پیام خوزستان

آخرين مطالب

عبور از مسیر جهاد و شهادت رمز موفقیت ملت ایران است اجتماعی

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایسنا/کردستان فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت عبور کرده و این رمز موفقیت ما است افزود: وقتی ملتی با این داستان های واقعی که فراتر از خیال است زندگی می کند و ادبیات آن را می سازد و انتشار می دهد هرگز در مقابل هیچ دشمنی شکست نمی خورد.
سردار سلامی امروز دوشنبه (18 اسفند) در مراسم دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با تقریظ مقام معظم رهبر انقلاب که به میزبانی استان کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کس باور نمی کرد که آن شعائر زیبا ودل انگیز به سرعت بتواند از دره های بارک مکه عالم را بپیماید و با شعائر اسلام برای تقریر صفحه زمین و بشارت برای دنیایی پر از معنویت و اخلاق برخواسته بودند به این سرعت جهان را فرا گیرد و امپراطوری های بزرگ را درنوردد.
وی افزود: تجربه تاریخ هم نشان داد هر گاه اسلام طلوع کرد همه دشمنان و کفار در برابر آن صف آرایی کردند تا نور خدا را خاموش کنند، اما خداوند هر بار نور خود را کامل کرد و اتمام بخشید، هر چند کافران آن را نپسندند.
فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: امروز مفتخریم که در جمع مردم کریم و شریف کردستان هستیم، کردستان طبیعتی زیبا و دلانگیز با کوه های سربافراز، رودهای جاری و آرام، دشت های سرسبز و لاله گون، نگینی زیبا در حلقه انگشتر ایران است، اقلیم زیبایی ها و کشور عظمت ها و صاحب تمدن و کشور اسلام ایران عزیز.
وی ادامه داد: مردم کردستان به طبیعت این سرزمین شبیهند، مردمانی هستند رفیع با قامت های بر افراشته، قلب هایی سرشار از ایمان، روح هایی لطیف، مهربان، با طراوت و با نشاط و جاری در حیات ایران همانند رودخانه هایشان؛ مردمانی که نقش زیبای وفاداری و تعهد به استقلال و هویت این ملت را در تاریخ کهنسال خود و به ویژه در این چهار دهه انقلاب اسلامی اثبات کردند، کردستانی که بخش مهمی از هویت حقیقی ایران است و مردمان آن ریشه در حیات ازلی این سرزمین و حیات جادانه آن خواهند داشت.
سردار سلامی بیان کرد: نقطه نقطه این سرزمین، کهکشانی پر از ستاره را نشان می دهد، شهیدانی که به استقلال و آزادی و ایران هدیه شدند و همواره بر سپهر افتخارات کردستان می درخشند و هرگز خاموش نمی شوند، اینجا سرزمین مقاومت است. داستان های شگفت انگیز و ماجراهای دل انگیزی از ثبات قدم و پایداری و غیرت و تعصب و شهامت این دیار سروده شده و داستان های زیادی نانوشته باقی مانده است.
فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: کتاب عصرهای کریسکان جلوه ای جوانمردی و ایثار و گذشت، بنابراین دست بوس مردمان این دیار پر افتخار هستم.
به گفته وی، جغرافیا و تاریخ مقاومت ما وسیع است، هر ملتی اگر در صحنه های حساسی در تاریخ خود نایستد حذف می شود و از جغرافیای سیاسی عالم حذف می شود، تاریخ قضاوت می کند، ما چهار دهه یک مقاومت استثنایی و تکرار ناپذیر در تاریخ حیات بشر را طی کرده ایم، یک ملت با انقلاب شکوهمند خود ایستاده اند از زمین و هوا و دریا به او حمله شده است، دشمنان او را محاصره کرده اند و مرزها را به روی او بسته اند تا اقتصادش فلج شود.
سردار سلامی بیان کرد: در طول این 42 سال مقاومت صفحات دلانگیز و احساس بر انگیزی از مقامت این ملت به نمایش درآمده است، ایران که نقشه رنگارنگی از مردم با شرافت است، نقشه ای یک رنگ از ثبات قدم و منزلت یک ملت را به تصویر کشانده است، هیچ ملت شیطانی نیست که به آن حمله نکرده باشد و هنوز هم این داستان ادامه دارد، اما هیچ کس در این ملت قد خم نکرده و همواره پیشانی دفاع آن رو به دشمن بوده و سختی ها تحمل شده است،
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت عبور کرده و این رمز موفقیت ما است افزود: اسلام دوباره ظهور کرده و حرارت شعله های روح بخش او، گرمای اسلام بر قلب ها نشسته است و عناصر پایداری و مقاومت در این سرزمین پایدار است و با رهبران بزرگی در مقابل دشمنان ایستاده است، با رهبران شجاع، با افق های بلند نگاه و تربیتی روحانی به عنوان انتشار روح ایمان در کالبد این جامعه و با اسلام که کرامت انسان هدف او است و مردمی که هر روز می بخشند، این ها عناصر ایستادگی ما است.
