پیام خوزستان

آخرين مطالب

خیلی شناختی از نحوه رقابت ذوب آهن با سرمربی جدید نداریم/در حق باشگاه فولاد کم لطفی شده است/فولاد تنها تیم ایرانی حاضر در پلی آف است و انتظار حمایت داریم ورزشي

خیلی شناختی از نحوه رقابت ذوب آهن با سرمربی جدید نداریم/در حق باشگاه فولاد کم لطفی شده است/فولاد تنها تیم ایرانی حاضر در پلی آف است و انتظار حمایت داریم
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه در حق باشگاه فولاد کم لطفی شده است، گفت: ما تنها نماینده ایران در پلی آف هستیم و با توجه به بسته بودن پنجره نقل انتقالات و مشکلاتی مثل مصدومیت و کرونا انتظار داریم حمایت شویم و حداقل خواسته ما ایجاد شرایطی است که بتوانیم استراحت کافی برای حضور پر قدرت در دیدار پلی آف را داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام امشب با ارسال فایل صوتی در خصوص دیدار تیمش با تیم فوتبال ذوب آهن که قرار است فردا از ساعت 17:35 در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار شود، اظهار کرد: با تیمی مسابقه داریم که مربی خود را تغییر داده و با تفکرات جدیدی وارد میدان می شود و ما قطعا خیلی شناختی از نحوه رقابت ذوب با سرمربی جدید نداریم، البته تمام تمرکز را روی رقابت تیم خودمان گذاشته ایم، می دانیم مانند دیگر رقابت ها، فردا دیدار سختی در پیش داریم باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.
او با اشاره به بازیکنان محروم و مصدوم فولاد در دیدار فردا گفت: یک بازیکن محروم داریم و سه بازیکن مصدوم که یکی از آن ها به اردو برگشته اما به شرایط ایده آل نرسیده است.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص پنجره بسته این تیم برای نقل و انتقالات افزود: متاسفانه پنجره برای ما بسته است و احتمالا نمی توانیم بازیکن جدید بگیریم، شما می دانید که در فصل گذشته فولاد در نیم فصل دوم بازیکنان جدیدی گرفت و نقاط ضعف خود را رفع کرد و نتایج خوبی گرفت. همه تیم ها در نیم فصل اول نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی می کنند و بر همین مبنا بازیکن جذب می کنند و افرادی که نتوانسته اند تفکرات مربی را پیاده کنند از تیم جدا می شوند، متاسفانه ما در جنگ نابرابری هستیم و قدرت جذب بازیکن را نداریم در حالی که برخی تیم ها حتی 10 الی 13 بازیکن جدید جذب کردند و برای نیم فصل دوم خود را تقویبت کردند.
نکونام ادامه داد: می توانستیم با جذب بازیکن جدید در نیم فصل شرایط تیم را بهبود ببخشیم اما در حال حاضر باید با همین شرایط ادامه دهیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به رقابت در سه جبهه، اضافه کرد: در لیگ، جام حذفی و پلی آف آسیا رقابت خواهیم کرد، با"العینی" مسابقه داریم که هفت بازیکن خارجی دارد و سرمایه گذاری خوبی انجام داده اند، مقابله با این تیم سخت است. در جام حذفی و لیگ هم شرایط مان سخت خواهد شد.
سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: ما در ابتدای فصل هم نسبت به تیم های حاضر در لیگ هزینه کمتری کردیم و در حال حاضر هم با بسته شدن پنجره نمی توانیم بازیکن بگیریم و شرایط سختی را در پیش داریم اما با کمک خدا و زحمت بچه های تیم و حمایت هواداران تلاش می کنیم بهترین نتایج را بگیریم.
او گفت: در نیم فصل دوم بازیکنان در معرض آسیب بیشتری هستند مخصوصا با وضعیت کرونایی موجود، و ما با توجه به دیدار در لیگ، جام حذفی و آسیا باید با برنامه ریزی تلاش کنیم که کمترین آسیب را ببینیم. امیدواریم از این مرحله سربلند بیرون بیاییم و نتایجی بگیریم که هواداران از ما راضی باشند.
نکونام با بیان اینکه ما باید در سه جبهه تلاش کنیم و به ویژه در مرحله پلی آف که احتمالا در یک کشور بی طرف باید با العین رقابت کنیم، افزود: در حق باشگاه فولاد کم لطفی شده، ما نماینده ایران هستیم و توقع داریم به ما کمک شود.
او با تاکید بر اینکه هر تیمی که از ایران در آسیا حضور یابد، نماینده کل ایران است، افزود: اگر در پلی آف پیروز شویم باید در مرحله گروهی آسیا دیدار کنیم و انتظار داریم که نه تنها از ما بلکه از هر تیمی که از ایران می رود، حمایت شود.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به افزایش تعطیلی نیم فصل از یک هفته به دو هفته بیان کرد: این تعطیلی قطعا به ضرر تیم ما بود و به نفع تیم ذوب آهن شد که در حال تغییر بودند، در واقع به نفع تیم هایی که در حال تغییرات بودند، شد. ما طبق برنامه آماده رقابت در نیم فصل دوم بودیم. اما یکی دو تا از تیم های لیگ با توجه به خواسته های خود این شرایط را به وجود آوردند تا بتوانند نهایت استفاده را ببرند.
نکونام در خصوص برنامه ریزی های لیگ و جام حذفی گفت: بعد از دیدارهای لیگ در جام حذفی رقابت است و پس از آن در آسیا اما برنامه ای تا الان ارایه نشده اما امیدواریم که همکاری با تیم ما صورت بگیرد چرا که ما تنها تیم ایرانی هستیم که در پلی آف رقابت داریم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد: ما تنها نماینده ایران در پلی آف هستیم و با توجه به بسته بودن پنجره نقل انتقالات و مشکلاتی مثل مصدومیت و کرونا انتظار داریم حمایت شویم و حداقل خواسته ما ایجاد شرایطی است که بتوانیم استراحت کافی برای حضور پر قدرت در دیدار پلی آف را داشته باشیم.
لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 23 امتیاز در جایگاه چهارم رقابت های لیگ برتر جای دارد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/258876/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تحقق جهش تولید صنایع دستی با حمایت از بخش خصوصی

