پیام خوزستان

آخرين مطالب

وضع خوزستان جز با تعطیلی کنترل نمی‌شود اجتماعی

وضع خوزستان جز با تعطیلی کنترل نمی‌شود
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با وجود اعلام محدودیت‌های شدید و منع تردد بین شهری در خوزستان و مسدود شدن ورودی‌ها و خروجی‌های استان و جلوگیری از خروج خوزستانی‌ها، همچنان پیشنهاد قرنطینه و تعطیلی گسترده در خوزستان از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا پذیرفته نشده است.
این در حالی است که رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رییس مجمع نمایندگان خوزستان از ارسال دوباره درخواست قرنطینه خوزستان به ستاد ملی خبر داده‌اند.
معاون درمان علوم پزشکی اهواز مطرح کرد تقاضای کمک برای تزریق کادر درمانی به بیمارستان‌های اهواز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های خوزستان کاهش پیدا نکرده و همچنان بالا است و این مساله می‌تواند بر خستگی و فرسودگی پرستاران اثر منفی بگذارد و کیفیت خدمات را تحت تاثیر قرار دهد.
فرهاد سلطانی با اشاره به کمبود نیرو در کادر درمانی بیمارستان‌های اهواز در پی شیوع گسترده کرونا در خوزستان، اظهار کرد: آمار مراجعه‌کنندگان و بیماران، بیش از ظرفیت بیمارستان‌ها است و از ظرفیت نیروی انسانی مستقر در بیمارستان‌ها بیشتر است.
وی افزود: برای تزریق نیروی بیشتر به بیمارستان‌ها و برای اینکه بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم، عمل‌های جراحی غیرضروری از جمله عمل‌های زیبایی و خدمات دندانپزشکی غیرضروری لغو شده‌اند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: بدین ترتیب، تعدادی از پرسنل که در بیمارستان‌های دیگر کار می‌کنند آزاد می‌شوند و می‌توانند به بیمارستان‌های ارائه‌دهنده خدمات به بیماران مبتلا به کرونا کمک کنند.
سلطانی ادامه داد: به منظور جبران کمبود کادر درمانی، مکاتباتی نیز با سازمان تامین اجتماعی و نظام پرستاری انجام شده است تا به صورت داوطلبانه پرستار، بهیار و کمک بهیار در اختیار ما قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های خوزستان کاهش پیدا نکرده و همچنان بالا است و این مساله می‌تواند بر خستگی و فرسودگی پرستاران اثر منفی بگذارد و کیفیت خدمات را تحت تاثیر قرار دهد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک بخش خبری صحبت می‌کرد، افزود: رعایت و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم می‌تواند به کاهش بار مراجعات به بیمارستان‌ها کمک شایانی کند.
رییس مرکز بهداشت استان:
جز با تعطیلی کامل خوزستان نمی‌توانیم وضعیت را کنترل کنیم رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به گسترش بیماری با شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان خوزستان گفت: جز با تعطیلی کامل استان خوزستان نمی‌توانیم وضعیت را کنترل کنیم.
سید محمد علوی در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا در خوزستان اظهار کرد: بنا بر آمار قبلی، از 66 مورد شناسایی‌شده کرونای انگلیسی، حدود 27 مورد مربوط به استان خوزستان بوده است هرچند این ویروس در کل کشور در حال چرخش است.
وی افزود: روز جمعه که جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان خوزستان برگزار شد، به عنوان رییس مرکز بهداشت خوزستان درخواست تعطیلی دو هفته‌ای خوزستان را به ستاد ارائه کردم تا خوزستان به صورت کامل دو هفته تعطیل شود.
علوی ادامه داد: به این منظور، استان خوزستان باید "لاک داون" به معنای تعطیلی کامل و هدفمند شود اما ستاد خوزستان نمی‌تواند به تنهایی برای لاک داون تصمیم‌گیری کند و ستاد ملی مقابله با کرونا باید در این خصوص تصمیم بگیرد.
وی با اشاره به عدم موافقت با لاک داون خوزستان در ستاد ملی افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه روی تشدید محدودیت‌ها در خوزستان تاکید کرد اما مجددا دو نامه دیگر برای قرنطینه و تعطیلی کامل خوزستان به ستاد ملی کرونا ارسال شده است تا در نهایت با این خوتسته ما موافقت شود.
رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به گسترش بیماری با شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان خوزستان گفت: جز با تعطیلی کامل استان خوزستان نمی‌توانیم وضعیت را کنترل کنیم.
رییس مرکز بهداشت شرق اهواز خبر داد افزایش 10 برابری مراجعات به مراکز بهداشتی / انجام روزانه 3 هزار تست خانگی در اهواز رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از افزایش 10 برابری مراجعات به مراکز بهداشتی خبر داد.
امراله مردانی در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در شرق اهواز اظهار کرد: تعداد مراجعات بیماران 10 برابر شده و تعداد بیماران مثبت کرونا نیز به همین نسبت افزایش یافته است.
وی افزود: در 11 نقطه شهر اهواز مراکز نمونه‌گیری کرونا وجود دارد و همچنین روزانه 3 هزار تست خانگی در خانه‌های مردم در شرق و غرب اهواز انجام می‌شود.
رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: زمانی که تعداد انجام تست‌های کرونا افزایش می‌یابد، قطعا میزان شناسایی افراد مبتلا نیز افزایش خواهد یافت.
مردانی با اشاره به موثر بودن محدودیت‌های ایجادشده و با انتقاد از غیر ضروری بودن بسیاری از ترددها در اهواز تصریح کرد: کانون انتشار ویروس در تجمعات و شلوغی‌ها است؛ زمانی که بازار شلوغ باشد و مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تعداد بیماران افزایش خواهد یافت.
پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (99/12/5) اگر به این رستوران‌ها بروید کرونا می‌گیرید چرا شکمم صاف نمی‌شود؟ +عکس از این قاتل خاموش چه می‌دانید؟ حقایقی که درباره افسردگی نمی‌دانید

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/257489/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال

قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!

مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم

کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر 10 درصد از قرارداد!

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی پرسپولیس: نتیجه 3 بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان

عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

اوزونیدیس: استقلال خوزستان فقط یک موقعیت گلزنی داشت! / فیلم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت

انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت

هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی

موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد

باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ 2گل بعداز 90

صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- 3 مقابل پرسپولیس تهران

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد

آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس

آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان

خلاصه بازی نفت‌آبادان 0-3 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

(ویدئو) خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!

برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند

جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!