پیام خوزستان

آخرين مطالب

آذری: موفقیت فولاد حاصل 18 ماه تلاش شبانه‌روزی است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم ورزشي

آذری: موفقیت فولاد حاصل 18 ماه تلاش شبانه‌روزی است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: ما تا آخرین لحظه می‌جنگیم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و امیدوارم بتوانیم بازی‌ها را خوب تمام کنیم.

سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد قابل توجه فولادی‌ها در دو دیدار گذشته آسیایی اظهار کرد: ما یک مجموعه هستیم که داریم شرح وظایف خودمان را به خوبی انجام می‌دهیم. جواد نکونام هم بعد از 18 ماه این تیم را به یک بلوغ خیلی خوب رساند و طی مدت 18 ماه گذشته تلاش‌ خیلی زیادی کرد تا این تیم به این سطح برسد. بچه‌ها به یک بلوغ تاکتیکی و تکنیکی رسیدند و باتوجه به کاری که در تمرینات انجام می‌دهند کاملاً پخته شده‌اند و این نتیجه 18 ماه تلاش همه جانبه است.
موفقیت فولاد حاصل 18 ماه تلاش شبانه‌روزی است
او ادامه داد: اکنون شاهد یک فوتبال چشم نواز از فولاد هستید. خوب دفاع و حمله می‌کنند و به موقع جمع می‌شوند و استانداردهای فوتبال بین المللی را داریم در این تیم می‌بینیم. این موفقیت حاصل 18 ماه تلاش شبانه‌روزی است و خداراشکر وقتی رهبری مثل جواد نکونام داشته باشید، دیگر دل‌تان قرص است. خداراشکر او بر همه چیز اشراف دارد و شیوه‌های تمرینش بین‌المللی است و استانداردهای بالایی دارد.
مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان این‌که باشگاه هم خداراشکر وظایفش را توانسته به خوبی انجام دهد، عنوان کرد: اما بزرگ ترین حسن باشگاه فولاد این است که مجموعه‌ای که داریم باهم کار می‌کنیم هماهنگ و هم هدف است و هر کسی شرح وظایف کاملا مشخصی دارد. خیلی کم در فوتبال اتفاق می افتد که چنین مجموعه‌هایی بتوانند دور هم باشند و در کنارش اصول کلاسیک مدیریت هم در تیم ما دارد رعایت می‌شود.
بازیکنان فولاد با قلب‌شان بازی می‌کنند
او اضافه کرد: بازیکنان فولاد با قلب‌شان بازی می‌کنند و پشت آن هم یک مغز متفکر وجود دارد که توسط جواد نکونام هدایت می‌شود. ما ژنتیکی مبارز به دنیا می‌آییم اما شکل دادن به این غیرت، تپش قلب و تعصب برای فولاد 18 ماه زمان برد. ژاوی هم این مساله را دید و خیلی منصفانه در مورد ما قضاوت کرد. او هم دید تیم‌مان خیلی تیم سختی است و شکست دادن ما به این راحتی‌ها نیست.
آذری همچنین گفت: اگر تمرکزمان در دقایق پایانی بازی بهم نمی‌خورد می‌توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما به هر حال باز هم از آن‌ها تشکر می‌کنم چون فوق‌العاده ظاهر شدند. از مدیریت و اعضای هیات مدیره‌مان هم تشکر می‌کنم که به شکل بی‌نظیری دارند از ما حمایت می‌کنند. درست است که از ما دور هستند اما انرژی‌های‌شان در فضای مجازی دارد به ما می‌رسد و این یکی از عناصر مهم پیشرفت تیم ما بوده است.
انصافا عربستانی‌ها رفتار خوبی با ما داشتند
او در رابطه میزبانی عربستانی‌ها و تغییر زمین تمرین فولادی‌ها خاطرنشان کرد: شب اول در ریاض تمرین کردیم و زمینی که در شب دوم به ما داده بودند در آکادمی ملی المپیک است و چمن فوق‌العادهِ‌ای دارد اما چون دارند برای المپیک تاسیسات جدیدی می‌سازند، گرد و خاک ایجاد شد و باعث شد بچه‌ها اذیت شوند. البته انتخاب زمین چمن به عهده عربستان نیست و به عهده کنفدراسیون فوتبال آسیا است.
مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: به محض اینکه درخواست دادیم کنفدراسیون فوتبال آسیا زمین‌مان را تغییر داد و مجددا به همان ورزشگاه ریاض برگشتیم و آن‌جا تمرین می‌کنیم. خداراشکر همکاری لازم را به عمل آوردند و چیزی که عربستانی‌ها دنبال آن هستند میزبانی بازی‌های آسیایی و جام ملت‌ها است. آن‌ها دنبال کسب امتیازات خوب برای میزبانی‌های آینده خود هستند اما انصافا هم رفتار خوبی با ما داشتند و ما هم اینجا داریم مدیریت خودمان را می‌کنیم.
همه مدیران را با یک چوب نرانید
او اضافه کرد: دو روز پیش یکی از رسانه‌های خبری نوشته بود چرا مدیران باشگاه‌ها همراه با تیم رفته‌اند و من از این دوستان می‌خواهم که همه مدیران را با یک چوب نرانند. مدیر اینجا نمی‌آید که به تعطیلات برود و ما آمدیم اینجا تلاش‌مان را انجام دهیم و در حوزه‌های اقتصادی و اسپانسرینگ و درآمدزایی و مسائل مربوط به صرفه‌جویی کار کردیم و خودمان بالا سر کار هستیم. هماهنگی عوض کردن زمین‌های تمرین و هماهنگی‌های مربوط به مسابقات وجود دارد و این‌ها همه انرژی می‌خواهد. این‌گونه نیست که هر مدیری که بلند شود و اینجا بیاید برای خودش تفریح کند. ما وظایفی داریم که باید انجام دهیم و خداراشکر تا امروز کوتاهی نکردیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد در رابطه با دیدار فولادی‌ها مقابل الوحدات گفت: این گروه بسیار سخت است. الوحدات دو روز پیش مقابل النصر بازی داشت و تیم قدرتمندی بود. فوتبال فیزیکی را خوب بلد است و النصر را در زمین خودش متوقف کرده کرد. ما مقابل این تیم کار سختی پیش رو داریم ولی ما هم تیم خوبی هستیم و نکونام و کادرش الوحدات را خوب آنالیز کردند. جلسات متعددی را با بازیکنان برگزار کردند و ان‌شاءالله بازیکنان‌مان یک نمایش دلپذیر دیگر داشته باشند. هم خودشان و هم آن‌هایی که پای گیرنده بازی را می‌بینند امیدوارم لذت ببرند.
تا آخرین لحظه می‌جنگیم
آذری در پایان در پاسخ به این سوال که " فولاد به مرحله بعد صعود خواهد کرد یا خیر؟" عنوان کرد: ما تا آخرین لحظه می‌جنگیم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. فلسفه ما فلسفه مبازه است و تنها چیزی که همه ما داریم برایش می‌جنگیم این است که تلاش‌مان در یک راستا باشد تا بتوانیم در آخر روز خوبی را برای فوتبال خوزستان، هواداران فولاد و همه ایرانی‌ها رقم بزنیم. امیدوارم بتوانیم بازی‌ها را خوب تمام کنیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/275474/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شعرخوانی زیبا از دکتر کاکاوند

ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز

ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری

موضع ایران درخصوص توافقات اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان

نمازی: ما می‌توانیم تحریم نباشیم

رییس جمهور پس از بازدید آرامگاه اقبال لاهوری: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است

سپهبد مقتدر

رئیس سازمان انرژی اتمی: تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد

تصاویری که عبدالرضا داوری از تفاوت استقبال از روحانی و رئیسی در فرودگاه پاکستان منتشر کرد

واکنش وزیر خارجه به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران

آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش

خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور

نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم

مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا

تحویل اسناد مالکیت حدنگاری 5 تالاب و بزرگترین موقوفه کشور

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت 10

مصاحبه دیده نشده رضا داوودنژاد که با دیدنش بغض می‌کنید

«تغییر چهره 2» ساخته می‌شود؛ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا

چی در ذهن آرمان میگذره

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

اجرای آزمایشی برای اثبات قانون اول نیوتون

تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!

اتفاق خبرسازی که برای هنجارشکن‌ های اینستاگرام افتاد

از کنار زدن مسی تا 21 جایزه با رئال در 9 ماه!

«پائز» بامداد چهارشنبه در تهران

پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی

موتور روشن و سرحال اسماعیل‌نژاد؛ درخشش 18 امتیازی

انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال

وقتی "دلار" اردوی قایقرانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

اعزام همزمان یزدانی و قاسم‌پور به مسابقات رنکینگ جهانی

مطرح شدن نام طارمی بعد از قهرمانی اینتر

حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

اتحادیه صنف طلا و جواهر: چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست

ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد

اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است

آدمی حسرت سرگردونه

سروده‌ای که رهبر انقلاب یک بیت آن را در آستانه عملیات وعده صادق خواندند

جعفرزاده: اگر صادقانه از مردم کف خیابان بپرسید می‌گویند ما فردی مانند ظریف می‌خواهیم

ادعای گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن یک بمب اتمی فاصله دارد

ظریفیان: مهم‌ترین مشکل رئیسی این بود که درک درستی از شرایط نداشت

حضور رئیس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری

وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم

کمک 12 میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان

گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است

935 میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد

نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است

جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