه داوطلبان شوراهای اسلامی شهر برای 132 کرسی شورا به رقابت می‌پردازند، بیان داشت: شورای اسلامی شهر یزد متشکل از 11 عضو، شوراهای اسلامی سه شهر حمیدیا، میبد و اردکان متشکل از هفت عضو و سایر شوراهای اسلامی شهرهای استان متشکل از پنج عضو هستند.
ترحمی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی روستاهای استان نیز دو هزار و 873 نفر است. متن کامل را اینجا بخوانید.
برای پیگیری آخرین اخبار انتخاباتی و مشروح اظهارات داوطلبان صفحه انتخابات مهر را دنبال کنید.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/295337/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی

فریدون عباسی: امروز ایران به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شده است

نطق طوفانی علیرضابیگی: در مقابل گردنکشان و بدخواهان ملت ایران خواهم ایستاد

سخنگوی جبهه پایداری: در دور دوم انتخابات، لیست انقلابی‌تری خواهیم داشت

توصیه انتخاباتی مصباحی مقدم به مردم: از میان نامزدهای باقیمانده، اصلح را انتخاب کنید

القسام: پاسخ قاطع و گسترده ایران، معادلات دشمن را برهم زد

اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم

نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟

برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم

آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!

کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ

لباس خنده‌دار حامد آهنگی و خانم بازیگر در برنامه «شب آهنگى»

«پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد

«هما» عاقبت راز خود را برملا کرد

تلاش محمد دلاوری برای شکافتن هسته در سازمان انرژی اتمی

ناسا نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ را به‌ نمایش گذاشت

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است

آمار خوب «کنت» در فولاد؛ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی

دوپینگ 6 ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال 2023

سه بازیکن مصدوم پرسپولیس در حال تمرین اختصاصی

بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند

دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

نماینده مجلس: آقای رئیس جمهور، ملاک تورم، جیب مردم است نه آمارسازی‌ها

سکه و طلا ارزان‌تر شد

رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد

خزعلی: دوره موشک تمام نشده است، وقتی زبان «وتو» می‌شود

دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح

تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود

افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز

تولد اولین گوساله‌ گوزن زرد ایرانی پارک ملی کرخه در سال جاری

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به 98 درصد رسید

آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی

خرید 38 هزار تن کلزا در خوزستان

هنرمندان اسراییلی غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز را نگشودند

رفع 400 نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار

ماجرای «ساجده، مهلا» در صداگذاری‌های جواد خواجوی

گناه فرشته؛ چرخه‌ای بی‌پایان از انتقام و تباهی

آنونس رسمی «مست عشق» در آستانه اکران

چرا ده‌نمکی پیشنهاد وزارت ارشاد در دولت احمدی نژاد را رد کرد؟

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!

گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ 7 فصل و فقط 16 دقیقه بازی

7 سال قبل در چنین روزی؛ شادی گل خاص مسی در ال‌کلاسیکو

سرخیو راموس اینگونه توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید!

زنگ خطر رکود غیرتورمی

ونزوئلا استفاده از ارز دیجیتال را در تجارت نفت افزایش می‌دهد