پیام خوزستان

آخرين مطالب

ضدحال ستاره سرشناس فوتبال ایران به باشگاه استقلال ؛ پدیده لیگ برتر دست رد به سینه آبی ها زد ورزشي

ضدحال ستاره سرشناس فوتبال ایران به باشگاه استقلال ؛ پدیده لیگ برتر دست رد به سینه آبی ها زد
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - طالب ریکانی با عملکرد درخشان خود در نیم فصل اول در ترکیب صنعت نفت آبادان چشم ها را به خود خیره کرده است و مشتریان بزرگی پیدا کرده است. استقلال از جمله تیم هایی است که به شدت به جذب مهاجم آبادانی علاقه مند است و پیشنهاد خود را نیز به صنعت نفت داده است. طالب ریکانی در واکنش به پیشنهاد استقلال مدعی شده است فرزند خاک آبادان است و تمایلی به جدایی از صنعت نفت ندارد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : به گزارش پارس فوتبال، شوک مربوط به خبر فروش طالب ریکانی برای دستیابی به منبع مالی از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان با واکنش‌های تندی از سوی هواداران این تیم همراه بوده که امیدوار بودند با تقویت تیم، در مسیر تاریخ سازی و دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گام بردارند.
طالب ریکانی که در این فصل با ثبت شش گل و سه پاس گل، عملکردی تاثیرگذار در ترکیب نفت آبادان داشته، اکنون جدی‌ترین گزینه نقل و انتقالاتی محسوب می‌شود که چند تیم را خواهان خود می‌بیند. او در صحبت هایی درباره شرایط نفت و همچنین حواشی مربوط به مشکلات مالی این تیم و احتمال جدایی‌اش حرف‌های جالبی به زبان آورده است.
نیم فصل با تمام حواشی و مشکلات برای نفت آبادان با کسب نتایج موفقی همراه شد. درباره عملکرد تیم چه نظری داری؟
نیم فصل تمام شد اما متاسفانه مشکلات ما به هیچ وجه تمام نشده و انگار هم قرار نیست تمام شود. سه فصل است که این مشکلات همراه نفت آبادان است و کاملا هم مشخص است که تیم نیاز به حمایت دارد اما مشخص نیست چرا هر بار فقط باید منتظر ماند و ناکامی تیم و ناراحتی هواداران را شاهد بود. ما واقعا تلاش زیادی در این فصل داشتیم. هواداران هم لحظه به لحظه کنار ما بودند و بزرگترین امیدواری و انگیزه برای ما محسوب می‌شدند. نفت یک تیم ریشه دار و با هوادار است و این انتظار کوچکی است که از مسوولان بخواهیم در این شرایط سخت کنار تیم و مخصوصا هواداران باشند.
فصل گذشته هم شرایط به همین شکل بود و بعد از نتایج موفق در نیم فصل اول در ادامه با اوج گیری مشکلات از هدف‌تان دور شدید. درست است؟
خب این حرف ما هم هست. هوادار نفت آبادان با این تیم زنده است و زندگی می‌کند. یک نتیجه خوب برای آنها کافیست تا یک هفته کاملا شاد باشند و تمامی مشکلات را فراموش کنند. هر فصل اما اوضاع بدتر می‌شود. مسوولان استانی قول همکاری و حمایت داده‌اند و واقعا هم دست‌شان درد نکند اما اکنون فرصتی برای از دست دادن زمان نداریم. الان نقل و انتقالات نیم فصل است و همه در تلاش برای تقویت تیم خود هستند. نمی‌شود انتظار داشت که تیم‌های دیگر تقویت شوند و ما علاوه بر اینکه بازیکنی جذب نکنیم، حتی برای هزینه‌های جاری تیم و باشگاه هم به مشکل بربخوریم.
آخرین گمانه زنی هم درباره جدایی تو شکل گرفته است. آقای عیسی زاده مدعی شده در صورتی که نتوانند منابع مالی را تامین کنند، تو و چند بازیکن دیگر را مجبور هستند بفروشند. همینطور است؟
باورتان می‌شود الان چند روز است که با شنیدن این خبر درست نتوانستم بخوابم؟ من فرزند این خاک و این تیم هستم. من خودم را جزیی از نفت آبادان می‌دانم و افتخار می‌کنم که هواداران مرا دوست دارند. برای خوشحالی آنها در نیم فصل اول چند برابر تلاش کردم و البته فقط من تنها نبودم و واقعا بازیکن باغیرتی در تیم خودمان داریم که احساس مسوولیت می‌کنند و وقتی وارد تمرین و بازی می‌شوند همه مشکلات را فراموش می‎کنند. من نمی‌خواهم فروخته شوم! این حرف من است. یعنی واقعا نمی‌دانم باید چه کنم. از یک طرف تیم مشکل دارد و مدیر باشگاه می‌گوید برای حیات در ادامه فصل نیاز به این اتفاق داریم و از طرف دیگر هرگز دوست ندارم از نفت آبادان جدا شوم. من فقط می‌توانم امیدوار باشم که مسوولان استانی هرچه زودتر به حمایت تیم بیایند و ما را از این مشکلات دور کنند. چهره هواداران جلوی چشمم می‌آید و واقعا این چند روز بغض داشتم. چرا باید نفت آبادان به این روز بیفتد. من نسبت به تک تک هواداران خودم را مسوول می‌دانم و می‌خواهم برای آنها در کنار دیگر بازیکنان تیمم و برای این پیراهن تلاش کنم.