وی ادامه داد: وقتی ملت، اسلام و رهبری با هم در یک مجموعه شخصیت مقاومت و جهاد یک ملت را تشکیل می دهند همه دشمنان و آمریکا می شکنند و عاجز می شوند و از هدف های بلند خود تنازل می یابد و به مغرب نزدیک می شود و این داستان بزرگترین دشمن تاریخ بشر برای بزرگترین ملت است. سردار سلامی افزود: این سرنوشت جهاد است؛ ما از ادبیات جهاد و شهادت و مقاومت سخن می گوییم که در آن کلمات صاحب روح و استحکام و حیات اند، ادبیات یعنی روح دادن به کلام و جاری کردن آن در قلب، ادبیات بر روح می نیشند، وقتی ملتی با این داستان های واقعی که فراتر از خیال است زندگی می کند و ادبیات آن را می سازد و انتشار می دهد هرگز در مقابل هیچ دشمنی شکست نمی خورد.
فرمانده سپاه پاسداران گفت: این سرزمین هم که بخش لاینفک ایران اسلامی است، امروز یک سرزمین آرام و امن و در حال رشد است، با فرهنگ غنی، در اینجا اصوات هم زیبا هستند، صوت ها، ادبیات و اشعار زیبا که نشان دهنده ادبیات غنی و فرهنگی و طبیعت روحانی مردم آن است، مردمانی که دلانگیز سخن می گویند و تحسین بر انگیز می ایستند؛ این داستان ادامه دارد.
وی بیان کرد: امروز دشمنان و متحدان آن ها سر شکسته هستند، همه آن هایی که فکر می کردند در پرتو قدرت ظاهری این امپراطوری بی نظیر بشر می توانند بر ملت ایران غلبه کنند، پوسیده و مندرس شده اند و ملت ایرا سرافرازند و به قامت شکوه ایستاده اند، ملت ایران به غیرت و نشکستن و وحدت قلب ها شناخته می شود و مقاومتش از ایمانش که پایان ناپذیر است سرچشمه می گیرد، ایمان به ایمان الهی و هدف های بلند و آینده ای درخشان؛ این سرنوشت ملت ایرن است.
سردار اسلامی عنوان کرد: دشمنان تصور می کنند که ملت ایران عزت و عظمت، اقتدار و ایمان خود را با مادیات جابه جا می کنند، داستان محاصره اقتصادی و داستان خطای دشمن در شناخت حقیقت درونی جامعه ماست، وقتی دشمن قدرت تشخیص نداشته باشد، دچار خطای محاسبه می شود و چون نمی شناسد اشتباه می کند و شکست می خورد.
وی ادامه داد: امروز به اینجا رسیده ایم؛ تحریم شده بودیم به معنای واقعی در قیاسی جهانی، اما حاصل آن کشور امروز است که سیمای یک کشور تحریم شده را ندارد و مردم آماده دفاع هستند و دشمنانش می گریزند و بیماری هم اضافه می شود و بازهم مردم می ایستند و به امت وسط تبدیل شده اند.
فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: ملت ایران برای همه عالم شهید و شاهد است، تجسم زیباترین الگو است و دشمنانش که به ظاهر پیشرفته هستند در برابر بیماری قد خم کرده اند و نمی توانند به نیازهای مردمانش پاسخ دهند، اما اینجا همه مردم حاکمند و خادمان در اینجا حاکمند. اینجا فرماندهان و سردارانش در خدمت مردم هستند.
وی یادآور شد: مقاومت یک مسیر است و هیچ نقطه ای از آن را نباید سست گرفت و ملت ایران خطا نمی کند زیرا نگاهش به ستاره آسمان خود یعنی رهبر انقلاب است، که همانند جد بزرگوارش بر مومنان رئوف و رحیم است.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/262483/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر 10 درصد از قرارداد!

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی پرسپولیس: نتیجه 3 بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان

عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

اوزونیدیس: استقلال خوزستان فقط یک موقعیت گلزنی داشت! / فیلم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت

انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت

هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی

موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد

باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ 2گل بعداز 90

صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- 3 مقابل پرسپولیس تهران

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد

آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس

آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان

خلاصه بازی نفت‌آبادان 0-3 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

(ویدئو) خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!

برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند

جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!

کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!

پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت

حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی

اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد

اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون