پیام خوزستان

آخرين مطالب

یادبود بزرگ ایل با حضور 3000 نفر در شرایط کرونایی! شهرستان ها

یادبود بزرگ ایل با حضور 3000 نفر در شرایط کرونایی!
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - مراسم یادبود یکی از بزرگان ایل عیسوند با حضور بیش از 3 هزار نفر در دزفول برگزار شد. برگزاری چنین مراسمی در شرایطی صورت گرفته که این شهر بعد‌از مدت‌ها که در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار داشت در روز جمعه یعنی روز برگزاری این مراسم مرگ کرونایی نداشت و از آن روز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.
فرماندار دزفول می‌گوید به این مراسم مجوز داده شده تا تنها خانواده نزدیک دور هم جمع شوند اما دزفولی‌هایی که در روز جمعه با چنین صحنه نگران کننده و موج جمعیت در نزدیکی زندان این شهر روبه‌رو شدند و همچنین خوزستانی‌هایی که بعداً از برگزاری این مراسم با رد و بدل شدن فیلم برگزاری تجمعی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در فضای مجازی اطلاع یافتند ضمن ابراز نگرانی از اوج گرفتن دوباره کرونا در استان، خواستار پاسخگویی مسئولان و جلوگیری از چنین مراسمی در آینده هستند.
مراسم مجوز داشت ولی نه برای این تعداد
«علی فرهمند‌پور» فرماندار دزفول در خصوص چرایی برگزاری چنین مراسمی به «ایران» می‌گوید: 7 ماه پیش درست در زمان اوج شیوع کرونا در خوزستان، بزرگ ایل عیسوند فوت کرد که در آن زمان از خانواده مرحوم خواسته شد که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از گرفتن مراسم خودداری کنند که خوشبختانه آنها نیز پذیرفتند. فرمانداری هم چند روز بعد با اهدای لوح تقدیر از این اقدام شایسته قدردانی کرد. وی تأکید می‌کند: فرد فوت شده نه تنها از جایگاه اجتماعی ویژه‌ای نزد مردم این ایل برخوردار بودند بلکه همواره در کنار نظام بودند و هر گاه برای حل مسائل قومیتی یا مشکلات دیگر به همراهی ایشان نیاز بود حضور می‌یافتند. وی می‌افزاید: با بهتر شدن وضعیت شیوع کرونا خانواده این مرحوم درخواستی مبنی بر برگزاری مراسمی با حضور اعضای خانواده به‌صورت محدود داشتند که این مجوز صادر شد ولی صدور این مجوز برای چنین تجمعی نبوده است. قبل از برگزاری مراسم متأسفانه یکی از افراد مطلع اقدام به اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی می‌کند تا جایی که افرادی از شهرستان‌ها و حتی استان‌های دیگر هم خود را به این مراسم می‌رسانند. فرماندار دزفول تصریح می‌کند: با شروع مراسم و جمع شدن حدود 3 هزار نفر از مردم، نیروی انتظامی و مسئولان بهداشت شهرستان مداخله می‌کنند و خوشبختانه با همکاری خانواده این مرحوم، مراسمی که باید 7تا 8 ساعت طول می‌کشید در کمتر از یک ساعت جمع می‌شود. وی تأکید کرد: به‌دنبال برگزاری این مراسم دادستانی ورود کرده تا فردی را که اقدام به اطلاع‌رسانی برای شرکت مردم در این مراسم کرده بود شناسایی و دستگیر کند.
این مراسم نباید برگزار می‌شد
در همین حال برگزاری چنین مراسمی آن هم بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دزفول واکنش مسئولان علوم پزشکی استان را به دنبال داشت. «فرهاد ابول نژادیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان با انتقاد از برگزاری این مراسم گفت: در شرایطی که وضعیت کرونا بسیار شکننده است و هر لحظه ممکن است به شرایط قبلی در شیوع کرونا بازگردیم اصولاً نباید چنین تجمعی شکل می‌گرفت. وی تأکید می‌کند : به محض اطلاع از برگزاری این مراسم اعتراض خودمان را اعلام کردیم. وی با اشاره به اینکه درحال حاضر شهرهای استان خوزستان از جمله دزفول زرد است می‌افزاید: در چنین شرایطی انتظار می‌رود همه مردم از برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی خود‌داری کنند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان خاطرنشان کرد: به‌دنبال برگزاری این مراسم که اکثر شرکت کنندگان حتی ماسک نداشتند این نگرانی وجود دارد که در دزفول موج جدیدی از بستری و مرگ و میر داشته باشیم. وی تصریح می‌کند :مردم خوزستان باید به این موضوع توجه داشته باشند که شرایط و وضعیت زرد امروز در استان به معنی پایان بیماری نیست بلکه با هر ساده انگاری و غفلتی استان بسرعت به وضعیت قرمز تبدیل می‌شود و تعداد بستری‌ها و مرگ و میر افزایش می‌یابد. وی از مردم خواست نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدیت به خرج دهند. وی با تأکید بر استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در دورهمی‌ها و تجمعات گفت: مراسم عروسی و ترحیم همچنان ممنوع است و انتظار ما این است که خود مردم از شرکت درهر مراسم‌ خودداری کنند و به مکان‌های شلوغ نروند.
منبع: ایران آنلاین
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 30559865 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

