پیام خوزستان
ملاقات عمومی مدیر منطقه دو با شهروندان در راستای تکریم ارباب رجوع
دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 - 15:14:27
پیام خوزستان - به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو اهواز، مدیر منطقه دو با اشاره به اهمیت و ضرورت برپایی جلسات ملاقات مردمی با مراجعه کنندگان شهرداری گفت: در روزهای دوشنبه جلسات ملاقات شهردار با شهروندان پیرو سنت پسندیده تکریم ارباب رجوعان، میزبان شهروندان، کسبه، صنعتگران وسایر اهالی جهت رسیدگی به مشکلات آنها در حوزه مدیریت شهری هستیم.
دغاغله افزود: تمامی مدیران و مسئولان حوزه های مختلف شهرداری در همه روزهای هفته درب اتاقشان به روی ارباب رجوعان باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند. اما باتوجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با شهردار جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا فرصتی برای دیدار چهره به چهره با شهروندان فراهم شود که در راستای دیدارهای انجام شده درصورت عدم نقض قانون ، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه های شهری با هم اندیشی با روسای ادارات و واحدهای شهری در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسات ملاقات مردمی نمی توانیم تمامی مشکلات مطرح شده را کاملا حل و فصل کنیم چراکه برخی ازموضوعات منع قانونی دارد و علی رغم درخواست شهروندان، مطابق خواسته آنها قابل رسیدگی نیست اما در این جلسه با استناد به قانون دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده می شود و در فضایی صمیمی و مناسب مراجعه کننده آگاه سازی و اقناع می شود که بسیاری از شهروندان باوجود عدم رسیدن به خواسته موردنظر با اطلاع از فرآیند اداری و قوانین و رفتار مناسب و احترام آمیزی که با آنها انجام شده است با رضایت کامل دفتر را ترک می کنند.
مدیر منطقه دو با اشاره به فراوانی موضوع مراجعه کنندگان گفت: باتوجه به توسعه منطقه دو و افزایش ساخت و سازهای شهری، بیشترین مطالبه شهروندان درخصوص مشکلات عوارض، گواهی پایان کار و... است که مربوط به حوزه شهرسازی می شود.
در روزهای دوشنبه هر هفته حدوداً 30 نفر از شهروندان در جلسه ملاقات مردمی با مدیر منطقه دو دیدار کرده و مشکلات و همچنین خواسته های حوزه شهری شان مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

http://www.khozestan-online.ir/fa/News/119405/ملاقات-عمومی-مدیر-منطقه-دو-با-شهروندان-در-راستای-تکریم-ارباب-رجوع
بستن   چاپ