اما گفته می‌شود پیشنهاد مناسبی از استقلال داری. شاید این انتقال برای تو یک موقعیت ویژه باشد. نظرت در این باره چیست؟
باشگاه گفته نامه پیشنهاد آمده. از چند باشگاه دیگر هم آمده است. نه من که چند بازیکن دیگر تیم هم پیشنهادات خوبی دارند. من برای من نه استقلال و نه هیچ تیم دیگری اهمیت ندارد. برای همه تیم‌ها احترام قائل هستم اما من پسر این خاک هستم. خاکی که همه می‌دانند مردم آن چه شرایطی را دنبال می‌کنند و چه مشکلاتی دارند. بله، درست می‌گویید و اگر بخواهم فقط به خودم فکر کنم شاید انتقال در این مقطع که عملکرد خوبی در نیم فصل داشتم و تیم‌ها میلیاردی برای جذب بازیکن هزینه می‌کنند، به سود من باشند. اما برای من در این شرایط مهم و در اولویت تیم نفت و هواداران آبادانی هستند. به قول فرانچسکو توتی خانواده مهمترین چیز هر کسی است و آدم نباید به خاطر مسائل مالی خانواده‌اش را ترک کند. من دوست دارم اینجا بمانم و از مدیران نفت آبادان هم می‌خواهم مرا نفروشند. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که مدیران استانی هر چه زودتر مشکلات مالی تیم را حل کنند تا همه در کنار هم برای موفقیت باشگاه و خوشحالی هواداران گام برداریم.
اما بعید به نظر می‌رسد که در این مقطع مشکلات مالی باشگاه حل شود و حتی با شکایت سوشا پنجره نقل و انتقالات هم بسته شده است. اینطور نیست؟
تا جایی که خبر دارم مسوولان استانی و مدیران باشگاه در تلاش برای حل مشکلات مالی هستند. بودجه به باشگاه تخصیص داده شده است و البته گفته می‌شود این پول قرار است در سال جدید آزاد شود. اما الان در مقطع حساسی قرار داریم. همانطور که گفتم الان نقل و انتقالات نیم فصل است و تیم نیاز به تقویت دارد. از سوی دیگر باید شرایط برای حضوری قدرتمند در ادامه فصل و دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان نیز فراهم شود. نه من، که همه بازیکنان و کادرفنی و هواداران امیدوار هستند که یک اتفاق ویژه را در پایان فصل رقم بزنیم و به سهمیه آسیایی برسیم. شما گفتید که حضور در استقلال و یا هر تیم مطرح دیگری یک اتفاق ویژه برای من خواهد بود اما من معتقدم که اینجا و در نفت آبادان با حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک اتفاق ویژه و تاریخی برای همه ما رقم خواهد خورد. بازیکنان زیادی از نفت آبادان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس رفتند ولی ما امروز یک هدف بزرگ داریم. هدفی که تنها همراهی و حمایت ما را به آن نزدیک خواهد کرد. مسوولان باشگاه البته در تلاش هستند تا با پرداختی به سوشا مشکل پنجره نقل و انتقالاتی را حل کنند.
پس پرونده حضورت در استقلال یا هر تیم بزرگ دیگری را بسته شده بدانیم، علیرغم اینکه باشگاه گفته برای حل مشکل مالی شاید اقدام به فروش تو کنند؟
باز هم می‌گویم که برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستم. اما یک لحظه تماشای خنده هواداران آبادانی با پیراهن برزیلی این تیم را با هیچ ثروتی عوض نخواهم کرد. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که نه من و هیچ بازیکن دیگری مجبور نشود از تیم برود. اینجا خانه ماست.
آقای پورموسوی هم علیرغم مشکلات مالی اعلام کرده که قصد جدایی از تیم را ندارد. درست است؟
ما یک تیم فوق العاده هستیم. تلاش زیادی برای نیم فصل اول و کسب نتایج خوب داشتیم. در چند هفته آخر مشکلات تیم زیاد شد و کمی از هدف‌مان دور شدیم. این همان اتفاق نگران کننده‌ای که از آن برای نیم فصل دوم حرف می‌زنیم. تیم نباید دچار آسیب شود و باید به بهترین شکل حفظ شود. امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد. هم آقای سیروس پورموسوی و هم دیگر اعضای تیم همگی هدف بزرگی دارند و در کنار آن به دنبال بهترین اتفاق خواهیم بود. امیدوارم هر چه زودتر مسوولان استانی که بارها با حضور در مراسم‌های مختلف و در تمرینات تیم وعده کمک و حمایت داده بودند، دست به کار شوند و در مسیر یک تاریخ سازی بزرگ در کنار نفت آبادان باشند.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/257377/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

