پیام خوزستان

آخرين مطالب

بیت‌سعید: مسئولان آبادان باید از صنعت نفت حمایت کنند/ دوست نداریم به تیم ما فشار مضاعف وارد شود اجتماعی

بیت‌سعید: مسئولان آبادان باید از صنعت نفت حمایت کنند/ دوست نداریم به تیم ما فشار مضاعف وارد شود
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - حسن بیت‌سعید مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مسئولان آبادان باید از تیم ما حمایت کنند تا روند خوب‌مان را تا پایان لیگ ادامه دهیم. - اخبار ورزشی -
حسن بیت‌سعید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط تیمش پس از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و گرفتن سه امتیاز این بازی هم شرایط ما را در جدول بهتر کرد.
ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، اما خوشبختانه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم، آن هم مقابل تیمی که در لیگ امسال نتایج خوبی گرفته و جزو تیم‌های سخت‌کوش و دونده لیگ برتر محسوب می‌شود. با این حال کادر فنی ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده بود و خوشحالم که سه امتیازی مهم در این بازی گرفتیم تا انگیزه و روحیه بازیکنان بالاتر برود.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کردی صنعت نفت در 10 هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد؟»، خاطرنشان کرد: این تیم بعد از اتمام لیگ فصل قبل تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داد و قبل از شروع این فصل خیلی‌ها تصور می‌کردند که صنعت نفت با مشکل مواجه شود. با این حال با تلاش مسئولان باشگاه، آقای پورموسوی و همکارانش، بازیکنان خوبی دور هم جمع شدند و توانستیم در این 10 بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. مهمترین نکته مثبت در تیم ما همدلی اعضای تیم است و این موضوع در آینده هم به ما کمک خواهد کرد.
تلاش کادر پزشکی صنعت نفت برای رساندن خالقی‌فر به بازی برابر نساجی بیت‌سعید در مورد اینکه آیا آنها می‌توانند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، عنوان کرد: فقط یک سوم بازی‌های سپری شده و از حالا خیلی زود است که در مورد آینده صحبت کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اصلاً هم دوست نداریم که با مطرح شدن بحث سهمیه آسیا روی صنعت نفت فشار مضاعف وارد شود. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و انتظارات هم از تیم ما باید منطقی باشد، اما مطمئن باشید برای خوشحالی هواداران صنعت نفت و مردم آبادان نهایت تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم.
مهاجم صنعت نفت آبادان همچنین راجع به مشکلات مالی این باشگاه که فصل گذشته به زردپوشان آسیب زد، تصریح کرد: مسائل مالی در فوتبال هم اهمیت دارد و اعتقاد من این است که مسئولان آبادان هم باید به صنعت نفت کمک کنند. این تیم تنها دلخوشی مردم آبادان بوده و حیف است که مشکلات مالی شرایط خوب تیم ما را تغییر دهد.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/
منبع: تسنیم
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 30611007 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

پیام خوزستان

فیلم| واحد ضددزدی دریایی کره جنوبی وارد تنگه هرمز شد

پیام خوزستان

سردار نقدی: در 30 سال گذشته 17 میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده‌ایم

پیام خوزستان

نامه احمدی‌نژاد به روحانی: جلوی جنگ را بگیرید

پیام خوزستان

رئیس شورای رقابت: افزایش قیمت خودرو به نفع مردم است!

پیام خوزستان

مراسم بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد
خبر بعدی: ایوب آقاخانی: هیچ وقت رابطه ام با رادیو قطع نشد/ نقش های منفی جذاب تر هستند
-در اردیبهشت سال 98 آقای امینی با من تماس گرفت و دعوت به همکاری کرد. در گذشته در سریال داوران با او همکاری کرده بودم و یکی از نقش های اصلی آن کار را بازی کردم بنابراین این نقش را نیز با اشتیاق پذیرفتم چون کارشان را دوست دارم و می دانم استادی کم نظیر است. برای همین در مورد آقای امینی درباره متن و فیلم نامه دقت نمی کنم در صورتیکه بقیه کارهای پیشنهادی را از همه نظر بررسی می کنم. فیلم نامه را که خواندم هم موقعیت جاوید در فیلم نامه هم نقش جاوید را خیلی دوست داشتم و در همان اولین روزها با آقای امینی به توافق خوبی رسیدیم.

پیام خوزستان

آقای امینی گفت من وقتی فیلم نامه را می خواندم، دیالوگ های جاوید را با صدای تو می شنیدم و قاطعانه می گویم که این نقش برای تو بود و گفتم اگر تو نیایی ممکن است جاوید تعریفی پیدا کند که من خیلی دوستش ندارم. دوست دارم با اینکه شخصیتی منفی در فیلم نامه دارد اما ویژگی های انسانی اش بیرون بزند. همین صحبت هایی که بین ما رد و بدل شد باعث شد در این کار بازی کنم.
-از جهت های مختلف کار دشواری بود از لحاظ تولیدی تاریخی بودن و اینکه قصه در دهه 60 و 70 می گذرد، کار پروژه را برایم پیچیده می کرد. چون باید بدانید من در کارهای مختلفی انجام می دهم و هیچ وقت ترجیح ندادم پروژه تصویری مزاحم کارهای تئاتری ام شود و جلوی آنها را به طور کامل بگیرد. برای همین موارد با همکاری های گروه تولید با برنامه ریزی پیش رفتیم هرچند تاثیر خود را گذاشت. الان که دارم سریال را می بینم و می دانم که مخاطبان سریال ما را دنبال می کنند خوشحالم.
رابطه بین مخاطب و تلویزیون ما نیاز به ترمیم دارد و در این شرایط اگر یک سریال دیده می شود من به عنوان عضوی کوچک از خانواده این بزرگ خوشحالم. سریالی که نگاه و روایتی جالب برای مخاطب دارد برای من خیلی محترم است. این سریال در جای خوبی از لحاظ میزان مخاطب ایستاده است.
-البته در تئاتر و سینما و تلویزیون نقش منفی بازی کردم اما به هر حال مخاطبان نقش های منفی را از من دورتر می بینند. معتقدم همیشه نقش های منفی بسیار جذاب تر هستند و همیشه اگر دو نقش منفی و مثبت پیشنهاد شود اگر نقش منفی پرداخت خوبی داشته باشد، قطعا انتخابم نقش منفی خواهد بود.
-نه برای خودم جذاب است به این دلیل که احساس می کنم همیشه در نقش های منفی با آزادی عمل بیشتری می شود تکنیک بازیگری را به نمایش گذاشت. یعنی دامنه ای در اختیار بازیگر نقش منفی است که بسامدش نسبت به نقش مثبت وسیع تر است و من همیشه از وسیع بودن امکان عمل بازیگر استقبال می کنم. همیشه می گویم اگر کسی در فیزیک و چهره اش تعریف ناخواسته ای وجود نداشته باشد که ناگزیر به سمت نقش های منفی بروند، و بازیگر هم باشد و توانایی هایی هم داشته باشد،‌ بازی در نقش مثبت واقعا کاری ندارد. اما بازی کردن در نقش منفی که مخاطب هم دوستش داشته باشد و با او همدلی کند را ترجیح دادم.

پیام خوزستان

-یقین بدانید بی تاثیر نیست. اما واقعیت این است که بیشتر به خاطر آقای امینی در این کار حضور دارم. سال 97 نمایشی روی صحنه بردم و در فضای رسانه اعلام کردم که آنقدر از دروغ به سطوح آمدم نمایش شیروانی داغ را در مذمت دروغ در تماشاخانه ایرانشهر بروی صحنه بردم و استقبال خوبی هم از آن شد. وقتی خودم این دغدغه را دارم بدیهی است که دوست دارم طیف وسیع تری از مخاطبان که هموطنان عزیز من هستند با این دغدغه درونی من آشنا شوند. وقتی سریالی با این مضمون به من پیشنهاد می شوند قطعا دوست دارم و انگیزه ام بیشتر است تا کاری با این دغدغه انجام دهم. واقعیت این است که خیلی از پروژه های تصویری را قبول نمی کنم چون که فیلم نامه اغنا کننده ای ندارند.
-شاید خیلی از دوستان مثل من وسواس ندارند و وضعیت اقتصادی خوبی نسبت به من دارند. اما خب من اینطور نیستم و به نسبیت وضعیت اقتصادی ام هم می بالم چون محصول ملاحظات من است و امیدوارم روزی آنقدر فیلم نامه ها خوب باشند که من ندانم کدام را انتخاب کنم. از سویی به این دلیل که در دانشگاه فیلم نامه نویسی تدریس می کنم، برایم مهم است چه فیلم نامه هایی را انتخاب می کنم. حتی چندی پیش دو سریال نمایش خانگی را رد کردم و در فیلم سینمایی «حرف آخر» که با بودجه محدودی هم ساخته شد نقش اصلی را بازی کردم و مطمئن باشید آورده مالی اش از آن سریال ها خیلی کمتر بود و خوشحالم در کاری بازی کردم که فیلم نامه اصول و دغدغه دارد و اتفاقا دغدغه اش با من نیز همسو است.
من خیلی حسودی می کنم به برخی از همکارانم که می توانند به راحتی کارها را قبول کنند. آنهم به این دلیل که برای خانواده ام خوب نیست و اگر این وسواس را نداشتم احتمالا در شرایط بهتری بودم اما خب خانواده نیز به این وسواس من احترام می گذارند. امیدوارم عملکردم با صحبت هایی که دارم هماهنگ باشد.
-این الگوی روایی این سریال تکراری است و هم در سینما و ادبیات داستانی از این دست داشتیم. معتقدم برای مخاطب جذاب است و به عنوان بازخوردی که از مخاطبان دریافت کردم این را می گویم. این سریال با وجود ضعفی که به نسبت نیازهای تولید در بودجه داشته است اما در میان مخاطبینی که علاقه مندی هایشان را در تلویزیون های دیگری دنبال می کنند،‌ مشابهت محورهای جذابیت زای آن جنس از آثار را با سریال خودمان از جنس سالمش غریب می بینم یعنی اینکه این سریال محورهایی برای خلق جاذبه در نظر گرفته که مورد علاقه مخاطب در شبکه های دیگر است و آنجا با ترکیب مسائل غیر اخلاقی و آب و رنگ و لعاب متنوع تری قصه را تعریف می کند اما اینجا ما با ملاحظات فرهنگی خودمان قصه ای را روایت می کنیم. اما اینکه اصولا جان داستان و روایت اثر به هر حال شمایلی دارد که سطوح مختلف و طبقه های گسترده تری از مخاطبان می توانند دوستش داشته باشند، تضمین می کند که مخاطب با وجود تکراری بودن الگوی روایت این سریال را جزو سریال های قابل اعتنای ذهنش قرار دهد و برای ترغیبش وقت بگذارد.
-نه اتفاقا در فصل دو حضور بسیار چشم گیری دارم. وقتی فصل یک تمام می شود ما به جایی می رسیم که خواه ناخواه اثر ناگزیر از تعقیب سرنوشت شخصیت جاوید است. در نتیجه افتخار همکاری با آقای معیریان را هم پیدا کردم و تا پایان داستان هم در خدمت مخاطبان خواهم بود.

پیام خوزستان

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/237833/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ 7 فصل و فقط 16 دقیقه بازی

7 سال قبل در چنین روزی؛ شادی گل خاص مسی در ال‌کلاسیکو

سرخیو راموس اینگونه توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید!

زنگ خطر رکود غیرتورمی

کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد

عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در فرانسه به حبس محکوم شد

کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران، حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است

دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی: به دو اجلاس مقامات عالی‌رتبه امنیتی کشورها و بریکس نگاه ویژه‌ای داریم

ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید

ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

خرید بیش از 308 هزار تن گندم در خوزستان

لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی

حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود

تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

بیش از 99 درصد از اراضی ملی تثبیت شدند

انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به 70 درصد رسید

وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا

جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است

تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود

(ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل

رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم

ابراز عشق سلمان رو شیشه مینی بوس!

اتفاقات عجیبی که در مهمانی لاکچری افتاد!

شیشه‌هایی که مانع از رشد بیوفیلم دریایی می‌شوند

برای حفظ تیم فولاد در لیگ برتر تلاش می‌کنیم

انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال

قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال

عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر

«صبح ایران» در مرحله دوم انتخابات مجلس هم لیست می‌دهد

واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی

اعتماد مدعی شد: برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه‌های آرد و برنج و خرما خیرات می‌کند

بوربور: فهرست انتخاباتی «وفاق» بدون وحدت با شانا و شریان بسته شده است

حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران‌هراسی و تحریم می‌شوند

نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود