پیام خوزستان

آخرين مطالب

لزوم تمرکز و توجه همه مسئولان بر بودجه سال 1400 اجتماعی

لزوم تمرکز و توجه همه مسئولان بر بودجه سال 1400
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - حجت الاسلام عادل پور بر لزوم تمرکز و توجه مسئولان بر بودجه سال 1400 تاکید کرد و گفت: بودجه ای که دولت برای سال آینده به مجلس تقدیم کرد دارای اشکالاتی است و شفافیت در آن نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمد جواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه 3 بهمن) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن رحلت حضرت ام البنین (س) در روز سیزدهم جمادی الثانی اظهار کرد: این بانوی بزرگوار الگوی عملی برای همه ماست، ما الگو کم نداریم لذا اولا در راس آنها حضرات معصومین (ع) هستند اما در کنار آنها انسان هایی وجود دارند که در سایه معصومین رشد و نمو پیدا کردند.
امام جمعه خرمشهر افزود: برجسته ترین ویژگی این بانو ولایت مداری بود و حاضر بود به خاطر ولی تمام فرزندان خود را فدا کند و اینچنین هم کرد، ما باید مطالعات خود را نسبت به ایشان بیشتر کنیم و الگوی خود قرار دهیم، این روز به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا است، همه ما در مقابل خانواده شهدا مدیون هستیم و بایستی دین خود را به آنها ادا کنیم لذا باید چنین روز بزرگی را گرامی بداریم.
وی مهمترین انتظار خانواده های شهدا را حفظ ودایع شهدا خواند و اضافه کرد: شهدا همانند امام شهدا برای ما ودیعه گذاشتند، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، آرمان های امام و جمهوری اسلامی و خدمت به مردم از ودایع به جا مانده از شهدا برای ما است که باید آنها را حفظ کنیم.
حجت‌الاسلام عادل پور خطاب به مسئولان تصریح کرد: انتظار خانواده شهدا خدمت به مردم است و آنها را ولی نعمت خود دانستن نه فقط در حرف و شعار بلکه باید در عمل آن را ثابت کرد، مردم ارباب هستند اما گاهی تعجب می کنیم مردم ارباب پیاده بوده اما دیگران که رعیت تلقی می‌شوند سواره هستند، جمهوری اسلامی اینگونه نیست و ما باید آنچه قرار است این نظام اسلامی آرمان های امام، مقام معظم رهبری، شهدا و مردم انقلابی را تحقق ببخشد آنها را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه امروز مشکلات مردم بسیار است ابراز کرد: دشمن ساکت نمی نشیند اما ما توقع داریم در داخل کشور نیروهای انقلابی و خودی به وظایفشان به درستی عمل کنند و الا دشمن کار خود که همان دشمنی است را انجام می دهد و مشکلات را ایجاد می کند، اکنون بحث ها پیرامون معیشت مردم است که باید مسئولان این مهم را برای آنها حل کنند.
امام جمعه خرمشهر خواستار توجه و تمرکز همه مسئولان دولتی و مجلسی از هم اکنون بر بودجه سال 1400 شد و تاکید کرد: کل مسائل کشور به موضوع بودجه بر می گردد و اگر بودجه ریزی درستی داشته باشیم مشکلاتمان به حداقل می رسد، بودجه ای که دولت به مجلس تقدیم کرد دارای اشکالاتی است و شفافیت در آن نیست، لذا بایستی اصلاحاتی در آن صورت بگیرد.
وی با بیان بخشی از اشکالات در ساختار بودجه ای سال های گذشته عنوان کرد: شکاف طبقاتی، کوچک تر شدن سفره مردم، دست درازی به صندوق توسعه ملی و پر شدن جیب دلالان از اشکالات سال های گذشته در تنظیم بودجه بوده و انتظارمان از مجلس انقلابی این است و امیدواریم خبرهای خوشی به گوش مردم برسد.
حجت الاسام عادل پور ادامه داد: اگر این بودجه اصلاح نشود سال 1400 سالی سخت در پیش خواهیم داشت؛ با حرف زدن و شعار دادن مشکلی حل نمی شود لذا باید ساختار عوض شود و الا بر اساس بودجه قبلی هیچ اتفاقی رخ نمی دهد.
وی با اشاره به رزمایش نیروهای مسلح در کشور خاطر نشان کرد: اقتداری که ما امروز در کشور داریم از حضور نیروهای مسلح و مردم است.
امام جمعه خرمشهر ضمن تقدیر و تشکر ویژه از موسسه راه ایمان وابسته به آیت الله سیستانی بیان کرد: با دستور مستقیم آیت الله سیستانی این موسسه باعث و بانی احداث چهار مدرسه در خرمشهر شده است.
وی به سفر روز گذشته وزیر آموزش و پرورش به این شهرستان اشاره کرد و گفت: وضعیت دانش آموزان بی بضاعت و نداشتن گوشی و تبلت موضوعی بود که به سمع وزیر رساندیم، همچنین تعیین تکلیف معلمان حق التدریس و جذب آنها و تبدیل وضعیت دیگر مواردی بود که به وزیر منعکس کردیم.
حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم اشتغال و تقسیم ناعادلانه ظرفیت های آن در سطح شهرستان خرمشهر اذعان کرد: هیچ فردی نسبت به دیگری امتیاز و برتری ندارد، لذا در بحث توزیع بایستی عادلانه و شفاف انجام شود.
وی با بیان اینکه ترامپ با خواری از کاخ سفید رفت و منتظر انتقام سخت ملت ایران هم باشد تصریح کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا باید از جریانات سابق عبرت بگیرد و شنیده ها از آن حکایت دارد که او نیز برای فشار هوشمندانه علیه ایران آمده است.
امام جمعه خرمشهر یاد آور شد: به رئیس جمهور آمریکا می‌گوئیم فشار شما به ایران باعث مقاومت بیشتر و اقتدار ایران می شود و این نیز دلیلی برای فروپاشی آمریکا خواهد شد.
پایان پیام/660

