پیام خوزستان

آخرين مطالب

سردار غیب پرور:

هدف اصلی یادواره های شهدا ترویج تبعیت از ولایت فقیه است سياسي

  بزرگنمايي:

خوزستان آنلاین - اهواز - رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: هدف اصلی همه یادواره شهدا در کشور بازگو کردن و ترویج تبعیت از ولایت فقیه از سوی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار غلامحسین غیب پرور پیش از ظهر امروز در یادواره شهید شاخص بسیج عشایر (سردار مرتضی حسین پور ) و بزرگداشت 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور در اهواز با اشاره به اینکه باید یاد کنیم از فرمانده دلاور کشور و شجاع شهید «علی هاشمی» اظهار کرد: همه شهدا یک مطلب را ثابت کردند و آن هم یاری امام زمان خودشان هست و اینکه اگر با امامت جامعه باشیم، فتح و ظفر قطعی است.
وی افزود: در چند روز آینده سالگرد شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) هست و خوب است که سخن را از اینجا آغاز کنیم؛ ام ابیها (س) اولین کسی بود که در دفاع از حریم امامت و ولایت قیام کرد و به قطع یقین این مخدره اولین فردی است که با تمام وجود از حریم ولایت امیرالمؤمنین (ع) دفاع کرد. دفاع حضرت زهرا (س) دفاع از همسر و فرزندان نبود بلکه دفاع از ولایت و امامت است؛ اگر حضرت زهرا به میدان نمی آمد؛ امامت بعد از رسول خدا (ص) در مظلومیتی قرار می گرفت که مظلومیت امیرالمؤمنین (ع) را چندین برابر می کرد.
سردار غیب پرور عنوان کرد: در این جلسه ای که متعلق به شهدا و به پاسداشت شهیدان است، گرد هم آمدیم، کدام شهیدان شهیدانی مثل مرتضی حسین پور که در سال 67 در ارتفاعات ریشن منطقه ای که در آن سال عملیات در زمستان انجام گرفت و راه ورودی به منطقه مریوان بود، حاضر شد. عملیات سخت و فوق العاده مشکلی که فقط کسانی قادر به ایستادگی در آن بودند که پای امامشان عهد و میثاقی بسته بودند و اصل موضوع سخن امروز همان عهد و پیمان است؛ پیمان باقی ماندن بر ولی درست مثل همان کاری که زهرا کرد.
شاگردان ممتاز مکتب زهرا
رئیس سازمان بسیج مستضعفان عنوان کرد: شهدای کشور از جمله مرتضی حسین پور و علی هاشمی شاگردان مکتب حضرت زهرا (س) هستند و اگر می خواهیم شهدای عشایر را معرفی کنیم در یک جمله باید گفت اینها ممتاز شاگران این مکتب بودند فلذا سرما، سختی و قحطی را تحمل می کردند.
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه عنصر اصلی کلام ما در همه یادواره های شهدا، تبعیت از ولایت است، گفت: اگر می خواهیم یادواره ها به نتیجه برسد و اثربخش باشد باید از ولایت حرف زد و ولاغیر؛ شهدا سرما، گرما و هر سختی را برای همین ولایت تحمل می کردند. در شلمچه بعد از عملیات کربلای هشت در فروردین 66 در کنار کانال گفتند که یکی از رزمندگان در سنگر در حال خفه شدن است چون از زور گرما، شرجی و سنگرهای کوتاه در خط مقدم تحملشان بریده و گرما و شرجی آنها را آزار می داد. ناخن برخی رزمندگان وقتی با لباس غواصی از آب بیرون می آمدند بر اثر سرما کبود می شد و باید از رودخانه ای به عرض یک هزار و 500 متر عبور می کردند، آن هم به خاطر دفاع از اسلام؛ کدام اسلام؟ اسلام آمریکایی یا اسلام ناب محمدی و قطع به یقین دفاع از اسلام نابی بود که هیچ تفسیری به غیر از اسلام ولایی ندارد.
وی افزود: دلدادگان به مکتب اهل بیت(ع) در طول تاریخ کم نیستند و هرجایی که اقتضا کرد حامیان ولایت قیام کردند؛ قرن ها گذاشت و اراده خدا بر این تعلق گرفت که به دستان بزرگوار امام خمینی(ره)، اسلام احیا شود و اگر بگوییم امام محی الدین و مجدالاسلام است، درست گفته ایم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه امام راحل باعث مجد و عظمت مجدد اسلام شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی یک بار دیگر بعد از گذشت قرن های متمادی انوار درخشنده دین را به دل های مستعد انسان های تشنه در اقصی نقاط عالم رسانید. در مقابل این کار با عظمت، معلوم است که دشمن بیکار نمی نشیند چون تحمل ندارد نام قرآن، پیامبر (ص)، امام علی (ع)، امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) را بشنود. دشمن می داند مردمانی که پای امامشان بایستند؛ شجاع ترین انسان های روی کره خاکی هستند و انسان مؤمن ولایتمدار در مقابل دشمن نمی ترسد و فشل و سست هم نیست. این دشمن، تحمل انقلاب اسلامی را ندارد چون کلام انقلاب اسلامی اعتلای دین خداست و خوشا به سعادت شهیدان ما که در بهترین مسیر جان به جان تسلیم کردند.
بیعت عشایر با انقلاب اسلامی
سردار غیب پرور عنوان کرد: امام راحل فرموند شهدا به وجهه الله نظر می کنند و نه خاکیان و نه افلاکیان مقامات شهدا را نمی دانند؛ ما شهیدان را در رابطه با ولایت شناخته ایم و می شناسیم. انقلاب به اراده پروردگار به دست امام راحل و توسط این مردم به پیروزی رسید و جالب اینجا که در پیروزی و تداوم انقلاب همه قومیت ها بودند و هستند.
وی با طرح این سئوال که آیا می توان نقش قوم عرب، لر، بختیاری، ترکمن، بلوچ، فارس، آذری و دیگر اقوام را در این انقلاب نادیده بگیریم، گفت: خدا می داند این از معجزات انقلاب است که اقوام مختلف زیر بیرق ولایت در استمرار انقلاب اسلامی تا امروز بیعت کردند و در آینده چنین خواهد بود. در دوران دفاع مقدس جامعه عشایری 10 هزار شهید و در سال های اخیر که جبهه دفاع از حرم گشوده شد هم باز عشایر به میدان آمده و بر اساس آمار 10 شهید مدافع حرم عشایر تقدیم کردند.
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه جوانان مؤمن، بینا، انقلابی و متدین پای کار انقلابشان ایستاده اند، اظهار کرد: آمریکا و دشمنان، این انقلاب را نمی خواهند؛ زمانی که جنگ هشت ساله به ما تحمیل شد آیا باور کنیم صدام در مقابل یک انقلاب بزرگ و عظیم عرض اندام می کرد؟
رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: بعد از جنگ اول خلیج فارس خود آنها در سال 1990 میلادی گفتند که 52 کشور مستقیم و غیرمستقیم به صدام کمک می کردند؛ آن زمانی که اختلاف بین آنها شدت گرفت، دست همدیگر را رو کردند.
ادامه دارد...

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/29447/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد

سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت

منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

قرارداد کار کارگران یک ماهه شد!

پرینت سه بعدی زره برای تبدیل گربه پشمالو به جنگجو/ ویدئو

رفع دغدغه های معیشتی و امنیت شغلی کارگران گروه ملی در اولویت قرار گیرد/ لزوم برطرف کردن مشکلات واگذاری زمین چمن جهت مسابقات تیم های فوتبال استان

مدیرعامل فولاد اکسین: کارگران در خط مقدم جهاد جهش تولید هستند

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال

بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏

ستاره تیم ملی در یک‌ قدمی آقای گلی جام ملت‌ها

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

هلاکت دو تروریست در اطراف زاهدان با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست

انجام 10 عمل اهدای عضو در خوزستان در 5 روز

معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها

عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان

آزادی 7 زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

طوفان نمک کوهنوردیه!

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم

برترین‌های پنج وزن نخست مسابقات جام تختی در اهواز مشخص شدند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