پیام خوزستان

آخرين مطالب

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان:

برای سرمربیگری تیم بسکتبال هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم / کارمان در فوتسال بانوان سخت‌تر شده است ورزشي

برای سرمربیگری تیم بسکتبال هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم / کارمان در فوتسال بانوان سخت‌تر شده است
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان با بیان این که تصمیم قطعی درباره سرمربیگری تیم بسکتبال باشگاه نگرفته‌ایم، گفت: سامری در جریان مسابقات به ما گفته بود که می‌خواهد یک سال استراحت کند اما صحبتش را جدی نگرفتیم چون دوست داشتیم، مجددا با او همکاری کنیم.

احمد پارو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: امسال در شورای عالی ورزش‌مان برای سه تیم‌مان هدف‌گذاری کرده بودیم که در ابتدا جزو چهار تیم باشند و اگر شرایط باشد روی سکو بروند یا به قهرمانی برسند که در دو تیم بسکتبال آقایان و بانوان‌مان نتوانستیم به قهرمانی برسیم و عنوان چهارمی را کسب کردیم. اما تلاش کردیم از تیم فوتسال بانوان بیشتر حمایت کنیم و خوشبختانه بازیکنان این تیم نیز تلاش داشتند و از طرفی هم با شگفتی‌سازی حفاری در بازی حساس با تیم سایپا، توانستیم به مقام قهرمانی برسیم و خوشبختانه جام در خوزستان ماند.
وی در ادامه درباره حمایت از تیم‌های این باشگاه از نظر مالی نیز گفت: باشگاه پالایش نفت آبادان هر سال این رویه را دارد که از نظر مالی تیم‌های خود را حمایت کند و همیشه پرداخت‌ها به موقع و به صورت تمام و کمال بوده است. البته در دو سه سال اخیر با توجه به شرایطی که داشتیم و این‌که با کاهش بودجه مواجه بودیم، مشکلاتی داشتیم اما تلاش کردیم در ابتدا تیم‌هایمان را حفظ کنیم که خدا را شکر این مهم اتفاق افتاد. 9 تیم در رده‌های قهرمانی کشور داریم که البته دو تیم بسکتبال آقایان و بانوان و فوتسال بانوان باشگاه، تیم‌هایی هستند که مردم بیشتر روی این تیم‌ها تمرکز دارند و ما هم تلاش کردیم تیم فوتسال بانوان را ویژه ببینیم که به قهرمانی برسد که خوشبختانه به همین صورت هم شد. البته در سایر رشته‌های‌مان هم مثل بسکتبال آقایان عنوان قهرمانی را تجربه کرده‌ایم. در هر صورت تلاش کرده‌ایم در سایر رشته‌ها نیز هم تیم‌ها حفظ شوند و هم به مقام برسیم. امسال هم در بخش بودجه مشکلاتی داشتیم اما با کمک نمایندگان مجلس و نگاه خوب مسئولان پالایشگاه و وزارت نفت، بودجه خوبی اختصاص داده شد و تلاش کردیم این قضیه را مدیریت و روی تیم‌هایمان سرمایه‌گذاری کنیم که خوشبختانه در فوتسال قهرمان شدیم. 
مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا برای همکاری با خانم علوانی در فصل بعدی مسابقات صحبتی شده است؟ عنوان کرد: هنوز صحبتی نشده است و البته برنامه‌ریزی‌مان را کرده‌ایم و باید آن را به شورای عالی ورزش شرکت ببریم و با آن‌ها درباره برنامه‌ها صحبت کنیم. قطعا کار ما سخت‌تر شده است زیرا احتمالاً تیم فوتسال‌مان باید در مسابقات آسیایی هم شرکت کند. زیرا طی صحبتی که با مسئولان فدراسیون داشتیم گویا تیم فوتسال هم مانند تیم فوتبال بانوان سیرجان در مسابقات آسیایی شرکت خواهد کرد و به همین دلیل باید در شورای عالی ورزش این موضوعات مطرح شود و در خصوص بودجه، برنامه‌ریزی کنیم. 
وی درباره تیم بسکتبال آقایان باشگاه نیز و این‌که سامری سرمربی این تیم عنوان کرده فعلا قصد استراحت دارد، اظهار کرد: سامری از سرمایه‌های بسکتبال شهر آبادان و مربیان خوب کشور است و قطعا با توجه به بومی بودن او و سابقه‌ای که در تیم و همچنین افتخاراتی که کسب کرده است، نظر مثبتی به او داریم و این انتظار می‌رود که کارمان را با او ادامه دهیم اما حق مسلم باشگاه است که با مربیان دیگر نیز وارد مذاکره شود و شرایط را ببیند. البته با توجه به ارتباط نزدیکی که با آقای سامری داشتیم او در جریان مسابقات هم در صحبت‌هایش عنوان کرده بود که قصد دارد یک سال استراحت کند و از شرایط دور باشد. البته ما صحبت‌های او را خیلی جدی نگرفتیم چون دوست داشتیم مجددا با او همکاری کنیم ولی زمانی که برای فصل پیش رو از او برنامه خواستیم، عنوان کرد که قصد دارد استراحت کند.
پارو گفت: ما هم هنوز تصمیم قطعی در مورد سرمربی تیم بسکتبال باشگاه نگرفته‌ایم و قطعا طی چند روز آینده یا با او یا با مربی دیگری که در شان باشگاه و بازیکنان از نظر تجربه و کلاس مربیگری باشد، قرارداد می‌بندیم. ما به شکل جدی با سایر مربیان مذاکره نداشته‌ایم و همچنان اولویت‌مان آقای سامری است. 
مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان افزود: همچنین بازیکنان فصل گذشته برای ادامه همکاری مدنظرمان هستند، ضمن اینکه تیم را هم تقویت می‌کنیم و امیدواریم همه چیز خوب پیش برود. 
وی در ادامه نیز خاطرنشان‌کرد: همچنین جا دارد از تیم خوب ملی‌حفاری بابت بازی بسیار خوبش در دیدار پایانی مقابل سایپا قدردانی ویژه داشته باشم. همچنین باید از سرمربی این تیم خانم سلیمانی که از مدرسان خوب فدراسیون است و خانم زیبا سرپرست این تیم و آقای محمدنیا مدیریت این باشگاه قدردانی کنم. یک همت استانی دست به دست هم داد تا جام در خوزستان و آبادان بماند. از مردم آبادان نیز که ما را مورد حمایت و لطف قرار دادند و مدیرعامل پالایشگاه و مجموعه پالایشگاه، تشکر می‌کنم.
پارو در پایان عنوان کرد: امیدوارم قدر زنان ورزشکار دانسته شود و بانوان ورزشکار بیشتر دیده شوند تا بتوانند ارزش‌های خود را بیش از پیش نشان دهند. من هر ساله هنگام تیم‌داری‌ها در بخش بانوان تلاش داشتم بهترین و بیشترین حمایت از تیم فوتسال و بسکتبال بانوان باشگاه صورت بگیرد و امسال نیز سعی کردم در قبال تیم فوتسال بانوان‌مان مثل یک پدر باشم و هوای آن‌ها را داشته باشم و مراقب‌شان باشم و حواسم باشد که مشکلی نداشته باشند. شبانه‌روز پیگیر مسائل‌شان بودم و آنها هم حق را به جا آوردند و با قهرمانی جوابگوی تلاش‌ها بودند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/294044/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح

بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ 15 متر طول و 1000 کیلو وزن !

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

شهرداری اهواز پروژه‌های ترک تشریفات‌ را از اعضای شورا پنهان کرد

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

تهران قدیم| 2 عکس از خیابان آزادی 50سال قبل!

تصادف موتورسیکلت 2 جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند

فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز

هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

2 عکس از خیابان آزادی 50سال قبل!

هشدار زرد تندباد و خیزش گرد و خاک در خوزستان

مطالعه رفتار آب و یخ در نانوحفره و غول‌های یخی منظومه شمسی!

ارتشی از سوسک‌های سایبورگ در بیابان رها شدند

پایان مسابقات رالی جانبازان اهواز

گزیده‌های نفتی هفته

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر

ببینید | 35 عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

تخصیص بسته‌های غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز

تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان

بی حجابی زیبنده آبادان نیست

پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر

پاسخ با اقتدار به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

حمزه خلیلی، معاون اول جدید قوه قضائیه کیست؟

عکس| نکو با قلب آبی روی سکوهای آزادی

حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست

اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه

تجمع اروندی ها در حمایت از پاسخ به جنایات صهیونیست + فیلم

جیمز باند جدید در کنار مارگو رابی/ مامور 007 را هوش مصنوعی انتخاب کرد

رئیسی: روحیه مقاومت مردم غزه را سرپا نگاه داشته است

مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

اعلام حمایت عشایر شوش از دلاورمردی‌های سپاه

حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»

اعلام حمایت عشایر شهرستان شوش از دلاور مردی‌ های سپاه

ضرورت رفع مشکلات عشایر خوزستان در فصل کوچ

پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر

یک بمب‌افکن میکرومقیاس برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد

فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟/ بابایی: می‌خواهند توپ دستمزد را به زمین قوای دیگری بیندازند و مجلس را با جامعه کارگری درگیر کنند

نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود

سقوط جرثقیل در اسکله پتروشیمی رازی و جان باختن 2 کارگر

حضور مردم اهواز در راهپیمایی جمعه‌های خشم

ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