پیام خوزستان

آخرين مطالب

پورموسوی: پیشنهاد داشتم، اما خواستم در خدمت صنعت نفت باشم/ برای موفقیت در نیم فصل دوم، چاره‌ای جز تقویت تیم نداریم ورزشي

پورموسوی: پیشنهاد داشتم، اما خواستم در خدمت صنعت نفت باشم/ برای موفقیت در نیم فصل دوم، چاره‌ای جز تقویت تیم نداریم
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره احتمال جدایی خود از این باشگاه اظهار داشت: با توجه به این که عملکرد خوبی داشتم، طبیعی بود که 2، 3 پیشنهاد داشته باشم، اما به خاطر تعصب و تعهدم به صنعت نفت و هواداران این تیم، از دیگر باشگاه‌هایی که به من پیشنهاد دادند عذرخواهی و تشکر کردم و قرار شد در خدمت صنعت نفت باشم.
پورموسوی در پاسخ به این سوال که کدام باشگاه‌ها به او پیشنهاد داده بودند عنوان کرد: از نظر اخلاقی بهتر است که اسمی از آن باشگاه‌ها نبرم. اهل بازارگرمی نیستم، اما برخی باشگاه‌ها به من پیشنهاد دادند و من همان موقع پاسخ رد دادم، زیرا وقتی ما به بازیکنان می‌گوییم که به باشگاه‌های خودتان وفادار باشید، خودمان هم باید الگوی آن‌ها باشیم. ما نتوانستیم بازیکنانی که مد نظرمان بود را جذب کنیم، اما همچنان در خدمت باشگاه صنعت نفت هستم.
بیشتر بخوانید
پورموسوی: رفیق نیمه راه نیستم/ با وجود مشکلات و پیشنهاد دیگر تیم ها، در صنعت نفت می‌مانم سرمربی صنعت نفت آبادان درباره عملکرد خوب خود در این تیم گفت: خیلی‌ها به من می‌گفتند که به صنعت نفت نرو، زیرا مردم آبادان فوتبالی هستند و تو را نمی‌پذیرند، اما خدا را شکر عملکرد بازیکنان، کادر مدیریتی و کادرفنی خوب بود و همه دست به دست هم دادیم و طوری عمل کردیم که کسی فکرش را هم نمی‌کرد. ما پیش از شروع لیگ تنها 25 روز فرصت داشتیم تا علاوه بر جذب بازیکن، تیم را برای حضور در مسابقات آماده کنیم. پیش از شروع فصل تمام بازیکنان رفته بودند و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم بسته شده بود، اما ما با اعتمادی که به هم داشتیم، کارمان را شروع کردیم و خدا به ما کمک کرد.
او افزود: 2 ساعت قبل از نخستین بازی ما در لیگ برتر که مقابل پیکان بود، به ما اطلاع دادند که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز نشده و ما حق استفاده از بازیکنانی که جذب کرده‌ایم را نداریم. برای کامل شدن لیست 18 نفره تیم، به بازیکنان جوانان و امید صنعت نفت زنگ زدیم و آن‌ها را از خواب بیدار کردیم تا مقابل پیکان روی نیمکت ما بنشینند. حتی البسه تیم هم به مقدار کافی موجود نبود، اما خدا را شکر توانستیم پیکان را ببریم. تلاش کردیم تیم به یک باور برسد و توانستیم بازی باخته را با چند بازیکن جوان با پیروزی به پایان برسانیم. پس از آن بازی هواداران ما را در جمع خودشان پذیرفتند. برای حضور روی نیمکت صنعت نفت آبادان، خیلی‌ها می‌گفتند پورموسوی کار سختی دارد و همان ابتدا که به این شهر آمدم، مخالفانی داشتم، اما هر چقدر زمان سپری شد، مردم فوتبالی آبادان متوجه شدند که ما برای چه کاری به صنعت نفت آمدیم و از ما حمایت کردند.
پورموسوی در واکنش به این که چرا صنعت نفت در خانه نتایج خوبی می‌گیرد، اما عملکرد این تیم در بازی‌های خارج از خانه چندان مطلوب نیست بیان کرد: نمی‌خواهم چیزی را توجیه کنم، اما ما برای سفر به دیگر شهر‌ها مشکل داریم. ما برای بازی با مس رفسنجان به تهران رفتیم، از این شهر به کرمان سفر کردیم و روز بازی از کرمان راهی رفسنجان شدیم و یک ساعت و نیم قبل از شروع بازی به این شهر رسیدیم. هیچ تیمی این طور سفر نمی‌کند. تمام تیم‌ها با پرواز چارتر به رفسنجان رفتند. باید خستگی تیم ما هم در نظر گرفته شود.
سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: بازی‌های نیم فصل اول فشرده بود و تنها 5 روز فاصله میان بازی‌ها بود. ما 2 روز پیش از بازی عازم شهر‌های دیگر شدیم و 2 روز پس از بازی هم به آبادان رسیدیم. یعنی 4 روز را از دست دادیم. برای بازی با آلومینیوم و مس رفسنجان خیلی مشکل داشتیم و فقط یک جلسه توانستیم تمرین کنیم.
او درباره شکست خانگی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی با سپاهان یکی از بهترین بازی‌های ما در لیگ بیستم بود، زیرا در آن بازی 600 پاس دادیم و بالای 60 درصد مالکیت توپ داشتیم، اما متاسفانه با وجود عملکرد خوبی که ارائه کردیم، آن بازی را باختیم.
پورموسوی در پاسخ به این سوال که چه هدفی برای نیم فصل دوم دارد اظهار کرد: خدا را شکر در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول داریم. ما با توجه به بودجه تیم، لیست بازیکنان مدنظرمان را به باشگاه داده‌ایم و امیدوار بودیم که با تقویت تیم، جایگاه صنعت نفت آبادان را در نیم فصل دوم بهتر کنیم. با این حال تا به امروز یک بازیکن هم جذب نکردیم، زیرا میزان بودجه باشگاه و زمان پرداخت آن مشخص نیست. از طرف دیگر دستمزد بازیکنانمان در نیم فصل اول را هم به طور کامل پرداخت نکرده‌ایم.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز است و در مصاحبه‌ای که با رادیو آبادان داشتم نیز گفتم که ما می‌خواستیم جایگاه تیم را در نیم فصل دوم ارتقا دهیم، اما بازیکنان کمی داریم و آن قدر بازیکن نداریم که چرخشی ترکیب را بچینیم و اگر یک بازیکن آسیب دید به او استراحت بدهیم. ما مجبوریم که از همین داشته هایمان استفاده کنیم. اگر می‌خواهیم در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته باشیم، چاره‌ای جز تقویت تیم نداریم.
او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان و مربیان ایرانی برای موفقیت به ترفند‌هایی مانند جادوگری متوسل می‌شوند گفت: اگر بخواهیم به صورت قطعی درباره این موضوع صحبت کنیم، باید بگویم که چنین چیزی در فوتبال ایران وجود ندارد. کسی که این ادعا‌ها را مطرح می‌کند، ضعف خودش را نشان می‌دهد. اگر جادوگری موفقیت می‌آورد، اکنون هند باید در فوتبال دنیا آقایی می‌کرد. گاهی اوقات بازنده‌ها چنین اتهاماتی را به دیگران می‌زنند، اما من ندیدم که تیمی در دراز مدت نتایج خوبی کسب کند. تمام تیم‌ها افت و خیز دارند و این نشان می‌دهد که این صحبت‌ها نتیجه توهمات و انرژی‌های منفی خودمان است و من هیچ اعتقادی به جادوگری در فوتبال ندارم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/256876/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرنگی‌کاران خوزستانی در رقابت‌های بین‌المللی جام شاهد 14 مدال رنگارنگ کسب کردند

خرمشهر در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

جمله عجیب بعد از شکست مقابل پرسپولیس | چه اخلاق خوبی داری!

اوقات شرعی اهواز، یکم اردیبهشت 1403

گذار مقاومت از سلاح های قدیمی به پهپادها و موشک های نقطه زن

پرواز دو یا سه کوادکوپتر در اصفهان در حد اسباب‌بازی است/ حماس یک جریان ریشه‌دار مردمی و یک حرکت آزادی‌بخش در مقابل اشغال است

اجرای طرح آبیاری قطره‌ای - نواری در کشت برنج

خوزستانی‌های پرسپولیس قاتل صنعت‌نفت آبادان!

آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی؛ آمار شهدا و مجروحان | اسرائیل: ما نبودیم!

مارکو: لیگ ایران به اندازه 7 سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد

امکان افزایش 2 برابری تولید گندم در خوزستان

ماجرای آزادی دریانورد هندی کشتی توقیفی MCS Aries چه بود؟

3 کشته و 5 مصدوم در تصادف جاده هفتگل - اهواز

یک مادر، دوازدهمین یار شمس‌آذر مقابل استقلال

فیلم شهرک در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی «کازابلانکا»

چهره ها/ شوخی جالب شاهرخ استخری با بازپخش سریال هایش

روشی برای نقشه‌برداری از نانوحفره‌های روی غشاء ارائه شد

دمای خوزستان چه زمانی 50 درجه می‌شود؟

پدر علم قنات ایران درگذشت

اهدای عضو پسر نوجوان خرمشهری به 2 نفر جان دوباره بخشید

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

واکنش نماینده مجلس به ادعای دولت درباره قیمت دلار 100 هزار تومانی

ائتلاف بین‌المللی «ناوگان آزادی» از ترکیه راهی غزه می‌شود

اجرای 60 طرح محرومیت زدایی در شهرستان پلدشت

سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن

شبیه‌ترین به پرسپولیس؛ تصور خطرناکی که اصلاح شد!

نام نویسی 47 هزار و 250 متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت

دو شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی هوا

عصبانیت مجری اینترنشنال از بالا بردن پرچم مقاومت در آمریکا + فیلم

حماس: با وجود اشغالگری اسرائیل منطقه روی آرامش را نخواهد دید

کاهش مصرف آب در کشت برنج با اجرای طرح قطره‌ای نواری

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت 10

خیرین استان اصفهان 104 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان کمک کردند

فعال شدن گشت نظارت بر کیفیت پخت نان در اهواز

حمله مقاومت به ایلات اشغالی

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد 1 اردیبهشت ماه

سه کشته در تصادف جاده هفتکل - اهواز

هشدار، پیش بینی تندباد و خیزش گرد و خاک در خوزستان

از احداث حسینیه در بوستان پرواز تا افتتاح فاز اول پروژه انتقال پساب شهرک قدس

پایان عملیات روکش آسفالت بلوار شهید مدرس اهواز

گفت‌وگوی وزیرخارجه فرانسه با نخست‌وزیر فلسطین درباره آتش‌بس غزه

مدیر مدرسه‌ دختر یا نامزد سابق پدر؟

خانواده جعفری‌جوزانی عزادار شدند

آهنگ «معین زد» رو از خود خواننده قشنگ‌تر خوندن!

استوری جدید و متفاوتی که منوچهر هادی منتشر کرد

پیست مسابقات فرمول یک با آسفالت نانویی روکش شد

اینتل بزرگترین رایانه نورومورفیک جهان را ساخت

واژگونی پراید در جاده هفتکل - اهواز 3 کشته و 5 مصدوم بر جا گذاشت

هشدار تندباد و خیزش گرد‌و‌خاک در خوزستان

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز