پیام خوزستان

آخرين مطالب

سارقان حرفه‌ای در خوزستان با دستان بسته/ خرده فروشان موادمخدر در ماهشهر امنیت ندارند اجتماعی

سارقان حرفه‌ای در خوزستان با دستان بسته/ خرده فروشان موادمخدر در ماهشهر امنیت ندارند
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه 18 اسفندماه 99 را در این بسته خبری مشاهده کنید.
سارقان حرفه‌ای منزل در دام پلیس شوشتر
سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق مختلف شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری 13 این فرماندهی با کار اطلاعاتی 2 سارق حرفه‌ای و یک مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به 5 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، افزود: باتوجه به اینکه ماموران انتظامی به صورت شبانه روزی درحال برقراری امنیت برای شهروندان هستند، از آن‌ها خواهشمندیم ضمن هوشیاری با پلیس همکاری لازم را درانجام ماموریت ها‌ی محوله داشته باشند.
دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در اندیمشک
سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری 11 با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‎ای را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه از قبیل؛ یک دستگاه کولر گازی، یک عدد 3 تار، یک دستگاه ریش تراش، یک دستگاه پک شوفاژ دیواری، یک قطعه عابر بانک، چند دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه مانیتور و 430 گرم تفاله تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.
دستگیری سارق کیف قاپ حرفه‌ای در اهواز
سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در برخی مناطق مختلف این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و ماموران کلانتری 11 اهواز با کار اطلاعاتی هویت یک سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیس به 6 فقره سرقت کیف قاپی در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
برخورد قاطعانه پلیس "بهبهان" با سارقان در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی
فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری 6 سارق حرفه‌ای در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبرداد.
به گزارش خبر نگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدعزیزی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این طرح باهدف ارتقاء امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با اشرار، اوباش، مخلان نظم و امنیت عمومی درسطح شهرستان بهبهان توسط پلیس‌های تخصصی به مدت یک هفته به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در اجرای این طرح منسجم تعداد 6 سارق در حین یا بعد از سرقت‌ها دستگیر و در تحقیقات پلیس به 50 فقره سرقت عادی و خشن درنقاط مختلف شهرستان بهبهان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ادامه داد: تعداد 8 واحد صنفی نیز بدلیل عدم رعایت مقررات مربوطه پلمب شدند.
سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده وجرم خیز به صورت مداوم با اقتدار توسط پلیس این شهرستان اجرا خواهد شد.
دستگیری متهم تحت تعقیب و دارای محکومیت کیفری در "رامهرمز"
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نجم الدین سهرابی" فرمانده انتظامی رامهرمز با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح دستگیری متهمان تحت تعقیب و فراری، ماموران پلیس این شهرستان موفق به شناسایی مجرم سابقه‌دار فراری و دارای محکومیت کیفری شدند.
وی با بیان اینکه متهم مذکور دارای سوابقی همچون معاونت در قتل، چندین فقره تیراندازی و درگیری و .. در پرونده شوم خود دارد، افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی محل اختفاء متهم مورد نظر و هماهنگی‌های قضائی و با شگرد‌های خاص پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک تیغه خشاب مربوطه حاوی 30 تیر جنگی کشف شد، تصریح کرد: متهم مورد نظر پس از تکمیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی روانه زندان شد.
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در "ماهشهر"
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا پاپی" فرمانده انتظامی ماهشهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت به مدت یک هفته توسط ماموران این فرماندهی به اجرا در آمد.
وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی موفق شدند مخفیگاه‌های باند 3 نفره سارقان مسلح، 2 خرده فورش مواد مخدر و 9 سارق دیگر را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر بیان داشت: در بازرسی‌های بعمل آمده از محل اختفاء متهمان یک قبضه اسلحه جنگی، 3 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، مقدار 71 گرم انواع مواد مخدر، یک دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
سرهنگ پاپی با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از انتقال به مقر پلیس طی تحقیقات اولیه به 45 فقره انواع سرقت اعتراف کردند، عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
سارق کیف و موبایل قاپ در دام پلیس آگاهی
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری یک سارق کیف و موبایل قاپ با 15 فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.
به گزارش خبر نگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سهراب حسین نژاد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی توسط راکبین موتور سیکلت در سطح شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی در این ارتباط یکی از سارقان حرفه‎ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به اینکه مالباختگان به محض مشاهده سارق آن را شناسایی کردند، بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به 15 فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در شهرستان اهواز اعتراف کرد.
سرهنگ سهراب حسین نژاد تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری همدستان و کشف اموال مسروقه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.
انتهای پیام/گ

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/262593/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یک بی‌احتیاطی و رویاهایی که بر باد رفت

پوچتینو: به شکست 5-0 نیاز داشتیم!

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند

ناگفته‌های مربی سابق استقلال از دربی حذفی‌

تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت

66 کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد

برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!

گل تماشایی سینا اسدبیگی در تمرین پرسپولیس

مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده بر سر دفتر کمپ حجازی

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

روزگار بحرانی یاران صیادمنش؛ 9 بازی 3 امتیاز

موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد

دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور

قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان

خلاصه بازی آرسنال 5 - چلسی 0

خسرو: در زمان ساپینتو، چهار پنج مدیرعامل عوض کردیم

حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد

خلاصه بازی لاتزیو 2 - یوونتوس 1

ناگفته‌های خسرو حیدری از دربی جام حذفی

نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!

تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو

کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق

اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد

خلاصه بازی الهلال 2 - العین 1

گل پنجم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 70

اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس

ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

گل اول یوونتوس توسط میلیک در دقیقه 82

حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!

دبیر جدید فدراسیون کبدی معرفى شد

لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام

دبل کاستیانوس، گل دوم لاتزیو به یوونتوس

گل دوم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 52

گل چهارم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 65

گل سوم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 57

مربی تراکتور از تیم ملی می‌آید

کامبک الهلال ناقص ماند؛ صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا

چه کسی می داند...

جهانگیری: در سال 84 که دولت را به احمدی‌نژاد تحویل دادیم خودروسازی ایران از ترکیه و چین جلوتر بود

درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی

تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال

دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم

8 مصدوم در پی 3 حادثه آتش‌سوزی در اهواز