پیام خوزستان

جزئیات یک پرونده کودک آزاری

پیام خوزستان

فشار شدید اسرائیل و عربستان بر دولت ترامپ برای حمله نظامی به ایران

پیام خوزستان

آتلانتیک: ترامپ به حمله علیه ایران فکر می‌کند| خطر آغاز جنگ چقدر جدی است؟

پیام خوزستان

شورای رفاقت با خودروخواران| مصوبه‌ای که بازار خودرو را به هم ریخت؛ چرا از خودروسازان تحقیق و تفحص نمی‌شود؟

پیام خوزستان

ابتکار جالب یک پدر چینی در غیبت همسرش +عکس
خبر بعدی: ادامه محدودیت‌های کرونایی درقم تا تامین تجهیزات فردی مدافعان سلامت
ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم مذهبی و سیاسی، انجام سه هزار و 919 بازدید از باشگاه‌های ورزشی قم درراستای مقابله با ویروس کرونا ، اختصاص 10 میلیارد ریال به باشگاه‌های متضرر از کرونا، انجام اقداماتی در راستای ساماندهی روزبازارها و ممنوعیت فعالیت رشته‌های ورزشی پربرخورد و استخرها از دیگر اخبار کرونایی هفته گذشته قم بود.
استاندار قم با بیان اینکه فعلا وضعیت کرونایی این استان زرد است، گفت: محدودیت‌هایی که مصوب ستاد ملی کرونا است ادامه خواهد داشت و هر گونه بازگشایی و رفع محدودیت‌ها نیز منوط به تصمیم‌گیری و ابلاغ از طرف این ستاد می‌باشد.
بهرام سرمست هفته گذشته درپایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد سیر نزولی بیماری کرونا در استان هستیم و این سیر نزولی با توجه به گزارشی که در ستاد ملی داده شد نباید موجب غفلت ما شود.
وی افزود: در برخی از استان ها از جمله مازندران وضعیت کرونا به نوعی هشدار دهنده است و همچنان باید دقت، مراقبت و نظارت خود را بیشتر کنیم، چرا که آغاز فصل سرما می تواند در تشدید این بیماری موثر باشد.
استاندار گفت: مباحثی که در سطح محافل و مجالس در رابطه با جهش نوع انگلیسی ویروس کرونا گفته می شود، نگران کننده است.
وی ادامه داد: باید از سهل انگاری و همچنین سهل گرفتن این موجی که می تواند در بهمن یا اسفند شروع شود پرهیز کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تجهیزات فردی مدافعان سلامت قم تامین شده است، گفت: تاکنون 250 میلیارد ریال وسایل حفاظت فردی توسط این دانشگاه تهیه و در اختیار مدافعان سلامت قمی قرار گرفته‌است.
بابک فرزین نیا در همین رابطه افزود: تلاش شده که مراکز تابعه در انجام ماموریت های خود بخصوص در فعالیت مقابله با کرونا پشتیبانی مناسبی داشته باشند.
وی ادامه داد: نگاه معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم درهمه ادوار همواره نگاه جامع برای رشد متوازن همه ارکان دانشگاه بوده‌است.
وی اظهار داشت: در دوران مقابله با کرونا نیز با انجام کار گروهی تلاش شد ماموریت های محوله به نحو احسن به سرانجام برسد.
فرزین نیا یادآور شد: در کنار این اقدامات به منظور ایجاد فرصت استراحت و ایجاد انگیزه خط مقدم مقابله با این بیماری کاهش ساعت کاری بیست درصدی در واحدهای مواجه مستقیم و ده درصدی برای بقیه سایرکارکنان در نظر گرفته شد.
استاندار قم با قدردانی از تلاش های انجام شده از سوی همه دست اندرکاران و بخصوص مردم و کادر درمان در مهار کرونا در این استان در عین حال هشدار داد که هر گونه سهل انگاری باعث بازگشت دوباره موج شیوع کرونا خواهد شد.
بهرام سرمست هفته گذشته در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، اظهار داشت: هیچ تضمینی وجود ندارد که موج شیوع کرونا بار دیگر به استان قم برنگردد از این رو تمام تلاش ما باید این باشد که وضعیت را به نقطه ایده آل برسانیم که هیچ کس مبتلا نشود.
وی با بیان این که شیوع کرونا خیلی از برنامه هایی که در مدیریت استان دنبال می شد را تحت شعاع قرار داد، گفت: بسیاری از این برنامه ها امکان برگزاری و اجرا پیدا نمی کند، این شرایط فوق العاده و بحرانی است و عادی نیست و خیلی از مسایلی که ما نیز به لحاظ اعتقادی به آن تعلق و باور داشتیم تعطیل شده و یا برای آنها محدودیت اعمال شده است و به لحاظ قلبی متاثر و متاسف هستیم.
استاندار قم همچنین با یادآوری اینکه طبق دستورالعمل وزارت بهداشت مراسم های آیینی و مذهبی امکان برگزاری ندارد، گفت:‌مردم برغم متضرر شدن و خسارت دیدن از این محدودیت‌ها آنها را رعایت کردند و محدودیت های زیادی را برای قشرهای مختلف داشتیم ولی نتیجه این اقدام ها باعث شده که قم در موضوع کرونا در ردیف بیست و هفتم کشور قرار دارد و یکی دو روز حتی فوتی و بستری نیز نداشتیم و این موفقیت بسیار بزرگی است.
وی تاکید کرد: اگر کوچکترین سهل انگاری و عادی انگاری بکنیم و بازگشایی های ما بی حساب و کتاب باشد قطعا این موج قابل بازگشت است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه با بیان این‌که سیر ابتلا، بستری و مرگ در قم کاملا نزولی است، گفت: در بعضی روزهای گذشته بیمار کرونا مثبت و مرگ صفر بود و در حال حاضر نیز کمتر از 140 بیمار بستری و کمتر از 20 بیمار بدحال داریم.
محمدرضا قدیر افزود: درصد ابتلا به کمتر از 10 درصد رسیده است، درحالی‌که در پیک بیماری، 70 درصد بود؛ قم از نظر میزان بستری در 100 هزار نفر و همچنین مرگ‌ومیر در رتبه 27 در سطح کشور است.
وی اضافه کرد: وضعیت خوبی ایجاد شده، حفظ و صیانت از این وضعیت بر عهده مدیران است؛ عادی انگاری و ساده‌انگاری ویروس بسیار خطرناک است.
وی با تاکید بر این‌که اصرار بر رفع محدودیت‌ها به‌صورت ناگهانی نباشد، بیان کرد: قدم به قدم و آرام به آرام می‌توانیم بیماری را کنترل کنیم.
قدیر بار دیگر بر استفاده از ماسک، شست و شوی دست‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: عادی انگاری در استفاده از ماسک باعث شیوع بیماری خواهد شد.
معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان قم نیز در این جلسه گفت: وضعیت بروز بیماری، بستری و میزان فوتی به‌طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است؛ به‌طوری‌که از میانگین کشوری وضعیت بسیار بهتری داریم.
محمدجواد باقریان افزود: از نظر فوتی و بستری استان قم به وضعیت خردادماه نزدیک شده است، ولی همچنان وضعیت شکننده است و موارد مثبت به این معناست که ممکن است کانون‌های جدیدی از بیماری شکل بگیرد.
وی با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی، اضافه کرد: در این طرح به دنبال گزارش ابتلا، هر مورد مثبت مورد ردگیری قرار می‌گیرد و از اطرافیان فرد بیمار آزمودن سریع گرفته می‌شود و هر کسی آزمودن مثبت باشد، قرنطینه می‌شود.
به گفته وی، مکانی برای کسانی که در منزل محیط قرنطینه ندارند، در محل بیمارستان نکویی آماده و مجهز شده است.
باقریان خاطرنشان کرد: با توجه به کم شدن میزان نمونه‌های مثبت فرصت خوبی به وجود آمده تا با رهگیری و ردیابی ویروس، چند نفری که نتیجه آزمایش آن‌ها روزانه مثبت می‌شود را هم مهار و کنترل کنیم تا ویروس به سمت خاموشی برود و وضعیت بهتر از حال حاضر شود.
وی گفت: در حال حاضر با توجه به این‌که تعداد نمونه‌های مثبت روزانه کمتر از 20 مورد است، تیم‌ها امکان ردگیری و رهگیری بیماری را دارند.
وی به رعایت میزان پروتکل‌های بهداشتی اشاره و بیان کرد: 36 بازدید مشترک توسط استانداری و مرکز بهداشت از مراکز مختلف انجام شده و میزان رعایت پروتکل‌ها در کمترین حد ممکن 89 درصد بوده است که نسبت به هفته‌های پیش وضعیت بهتر می‌باشد.
مدیرکل بهزیستی قم نیز با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در مبارزه با کرونا در مراکز تحت پوشش بهزیستی، گفت: 100 پروتکل بهداشتی به تمام مراکز تحت پوشش بهزیستی از جمله سالمندان، کودکان بی‌سرپرست و معلولان ابلاغ شده است.
مهدی پهلوانی ستوده افزود: جلسه‌های آموزشی با حضور مسوولان مراکز تحت پوشش، منع پذیرش جدید در مراکز تابعه به استثناء موارد خاص، الزام کارکنان به رعایت بهداشت فردی، تزریق واکسن آنفلوانزا، الکترونیکی کردن کارهای سازمان برای جلوگیری از تردد مراجعه‌کنندگان از جمله اقدامات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.
