پیام خوزستان

آخرين مطالب

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین:وجود رژیم صهیونیستی مانع اتحاد کشورهای اسلامی است سياسي

  بزرگنمايي:

خوزستان آنلاین - اهواز - رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: وجود رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام مانعی درجهت اتحاد میان کشورهای اسلامی است.
به گزارش ایرنا سیده زهرا مصطفوی یکشنبه در همایش قدس شریف پایتخت ابدی فلسطین در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان در اهواز بیان کرد: غرب با ایجاد رژیم صهیونیستی در نقطه ارتباط سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا تلاش داشت که مانع وحدت مجدد جهان اسلام شود و از ظهور تمدن اسلامی جدید از جانب جهان اسلام برای غرب جلوگیری کند.
وی گفت: ارتباط ارگانیک میان رژیم صهیونیستی و غرب در 70 سال گذشته و حمایت میان آنها نیز بر این پایه استعماری صورت گرفته است.
رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که تنها راه آزادی فلسطین مقاومت است.
مصطفوی گفت: امروز می بیینم که پس از نزدیک به 40 سال همه به یقین کامل رسیدند که امضای توافقنامه اسلو و 25 سال گفت و گوی بیهوده با این رژیم جنایت کار هیچ نتیجه ای نداشته و با به قدرت رسیدن آقای ترامپ در ایالات متحده آمریکا شرایط گفت و گو از قبل بحرانی تر شده و راه گفت و گو با بن بست کامل روبه رو شده است.
وی اظهار کرد: آقای ترامپ با نادیده گرفتن حقایق تاریخ، شهر قدس را به رژیم صهیونیستی واگذار کرد و آن را به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر به رسمیت شناخت و قصد دارد در آینده ای نزدیک یهودی بودن رژیم صهیونیستی را نیز به رسمیت بشناسد.
رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین افزود: این اقدام جنایتکارانه حق بازگشت نزدیک به هفت میلیون آواره فلسطینی مقیم خارج را از بین می برد و نزدیک به 2 میلیون فلسطینی مقیم سرزمین های اشغالی سال 1948 را نیز در معرض آوارگی جدید قرار می دهد.
مصطفوی بیان کرد: اکنون آمریکا با کمک عربستان سعودی می کوشد فلسطینیان را به تسلیم کامل وا دارد؛ در چنین شرایطی هیچ راهی جز مقاومت در برابر ظلم وجود ندارد و اینجاست که حکیمانه بودن گفته های امام (ره) و رهبری درباره ضرورت مقاومت روشن و تکلیف همگان آشکار می شود.
وی اظهار کرد: البته ایران سال هاست که اعلام کرده از هرگونه مقاومت ضد صهیونیستی حمایت می کند و همه امکانات لازم را در اختیار مقاومت ضد صهیونیستی قرار خواهد داد اما فرهنگ دینی حاکم بر انقلاب اسلامی از آغاز حمایت از آرمان فلسطین را در اولویت سیاست خارجی خود قرار داد و این گونه بود که شعار "امروز ایران ، فردا فلسطین شکل گرفت".
رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: این واقعیت و یا واقعیت های دیگر من را به عنوان دختر حضرت امام خمینی (ره) به مسئولیتم آگاه کرد تا در کنار سایر دلسوزان انقلاب اسلامی به این اولویت بپردازم و با تاسیس جمعیت دفاع از فلسطین در سال 1379 و اتحادیه بین المللی سازمان های غیردولتی حامی امت فلسطین که در هر پنج قاره جهان بیش از 40 عضو و 10معاون دارد در صدد نشر معارف فلسطین درایران و جهان تلاش کنند و از این رهگذر راه حضرت امام و رهبر انقلاب اسلامی را ادامه دهند.
وی افزود: جوانان هوشیار باشید آنچه مسلم است حجم توطئه درباره فلطسین هم اکنون بسیار گسترده است؛ غرب با تمام امکانات خود از رژیم صهیونیستی دفاع می کند و برای ادامه حیات این رژیم، امکانات وسیع نظامی و اقتصادی و سیاسی در اختیار آن قرار داده می شود.
رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین ادامه داد: امروزه مردم فلسطین به تنهایی نمی توانند با این رژیم و حامیان غربی آن مقابله کنند و نیازمند اراده تک تک جوانان همه کشورهای اسلامی هستند و بدون حمایت از مردم فلسطین، امکان آزاد سازی سرزمین اشغالی فلسطین از دست صهیونیست ها فراهم نمی گردد.
وی گفت: نتیجه توطئه غرب این شده است که اکثریت ملت فلسطین در آوارگی در خارج از فلسطین قرار گیرد و بقیه مردم در داخل زیر بار اشغال یا نژاد پرستی به سر برند.
مصطفوی اظهار کرد: زمانی ایران اسلامی می تواند در این معادله نقش اصلی و راهبری داشته باشد که در داخل ایران نسبت به این مقوله وحدت نظر وجود داشته باشد.
وی گفت: ایجاد دفتر جمعیت حمایت از امت فلسطین در اهواز گامی در جهت تکمیل زنجیره داخلی برای اجماع سازی ملی در مقوله های وحدت امت است.
مصطفوی بیان کرد: وجه تمایز دفتر جمعیت اهواز نسبت به استان های دیگر این است که مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس جان فشانی بی نظیری در مقابل تجاوز رژیم بعثی به سرکردگی صدام از خود نشان دادند.
وی افزود: این حماسه به حدی بی نظیر بود که امام فرمودند" که مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کردند."
رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین اضافه کرد: امروز خوشحالم که دفتر جمعیت در اهواز عرصه افتخار دیگری را برای مردم خوزستان باز کرده و مردم این استان می توانند که دین خود را به برادران فلسطینی ادا کنند.
وی گفت: امید است با افتتاح دفتر جمعیت حمایت از ملت فلسطین، آرمان آزاد سازی فلسطین در خوزستان گسترش یابد و ضریب همبستگی میان مردم خوزستان افزایش یابد و مسئولان با کمک های همه جانبه و راهنمایی های همه جانبه به حمایت از ملت فلسطین یاری دهند.
گفتنی است به دلیل کسالت داشتن " سیده زهرا مصطفوی "رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین سخنان وی به صورت مکتوب توسط مهدی شکیبایی جانشین دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین " قرائت شد.
7158/6037

