پیام خوزستان
ارتباط تلفنی شهردار منطقه 6 با شهروندان
چهارشنبه 9 مهر 1399 - 13:29:27
پیام خوزستان - شهردار منطقه 6 در ارتباط مستقیم تلفنی از طریق سامانه 1888 به مطالبات شهروندان پاسخ داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، تورج فرهادی شهردار منطقه سامانه نظارت همگانی را فضایی برای تحقق شعار شهروند مسئول و مدیر پاسخگو برشمرد و پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان؛ مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه های مدیریت شهری را از رویکردهای اصلی سامانه 1888 عنوان کرد.
شهردار منطقه 6 گفت: سامانه 1888 پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان می‌باشد که امکان رسیدگی به درخواست‌ها، انتقادات و شکایات آنها را تسهیل کرده است.
فرهادی ادامه داد: سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان نسبت به گذشته افزایش یافته است و همواره گزارش‌های سامانه 137 و 1888 در شورای مدیران رصد و مورد بررسی قرار می‌گیرد و پیگیری امور شهروندان با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.
در این نشست که با حضور مدیران شهری منطقه 6 همراه بود؛ به درخواست 86 پیام شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله 20 پیام شهرسازی،3 پیام منابع انسانی، 27 پیام خدمات شهری، 6 پیام عمرانی، 16 پیام ترافیکی در منطقه رسیدگی شد و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شده است. همچنین 14 پیام تقدیر و تشکر برای مدیریت شهری منطقه ثبت شد.
گفتنی است، علاوه بر ملاقات های مردمی شهروندان با شهردار منطقه که در روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود شهروندان می توانند درخواست ها، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت 24ساعته از طریق راه های ارتباطی موجود سامانه1888 در رابطه با حوزه های مختلف عملکردی مدیریت شهری در سامانه مذکور مطرح و ثبت نموده و موارد مدنظرشان را پیگیری نمایند.

http://www.khozestan-online.ir/fa/News/205217/ارتباط-تلفنی-شهردار-منطقه-6-با-شهروندان
بستن   چاپ