پیام خوزستان

آخرين مطالب

پورموسوی: خیلی ها دلیل وقفه در بازی با خیبر را نمی دانند ورزشي

پورموسوی: خیلی ها دلیل وقفه در بازی با خیبر را نمی دانند
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید خیلی ها دلیل وقفه در بازی با خیبر را به خاطر آن پنالتی که داور به سود تیم حریف اعلام کرد، نمی دانند.

سیداکبر پورموسوی در گفت و گو با ایسنا، درباره حذف نفت آبادان از جام حذفی، اظهارکرد: علی رغم شایستگی مان از جام حذفی کنار رفتیم. در حالی که جام حذفی فرصت خوبی بود تا با عبور از این مرحله، هم در جمع هشت تیم قرار بگیریم و هم با شرایط روحی روانی بهتر به مسابقات لیگ برتر برگردیم.
وی عنوان کرد: در نیمه اول این دیدار هیچ فرصتی در اختیار تیم خیبر قرار ندادیم اما در ادامه با اخراج بازیکن مان، روند تغییر کرد و با شروع نیمه دوم نیز غافلگیر شدیم و گل خوردیم. هر چه رو به جلو رفتیم، علی رغم این که 10 نفره بودیم، صاحب موقعیت شدیم و حتی می توانستیم چهار پنج گل بزنیم ولی متاسفانه در زدن برخی ضربات یا بی دقت یا عجول بودیم و همین باعث از دست رفتن فرصت های مان شد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اعلام پنالتی به سود تیم خیبر و وقفه ایجاد شده در روند بازی نیز گفت: خیلی از بینندگان نمی دانند که قضیه این وقفه چه بود؛ ما بعد از این که داور اعلام پنالتی داشت، متوجه شدیم که داور چهارم که نزدیک نیمکت ما بود، بارها از طریق گوشی و ارتباطی که با داور داشت، به او اعلام کرده بود که پنالتی نبود و درخواست داشت که داور نزد او بیاید و مشورت کنند اما داور نمی پذیرفت که بعد از آن نیز بازیکنانی که در کنار زمین مشغول گرم کردن بودند متوجه شدند که کمک داور اول هم نزدیک محوطه جریمه و داور شده است و از او می خواهد که نظر خود را برگرداند زیرا مطمئن بوده که تصمیم داور اشتباه است اما بازهم داور نپذیرفت. من خودم نزدیک داور رفتم و به او گفتم که کمک داور اول و داور چهارم می گویند که پنالتی صحیح نیست. داور در نهایت قبول نکرد و من هم از بازیکنانم خواستم که به بازی برگردند و ادامه دهند و این موضوع نیز وقفه ای حدود 12 دقیقه در روند بازی ایجاد کرد.
وی درباره شرایط تیمش، گفت: اول فصل کسی نمی توانست تیم را به راحتی جمع کند اما با تعامل خوبی که در مجموعه باشگاه صنعت نفت آبادان ایجاد شد، توانستیم بازیکنانی که در آن شرایط می توانستند به ما کمک کنند را جذب کنیم، آن هم باتوجه به این که باشگاه بدهی های زیادی داشت و پول هم نداشت. در همین شرایط بد مالی نیز بازیکنانم تلاش کردند و نتایج خیلی خوبی گرفتیم که توقع بالا رفت و مردم انتظار داشتند که بتوانیم این روند را ادامه دهیم. ما هم به دنبال این بودیم که روند را ادامه دهیم اما در نیم فصل، واقعا مشکلات مان شروع شد، آن جایی که باید به تعهدات عمل می شد و نشد و یکسری مصاحبه ها هم صورت گرفت که پول به حساب باشگاه واریز شده که به این صورت نبود و همین باعث شد اطمینان و وفاداری زیر سوال برود و بازیکنان فکر می کردند، پول به حساب باشگاه واریز شده و مسئولان نمی خواهند مطالبات شان را پرداخت کند. همین باعث شد که انرژی زیادی از من گرفته شود تا بازیکنان را متقاعد کند که پولی وجود ندارد.
پورموسوی افزود: بعد از آن نیز مصدومیت هایی بیشماری برای بازیکنانم پیش آمد و در نیم فصل هم نتوانستیم نقاط ضعف مان را پوشش دهیم و لیست مان را پر کنیم. در ادامه به دلیل مشکلات مالی و از همه مهمتر تعداد بازیکنان محدود و مصدومیت همین تعداد محدود نیز در برنامه ها و روندمان تاثیر گذاشت و هفته به هفته شرایط مان بدتر شد. ضمن این که بازیکنان مان از نظر روحی روانی افت کردند، هر چند تلاش کردیم بازیکنان مان را به شرایط مناسب برگردانیم اما بازیکنان مان در برخی بازی ها فرم همیشگی شان را نداشتند و نتوانستیم امتیاز بگیریم.
وی با بیان این که شاید خیلی ها با آمدن من به صنعت نفت موافق نبودند اما با هر نتیجه ای که به دست آوردیم، مردم به ما اعتماد کردند و حمایت داشتند که جای تشکر دارد، عنوان کرد: این تنها فصلی نیست که صنعت نفت در نیم فصل دچار مشکل می شود و خود مردم آبادان هم می دانند که منشا مشکل نفت کجا است. همیشه نیم فصل دوم برای نفتی ها نیم فصل تاریکی بوده است و به دلیل مشکلات مالی، شرایط خوب خود را از دست می دهد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که راهکار برای خروج تیم از این شرایط چیست؟ گفت: تنها عاملی که می تواند ما را به روزهای خوب نیم فصل اول برگرداند خود بازیکنان هستند که باید تمام تمرکز و وجودشان را روی بازی ها بگذارند. راهی نداریم جز این که در 10 هفته پایانی فقط به خوشحالی مردم آبادان و هواداران تیم نفت فکر کنیم. از روز اول تا به امروز بازیکنانم با حداکثر توان در مسابقات ظاهر شده اند. تنها مشکل ما بحث روحی روانی و تمرکزشان بود که امیدوارم در ادامه بیشتر روی این دو مورد کار کنند. 10 هفته سرنوشت ساز داریم و بازیکنان مان باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند تا هفته های باقی مانده را با نتایج خوبی پشت سر بگذاریم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/282638/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نوجوان مرگ مغزی‌شده خرمشهری به 2 نفر جان دوباره بخشید

او را شاعر آزادی می‌نامند! + فیلم

راهیابی 24 کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمدی به رقاب‌های ملی

پیش بینی‌های هواشناسی خوزستان درخصوص دما در بهار و تابستان

سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود

ایجاد بیش از 8 هزار و 500 فرصت شغلی در خوزستان

پسر خرمشهری با اهدای عضو به 2 شهروند زندگی دوباره‌ای داد

نظارت بر نانوایی‌های اهواز به صورت مستمر در حال انجام است

محکومیت همدستی دولت اردن با رژیم صهیونیستی

صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان

16 هزار متر مربع از اراضی دولتی در امیدیه رفع تصرف شد

قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه 1403/02/01

اسلحه‌های مجوزدار در صورت استفاده غیرمجاز ضبط شوند

کاهش 75 درصدی حوادث غرق شدگی در خوزستان

پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم!

چه خبر از مژده لواسانی و سوگل خلیق؟

ماجرای بیزینس‌های «آقای همساده»

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

80 اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان راه‌اندازی شد

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی

توپکرانی 137 هزار متر خط لوله در نفت و گاز مسجدسلیمان

حمله پهپادی به پایگاه هوایی عوبدای اسرائیل + جزئیات

شناسایی بیش از 8 هزار تن اضافه تناژ در جاده‌های خوزستان

برگزاری ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان

تقویت ارتباطات سیار در مناطق روستایی و شهری خوزستان

نعیم قاسم: هیچ‌گونه کنار گذاشتن رویارویی و عقب‌نشینی از حمایت از غزه وجود ندارد

کمک کانون آستان قدس شهید چمران یزد به آزادی زندانیان غیر عمد

ابهام در عملکرد نوسازی سینما آزادی

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات اشغالی

معاون دبیرکل حزب‌الله: هیچ‌گونه کنار گذاشتن رویارویی و عقب‌نشینی از حمایت از غزه وجود ندارد

کودک خرمشهری فرشته نجات شد

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ

ثبت آلودگی هوا در 5 شهر خوزستان

هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «قرمز»

کاهش 28 درصدی پرونده‌های محاکم تجدیدنظر استان خوزستان

اهدای اعضای بدن یک کودک خرمشهری به بیماران نیازمند

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/01

بچه بال مگسی رو واکس زده!

چرا «گناه فرشته» نظر مخاطب را جلب نکرد؟

رابطه تازه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!

نروژ بزرگترین کشتی‌های هیدروژنی جهان را می‌سازد