2 ضربه مهلک حزب الله به اشغالگران

ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود

خرید بیش از 160 هزار تن گندم در خوزستان

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان

مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد

پیش‌بینی برداشت بیش از 75 هزار تن گندم از مزارع بهبهان

بیش از 230 پروانه بهره‌برداری صنعتی در خوزستان صادر شد

2600 واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود

اشعار و کلام شاعران و ادیبان میراث ماندگار نسل‌های آینده است

زخمی شدن 9 نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نورشمس

تداوم بمباران غزه | مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد

2 ضربه مهلک حزب الله لبنان به اشغالگران

استراتژی استقلال خوزستان برای بقا جواب داد

نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد

دقت پاس خارق العاده با شوت های سرکش برای جشن در آبادان

عضو سابق کنست: نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند

مذاکرات با رژیم صهیونیستی هیچ گونه پیشرفتی نداشته است

همکاری علی نصیریان و شبنم مقدمی در «نوروز»

ماهی خاویار به رودخانه روستای نورالدین اومده!

نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید

بازی دیدنی پیمان معادی در سریال افعی تهران

حضور 3 فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند

فرود فضانورد روسی با سرعت ونتاج کوپه استون مارتین بر روی قطب شمال!

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

2 محموله کالای قاچاق در اندیمشک کشف شد

اشتغال بیش از 2 هزار نیروی بومی استان بوشهر در منطقه ویژه پارس

امیرعبداللهیان: قصد پاسخگویی به اسرائیل را نداریم

احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارک پس از 10 سال

رفع تصرف 16 هزار متر مربع از اراضی دولتی در امیدیه

پیام تسلیت رئیس دانشگاه چمران اهواز

حزب الله: پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی همه معادلات منطقه را تغییر داد

9 خانم و آقای بازیگر جذاب ایرانی که در اصل عرب هستند + عکس و اسامی باورنکردنی

بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر

حزب‌الله: ایران با پاسخی قوی و شجاعانه دشمن را شوکه کرد

تعویض هادی خطوط انتقال برق 132 کیلوولت مارون اصلی - مربچه در خوزستان‏

تداوم بمباران غزه/ مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد

کشف 2000 هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر

دوست داشتی شوهرت گرگ بود یا بره؟!

بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستندهای افق

چه هوای دل‌انگیزی دارد این خانه!

عماد گَند زد!

حسین رفیعی: سیامک حرف میزنه من میخندم

هنرنمایی زنده یاد رضا داوودنژاد در «زندگی به شرط خنده»

ابداع روش جدیدی برای نابودی سرطان

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

830 طرح مسئولیت اجتماعی استان فارس در رصد شرکت ملی نفت/ 4 همت اعتبار اختصاص یافت

ریاض برای متعادل کردن بودجه به نفت بالای 96 دلار نیاز دارد

74 هزار فعالیت تعمیراتی با هدف افزایش تولید نفت در گچساران

فعالیت 880 اتاق بهداشت در مدارس خوزستان