وی اضافه کرد: از اسفندماه سال گذشته تاکنون میزبان بیش از پنج هزار نفر در مراکز اقامتی بهزیستی بوده‌ایم که فقط پنج نفر، کمتر از یک‌دهم درصد بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند که این آمار ناشی از برنامه‌ریزی مطلوب، نظارت مستمر و حمایت مسئولان است.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت مراکز تابعه بهزیستی قم بسیار کمتر از نیاز استان در شرایط طبیعی است و در بعضی موارد مجبور بودیم 2 برابر ظرفیت پذیرش نماییم.
به گفته پهلوانی، ماهانه 100 بازدید از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح مراکز تابعه بهزیستی انجام می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز گفت: برگزاری 11 جلسه کمیته مدیریت کرونا، تعطیلی اماکن ورزشی در شرایط قرمز، انجام 578 مورد بازدید مشترک با مرکز بهداشت.، انجام سه هزار و 919 بازدید انفرادی توسط بازرسان اداره کل، 303 مورد تذکر رعایت پروتکل‌ها به اماکن ورزشی، 58 مورد برخورد مطابق قوانین و پلمب 13 باشگاه ورزشی سطح استان از جمله اقدامات برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح باشگاه‌های استان بوده است.
رسول منعم افزود: تهیه و ارسال حدود 32 مکاتبه با مراجع استانی و کشوری برای تمهیدات کمک‌های نقدی و غیرنقدی به اماکن ورزشی آسیب‌دیده، تسهیل در پرداخت 10 میلیارد ریال قرض‌الحسنه به اماکن ورزشی آسیب‌دیده، پرداخت 9 میلیارد ریال با سود چهار درصد به 40 باشگاه ورزشی، پرداخت 2 میلیارد و 300 میلیون ریال به 27 باشگاه ورزشی، ارایه 100 تا 50 درصدی تخفیف به اماکن ورزشی، عدم افزایش اجاره ماهیانه اماکن ورزش دولتی و امهال مالیات و هزینه انشعاب اماکن ورزشی در آذرماه و دی‌ماه جاری از اقدامات این اداره کل برای حمایت از باشگاه‌های ورزشی بوده است.
وی اضافه کرد: تعویق در دریافت اقساط دریافتی باشگاه‌ها توسط بانک‌های مالی، تسریع در قوانین حمایتی از مربیان از جمله پرداخت بیمه بیکاری، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی با قیمت مناسب و ارزان به باشگاه‌ها و پیش‌بینی تمهیداتی برای موجرانی که مستاجرانشان اماکن بخش خصوصی هستند از جمله درخواست‌ها می‌باشد که با تحقق آن‌ها، می‌توان حمایت بیشتری از باشگاه‌ها ترتیب داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم نیز در این جلسه بر آمادگی برای حمایت از باشگاه‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: حدود 10 میلیارد ریال از تسهیلات مربوط به کرونا باقی‌مانده که می‌توانیم به بخش ورزش اختصاص دهیم.
مهرداد غضنفری افزود: اداره کل ورزش و جوانان درخواست لازم را ارایه و پرونده را تکمیل نماید تا این مبلغ به باشگاه‌های متضرر پرداخت شود.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/236955/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اوج استرس در آزادی؛ هوادار استقلال دچار حمله قلبی شد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ

ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

5 مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

ببینید | خوشحالی جواد نکونام بعد از گل دوم استقلال بر روی سکوهای آزادی

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

5 مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

استقلال 2 - شمس آذر 0

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر

حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم

ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است

منطقه زیبای پامنار خوزستان (فیلم)

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح

بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ 15 متر طول و 1000 کیلو وزن !

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

شهرداری اهواز پروژه‌های ترک تشریفات‌ را از اعضای شورا پنهان کرد

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

تهران قدیم| 2 عکس از خیابان آزادی 50سال قبل!

تصادف موتورسیکلت 2 جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند

فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز

هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور