پیام خوزستان

آخرين مطالب

مقامات لشکری و کشوری درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفتند(3) اجتماعی

مقامات لشکری و کشوری درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفتند(3)
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرافراز، جانباز سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بر اثر عارضه قلبی خبر داد. امروز پیکر این سردار سرافراز در اصفهان به خاک سپرده شد.
به همین مناسبت شخصیت‌ها و مقامات کشوری و لشکری در پیام‌هایی عروج شهادت گونه این سردار بزرگ اسلام را تسلیت گفتند.
سردار حجازی؛مجاهد نستوه و فرمانده خستگی‌ناپذیر
جامعه روحانیت مبارز به مناسبت عروج ملکوتی سردار رشید اسلام سید محمد حجازی در پیامی تصریح کرد: مرد میدان جهاد و خدمت و جانباز سرافراز، سردار رشید اسلام سید محمد حجازی در ماه ضیافت الهی در محضر پرکرامت حضرت حق به دیدار معبود شتافت تا پاداش یک عمر جهاد در راه دفاع از انقلاب و جبهه مقاومت را از سوی رب‌العالمین دریافت کرده و در بهشت برین بیارآمد.این مجاهد نستوه و فرمانده خستگی‌ناپذیر دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در راه دفاع از آرمان اسلام عزیز و ایستادگی در تقابل با جبهه استکبار و دفاع از مظلومین از هیچ کوششی فروگذار نکرد.
جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: آن سردار مومن، مخلص و ولایتمدار نقش مهمی در محور مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و ساماندهی محور مقاومت داشت.
سردار مومن انقلابی و مصداق و نمونه بارز مجاهد فی سبیل الله بود
دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در پیامی با تسلیت شهادت سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین‌زاده حجازی اظهار کرد: آن سردار مومن و انقلابی مصداق و نمونه بارز مجاهد فی سبیل الله بود که عمر پربرکت خویش را با تمسک به قرآن و اهل (ع) به مجاهدت خالصانه در جبهه‌های حق علیه باطل و پس از آن با خدمت در سنگرهای گوناگون و مسئولیت‌های حساس و مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح سپری و همواره با نقش‌آفرینی برجسته در عرصه صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام و نیروهای مسلح سپری کرد.
وی همواره با نقش‌آفرینی برجسته در عرصه صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام و دفاع از حریم آل الله (ع) و جبهه مقاومت سپری و بر مسیر نورانی جهاد و شهادت پای فشرد و سرانجام با توشه‌ای برگرفته از مجاهدت و پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی و با ردای زیبای شهادت به جمع همرزمان شهیدش پیوست.
مرد همه میدان‌های فضیلت و مردانگی و بزرگواری بود
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی را تبریک و تسلیت گفت و افزود: این نظامی مومن در تراز انقلاب اسلامی از جمله فرماندهان و رزمندگان شاخص بود که منشاء خدمات در طول جنگ تحمیلی و در مصاف با دشمن بعثی بود و پس از دوران پرشکوه دفاع مقدس در مسئولیت‌های مهمی که داشت به خصوص در مسئولیت فرمانده نیروی مقاومت بسیج نقش ارزنده‌ای در بسیج مردمی و در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایفا کرد و مرد همه میدان‌های فضیلت و مردانگی و بزرگواری بود.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: در سال‌های اخیر این مجاهد خستگی‌ناپذیر تجارب گرانبهای خود را در عرصه مقابله با تکفیری‌ها به‌کار گرفت و تلاش خود را در تقویت محور مقاومت به‌کار بست تا شر آمریکا و ایادیش را از منطقه بیرون کند.
خدمات ارزشمند سردار حجازی برای ایران و جبهه مقاومت
سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در پیام‌های جداگانه‌ای با تسلیت عروج مجاهد مخلص سردار سید محمدحسین زاده حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشتند: آن مجاهد بصیر و خستگی‌ناپذیر فی سبیل الله در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های مختلف خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین جبهه مقاومت داشته‌اند.
سالها مجاهدت؛ برگهای زرین از خدمات سردار حجازی است
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی عروج ملکوتی سردار رشید اسلام حاج سید محمد حسین‌زاده حجازی را تسلیت گفت و عنوان کرد: سال‌ها مجاهدت ایشان در مسئولیت‌های مهم و خطیر در تأمین امنیت جمهوری اسلامی ایران از یک سو و پاسداری از سرزمین‌های اسلامی در راه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و جریان‌های افراطی و تکفیری، برگ زرینی از خدمات ارزشمند این سردار رشید اسلام است که یقینا اجر آن در نزد خداوند متعال مأجور است.
سردار حجازی؛ ذخیره گرانسنگ رشادت‌ و ایثارگری
سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی با ابراز تالم و تاثر از خبر عروج ملکوتی و شهادت‌گونه سرباز سرافراز اسلام و ولایت، فرمانده‌ عرصه جهاد و ایثار سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نوشت: بی‌شک رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار آن بزرگ مرد عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت که برای اعتلای اسلام عزیز و میهن اسلامی، جان شیرین خویش را در طبق اخلاص گذاشت، ذخیره‌ای گرانسنگ و صالحاتی باقی و جاودان در پیشگاه الهی به شمار خواهد رفت.
سردار حجازی؛ اسوه‌های ماندگار سپاه
سرتیپ دوم پاسدار رضا طلایی‌نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی عروج جانشین فرمانده سپاه قدس در پیامی نوشت: سردار سید محمد حجازی از منتظران شهادت بود که بیش از 40 سال در عرصه‌های جهاد و انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی موفق، موثر و الگوساز داشت.
وی افزود: سردار حجازی از اسوه‌های ماندگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که برجستگی‌های ایمانی، معنوی، ولایی، انقلابی، جهادی، فرماندهی، ایثارگری، فکری، اخلاقی، منش مردمی و اخلاص او برای همرزمان و همکارانش در مجموعه سپاه، بسیج، نیروهای مسلح، جبهه مقاومت و خدمتگزاران نظام شناخته شده است و آشنایی سی و پنج ساله و حدود ده سال تحت فرماندهی سردار حجازی برای بنده فرصت مغتنمی بود که درس‌های ارزشمند و ماندگاری را از این فرمانده شاخص و سرافراز بیاموزم.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: شهید سردار حجازی که تجربیات گرانقدری را با بهره‌گیری از دفاع مقدس هم در عرصه سازماندهی و تکوین نیروی مقاومت بسیج کشور و هم در پیشبرد نیروی مقاومت منطقه به‌کار گرفته بود از اصحاب مکتب حاج قاسم عزیز است که تحکیم قدرت انقلابی و جهادی فرانسلی و اقتدار دفاعی و ملی با اتکا به این مکتب معنوی و شکست‌ناپذیر، راهبرد اصلی برای اقتدا و ادامه راه شهیدان و تداوم انقلاب اسلامی حیات‌بخش است.
برچسب‌ها جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی قدس سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا سعید اوحدی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران سید محمد حجازی سازمان بسیج مستضعفان

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/277188/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح

بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ 15 متر طول و 1000 کیلو وزن !

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

شهرداری اهواز پروژه‌های ترک تشریفات‌ را از اعضای شورا پنهان کرد

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

تهران قدیم| 2 عکس از خیابان آزادی 50سال قبل!

تصادف موتورسیکلت 2 جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند

فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز

هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

2 عکس از خیابان آزادی 50سال قبل!

هشدار زرد تندباد و خیزش گرد و خاک در خوزستان

مطالعه رفتار آب و یخ در نانوحفره و غول‌های یخی منظومه شمسی!

ارتشی از سوسک‌های سایبورگ در بیابان رها شدند

پایان مسابقات رالی جانبازان اهواز

گزیده‌های نفتی هفته

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر

ببینید | 35 عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

تخصیص بسته‌های غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز

تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان

بی حجابی زیبنده آبادان نیست

پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر

پاسخ با اقتدار به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

حمزه خلیلی، معاون اول جدید قوه قضائیه کیست؟

عکس| نکو با قلب آبی روی سکوهای آزادی

حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست

اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه

تجمع اروندی ها در حمایت از پاسخ به جنایات صهیونیست + فیلم

جیمز باند جدید در کنار مارگو رابی/ مامور 007 را هوش مصنوعی انتخاب کرد

رئیسی: روحیه مقاومت مردم غزه را سرپا نگاه داشته است

مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

اعلام حمایت عشایر شوش از دلاورمردی‌های سپاه

حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»

اعلام حمایت عشایر شهرستان شوش از دلاور مردی‌ های سپاه

ضرورت رفع مشکلات عشایر خوزستان در فصل کوچ

پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر

یک بمب‌افکن میکرومقیاس برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد

فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟/ بابایی: می‌خواهند توپ دستمزد را به زمین قوای دیگری بیندازند و مجلس را با جامعه کارگری درگیر کنند

نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود

سقوط جرثقیل در اسکله پتروشیمی رازی و جان باختن 2 کارگر

حضور مردم اهواز در راهپیمایی جمعه‌های خشم

ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