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/243272/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رفتار عجیب از رییس فدراسیون کشتی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد!

صحبتهای امین میرزازاده قهرمان مسابقات جهانی کشتی فرنگی در سال 2023

رزا ابراهیمی برترین ورزشکار پارالمپیکی سال

گل اول شفیلد توسط بوگل در دقیقه 35

گل اول منچستریونایتد توسط هری مگوایر در دقیقه 42

تقدیر‌ از تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان

عکس یادگاری دبیر با کودکان کشتی گیر

ژاوی در بارسلونا می‌ماند

هرروز یک سری مشکل هست!

المیادین: مأموریت‌ مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین

امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه

بیانیه وزارت امور خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا

زمان برگزاری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

واعظی: عملیات «وعده صادق» تقویت اتحاد ملی کشور را در پی دارد

پزشکیان: اصرار به حجاب اجباری، عناد ایجاد می‌کند

بازدید السنوار از میدان های جنگ

تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو

خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ 1200 میلیارد برای بازسازی آزادی

حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد

دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی با گذشت 200 روز در غزه به هیچ هدفی دست نیافته‌است

معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

عصبانیت "نقی" از تیپ پایتختی‌ها در سفر خارج

یه زخم گردن باعث سوءتفاهم شد!

روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی

آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی به نقل از وکیلش

با «مثبت آموزش» به روز باشید

چهره ها/ پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد همسرش

قابی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیل

فیلم سینمایی "شیفت شب"؛ فردا شب از آی‌فیلم

آغاز بالن سواری تاریخی پایتختی‌ها

دوره ما اینطوری نبود!

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

با روش تخلیه الکتریکی آشنا شوید

تورم سالانه در سرازیری کانال 20 درصدی

گفتگوی جالب علیرضا دبیر با ورزشکار کودک ورزش‌های زورخانه‌ای

برترین صحنه ورزشی سال؛ پیروزی تیم ملی برابر ژاپن

هاشمی: در حال تدوین آیین نامه حق پخش تلویزیونی هستیم

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

دنیا را چقدر جدی گرفتیم !

نزدیک بشیم به هم یا نزدیک نشیم؟

خوش چهره: جمعی از روحانیون برجسته به من گفتند «مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می‌شود؟!»