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/29484/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اسماعیل هنیه باز هم عزادار شد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز

آسمانی صاف در اروند

بیشینه سرعت باد به بیش از 50 کیلومتر در کیش، 28 فروردین

ترکیب اقتدار و درایت

فراخوان حماس برای تشدید مقاومت در کرانه باختری

دستمزد 1403 ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از 28 سال زنــدان

«شهر هزار موشک» چگونه مقاومت کرد؟

چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بندناف دلار بسته شده؟

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد

اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر

مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت

رژیم صهیونیستی پس از 6 ماه همچنان سردرگم است

خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!

تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت

جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!

تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت

قاتل سریالی بعد از 28 سال آزاد شد

ادعای اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران

واگذاری یک هزار و 602 واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز

ممنوعیت عرضه و فروش ماهیان رودخانه‌ای دزفول تا پایان فصل زاد و ولد

گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!

جمع آوری 35 معتاد متجاهر در آبادان

حماس: از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم

بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد

لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی

حماس: از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم/ پس از 6 ماه دشمن به هیچ هدفی نرسیده است

بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد

آزادی 4 زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود

بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد

ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران

حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان صهیونیست

این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد

مقام حماس: از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم

فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد

اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در 2حوزه انتخابیه خوزستان

تسهیلات مسکن در خوزستان بیش از 300 درصد رشد داشته است

واگذاری بیش از 1600 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان

حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و 3 پایگاه نظامی صهیونیست‌ها

ساخت 9 هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی خوزستان

بالاتر از دنیا! / ایران؛ رکوردشکنی در تعطیلات

توضیح وزیر اقتصاد درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه/ مالیات کم شد

بیانیه مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق

پیام هشدار جدید و بی سابقه ایران به اسرائیل