کاهش 28 درصدی پرونده‌های محاکم تجدید نظر خوزستان

یادواره سردار شهید سیدمحمدحجازی در فریمان

واکنش ایران معادلات منطقه را تغییر داد

سالن‌های جدید سینما آزادی همچنان خارج از مدار؛ افتتاح صوری یا ظرفیت واقعی؟

مقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی

لحظه حمله مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات + فیلم

برگزیدگان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» معرفی‌ شدند

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

سروش رفیعی: حاشیه ندارم چون فیلم بازی نمی‌کنم!

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

اطلاعات غلطی که دولت در باره کاهش نرخ بیکاری می دهد، فقط حلوا حلوا گفتن است؛ با آن دهان شیرین نمی شود

ایجاد بیش از 8 هزار فرصت شغلی در خوزستان

شناسایی بیش از 8600 تن اضافه تناژ در محورهای خوزستان

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

مقام مسئول: 6 دهک جامعه توان خرید خانه را ندارند

عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود

ایران به فناوری سامانه پایش وضع ماشین‌های دوار دست یافت

به‌کارگیری توانمندی داخلی در تعمیر تجهیزات خط میبد - نائین

نوجوان مرگ مغزی‌شده خرمشهری به 2 نفر جان دوباره بخشید

او را شاعر آزادی می‌نامند! + فیلم

راهیابی 24 کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمدی به رقاب‌های ملی

پیش بینی‌های هواشناسی خوزستان درخصوص دما در بهار و تابستان

سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود

ایجاد بیش از 8 هزار و 500 فرصت شغلی در خوزستان

پسر خرمشهری با اهدای عضو به 2 شهروند زندگی دوباره‌ای داد

نظارت بر نانوایی‌های اهواز به صورت مستمر در حال انجام است

محکومیت همدستی دولت اردن با رژیم صهیونیستی

صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان

16 هزار متر مربع از اراضی دولتی در امیدیه رفع تصرف شد

قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه 1403/02/01

اسلحه‌های مجوزدار در صورت استفاده غیرمجاز ضبط شوند

کاهش 75 درصدی حوادث غرق شدگی در خوزستان

پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم!

چه خبر از مژده لواسانی و سوگل خلیق؟

ماجرای بیزینس‌های «آقای همساده»

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

80 اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان راه‌اندازی شد

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی