پیام خوزستان

آخرين مطالب

باقری‌نیا:

نفت آبادان فوق‌العاده است / پرسپولیس هم شرایط فولاد را ندارد ورزشي

نفت آبادان فوق‌العاده است / پرسپولیس هم شرایط فولاد را ندارد
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که صنعت نفت آبادان بیش از داشته هایش خود را نشان داده و تاکنون فوق العاده کار کرده است، گفت: پورموسوی تجربه نباختن را همراه با استقلال خوزستان در فصلی که این تیم قهرمان شد، دارد و با همان تجربیات می تواند مجددا اتفاقات استقلال خوزستان را در نفت آبادان تکرار کند.

عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم فوتبال نفت آبادان مقابل نساجی و قرار گرفتن این تیم در صدر جدول رده‌بندی، اظهارکرد: بازی کردن در قائم شهر خیلی سخت است؛ یک زمین چمن مصنوعی با کیفیت بسیار بد دارد که در بازی این تیم مقابل پرسپولیس همه شاهد آن بودیم. اینکه نفت آبادان در قائم شهر رو به روی تیمی بازی کرد که بسیار تحت فشار و تشنه پیروزی بود، کار سختی است اما نفت در همین شرایط نساجی را شکست داد، آن هم در شرایطی که گلر اصلی اش را نداشت و خالقی فر و عبدالله زاده نیز نبودند و در دقیقه 23 بازی هم عبدالله ناصری مصدوم می شود. خیلی حرف است که نفت آبادان با تمام این کمبودها، نساجی را در خانه اش شکست می دهد. نساجی را دو سه هفته پیش در بازی با فولاد در اهواز دیدیم و اگرچه فولاد با یک گل به برتری رسید اما حتی می توانست بازنده باشد زیرا نساجی بازی خوبی به نمایش گذاشت. در مجموع به نظر من نفت آبادان کار بزرگی در قائم شهر انجام داد.
عملکرد فوق العاده نفت آبادان
وی عنوان کرد: صنعت نفت آبادان بیش از داشته‌هایش، خود را نشان داده است. خود من به عنوان فردی که سال های زیادی در این فوتبال هستم، فکر نمی کردم بازیکنان نفت آبادان بتوانند چنین نتایجی را کسب کنند. نفت تاکنون فوق العاده کار کرده است و امیدوارم این نتایج و این روند تداوم داشته باشد.
نفت آبادان نباختن را بلد است
این مربی فوتبال در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد نفت همچون استقلال خوزستانی که قهرمان لیگ شد، نباختن را خوب بلد است، گفت: دو عامل است که می توان با آن ها موفقیت در فوتبال را تضمین کرد؛ یکی این که برای نباختن بازی کرد و راهکار نباختن را بلد بود که نفت آبادان نیز نباختن را به خوب بلد است. نکته دیگر این است که در تمام طول فصل از آن چه باید یک تیم حرفه ای رعایت کند، مراقبت کرد. به نظر من کادرفنی نفت آبادان توانمند است و آقای پورموسوی هم تجربه نباختن را همراه با استقلال خوزستان در فصلی که این تیم قهرمان شد، دارد. آن فصل پورموسوی در تیمی با همین شرایط نفت آبادان حضور داشت. پس پورموسوی با همان تجربیات می تواند مجددا اتفاقات استقلال خوزستان را تکرار کند. فقط امیدوارم مشکل غیرقابل پیش بینی برای نفت به وجود نیاید و به روند خوب شان ادامه دهند. در ضمن برای سه نماینده خوزستان در لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم. شادی تمام مردم خوزستان آرزوی قلبی ما است و این مهم اتفاق نمی افتد، مگر با نتایج تیم های استان. پیروزی های این سه تیم نیز سهم بسیاری در شادی مردم دارد که امیدوارم چنین اتفاقی را در لیگ بیستم شاهد باشیم.
دیدار فولاد – سپاهان توام با لحظات قشنگ
وی در ادامه درباره تساوی فولاد مقابل سپاهان، عنوان کرد: پیروز شدن مقابل تیمی مثل ماشین سازی برای فولاد فقط سه امتیاز دارد زیرا این تیم رقیب فولاد در بالای جدول نیست اما گرفتن سه امتیاز از سپاهان در واقع حذف کردن و پایین کشیدن یک رقیب است. پس از این نظر کسب سه امتیاز برای فولاد در بازی با سپاهان ارزشمند بود که نتوانست به این مهم دست پیدا کند. در مجموع دیدار فولاد و سپاهان لحظات قشنگی داشت اما انتظاری که از فولاد و سپاهان می رفت بیش از این بود. فولاد تا یک گل زد، مجددا روش بازی اش را تغییر کرد و به سپاهان اجازه داد که جسورانه به دروازه اش حمله کند و به گل برسد.
فولاد جسارت بردن ندارد
باقری‌نیا افزود: البته فولاد می توانست به برد برسد ولی برای بردن به جسارت نیاز است که فولاد جسارت نداشت و شاید این جسارت را باید مدیران باشگاه ها به کادرفنی و بازیکنان القا کنند. آن هم این که در زمین بجنگند نه برای پیروز شدن، بلکه برای خوب پیروز شدن. خوب پیروز شدن هم یعنی از توانایی ات استفاده کنی که دو تا سه گل بزنی نه این که وقتی یک گل زدی تا آخر بازی به این فکر باشی که همین تک گل را حفظ کنی زیرا بر اثر همین تفکر، حریف به گل می رسد و دیگر کاری از دست‌تان بر نمی آید.
فولاد در حد 15 دقیقه بهتر شده بود
وی بیان کرد: البته فولاد در این دیدار موقعیت گلزنی داشت اما موقعیت های سپاهان بیشتر بود. در مجموع بازی می توانست خیلی بهتر از این باشد. به نظرم فولاد در حد 15 دقیقه ابتدایی بازی نسبت به قبل بهتر شده بود و متاسفانه دیدیم که مجددا در همان لاک سابق فرو رفت. یعنی وقتی گل زد، عقب کشید تا به حریفش فضایی برای گلزنی ندهد که به دلیل اصرار روی این روش همیشگی، دروازه اش باز شد. به نظر من فولاد کمتر متوجه پتانسیل لازم در بازیکنانش است که بتواند مجددا به دروازه حریف برسد. من در بازی با سپاهان، در فولاد پس از زدن گل اول، خیلی اشتیاقی برای رسیدن به گل های بعدی ندیدم.
تیم‌های نفتی خوزستان پدیده لیگ هستند
این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: اخیرا گفته شده بود که فولاد، پدیده لیگ برتر است که باید بگویم این موضوع به هیچ عنوان درست نیست؛ هیچ کسی از نفت آبادان با این مشکلاتی که کوه را خراب می کند انتظار چنین روندی را ندارد اما در حالی این تیم و نفت مسجدسلیمان روند خوبی داشته اند که دو باشگاه نفتی خوزستان تا آغاز لیگ کلنجار می رفتند که آقای وزیر می گذارد در لیگ تیم داری کنند یا نه. ولی با نتایجی که این دو تیم گرفته اند باید گفت تیم های نفتی خوزستان پدیده لیگ ایران هستند.
پرسپولیس هم شرایط فولاد را ندارد
وی تاکید کرد: فولاد طوری بسته شده است که اگر دوم هم شود، از نظر من قابل قبول نیست. این تیم برای قهرمانی بسته شده زیرا اسکلت فصل قبل خود را حفظ کرده است و بازیکنان مدنظر را هم جذب کرده است، ضمن این که یک آکادمی دارد که با حدود 20 بازیکن آن برای این فصل قرارداد بستند؛ یعنی فولاد در لیگ بیستم دست پُر است. در مقابل، نفت آبادان را ببینید که پورموسوی با کمبود بازیکن مواجه است و وقتی خالقی‌فر مصدوم شد، به اجبار برای بازی با نساجی به شریعت‌زاده بازیکن 18 ساله تیمش بازی می دهد و راه دیگری نداشت. اما در فولاد در هر پست سه بازیکن خوب وجود دارد، شرایطی که در تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسیلمان نیست. به نظرم شرایطی که فولاد در هر پست از نظر بازیکن دارد، پرسپولیس هم ندارد. فولاد می تواند بیشتر از این از بازیکنان خود بهره ببرد و تنها به کمی جسارت بیشتر نیاز دارد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/238655/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمله حزب‌ الله لبنان به 3 مرکز نظامی صهیونیستی

تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد

دیدار رئیسی با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان

حمله حزب‌الله لبنان به 3 مرکز نظامی اسرائیل

در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟

تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان

عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود

بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ 4 پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد

حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است

اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال

با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟/ اینفوگرافیک

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر

کشف بیش از 41 هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر

اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت

شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی

دستگیری 8 محکوم متواری در شوش

حمله حزب‌الله لبنان به 3 مرکز نظامی صهیونیستی

اقدامات جمهوری اسلامی درسرزمینهای اشغالی سبب آزادی قدس خواهد شد

انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام

رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری

بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران

علیرضابیگی: گوشت کیلویی 700 هزار تومان قابل انکار است؟

تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد

خانواده اسیران صهیونیست پنجشنبه به خیابان‌های تل‌آویو می‌آیند

رئیسی: صهیونیست ها خطا کنند، معنای پاسخ واقعی ایران را خواهند دید

حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه

رهایی گروگان 12 ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان

حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به 33 هزار و 843 نفر رسید

برداشت بیش از 50 هزار تن گندم از مزارع خوزستان

پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس

حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به 33 هزار و 843 تن رسید

آزادی 140 زندانی محکوم مالی در فارس

محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد

رهایی نوجوان 12 ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان

محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد

بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است

وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم

متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم

رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب اشتباه معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن 3 صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت

یک محکوم به قصاص در شادگان از چوبه‌دار رهایی یافت

مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان

چغندرکاران خوزستانی زودتر محصول خود را برداشت کنند

رئیس‌جمهور: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب اشتباه، معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت

کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خرمشهر

حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد