پیام خوزستان

آخرين مطالب

بعد از نصب ویندوز چه برنامه‌هایی را نصب کنیم؟ علمي

بعد از نصب ویندوز چه برنامه‌هایی را نصب کنیم؟
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - رایانه جدیدی دارید یا فقط ویندوز را دوباره نصب کرده اید؟
چه به تازگی رایانه جدیدی خریداری کرده باشید یا ویندوز را دوباره نصب کرده باشید ، اولین کاری که احتمالاً انجام می دهید نصب برنامه ها است. در حالی که ده ها برنامه شگفت انگیز ویندوز وجود دارد ، دانستن اینکه کدام یک از نرم افزارها برای ویندوز ضروری است کار را آسان می کند.
بدون هیچ ترتیب خاصی ، بیایید با 15 برنامه ضروری برای ویندوز که همه باید بلافاصله نصب کنند در سایت آنی یار آشنا شویم و بصورت نیم بهاء دانلود کنیم.
نصب درایورها هرگاه ویندوز تعویض و یا نصب شود، همه نرم افزارها و درایورها پاک شده و نیاز به نصب مجدد دارند. بعد از نصب ویندوز اولین اقدام، نصب درایورهای کامپیوتر است که معمولا سی دی یا دی وی دی آنها به همراه دستگاه وجود دارد. البته سایت آنی یار همه درایورهای اصلی و بروز را برای دانلود دارد، با مراجعه به سایت و جستجوی درایور مورد نظر آن را دانلود کنید. اگر درایوری را نتوانستید پیدا کنید، می توانید DriverPack Solution را که مجموعه چشمگیری از درایورهای مهم و ضروری است دانلود کرده و درایورهای ویندوز را به صورت خودکار نصب کنید. درایورپک سولوشن نرم افزار قدرتمندی است که درایورها را به روز کرده و اطمینان حاصل می کند که کامپیوتر با سرعت نهایی کار خود را ادامه دهد. این نرم افزار شامل جدیدترین درایورها برای دستگاههای مختلف از جمله سخت افزار شبکه ، اینترنت ، درایور دستگاه ها و سایر موارد دیگر است و به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت عمل می کند.
فعال سازی ویندوز بعد از نصب موفقیت آمیز درایورها باید ویندوز را اکتیو و یا فعال کنیم. کرک ویندوز از ملزومات نصب ویندوز است و حتما پس از نصب ویندوز به اخطارهای اکتیو نبودن ویندوز مواجه شده اید. این نرم افزار توسط گروه های کرکر ساخته شده که به سادگی و تنها با چند کلیک ساده ویندوز شما را اکتیو نموده تا جایی که به سادگی به اینترنت وصل شده و ویندوز خود را از سرور رسمی مایکروسافت بروز رسانی نمایید.
نصب مجموعه نرم افزاری آفیس Microsoft Office کلیه نرم افزارها را برای ایجاد سند، منبع داده، نمایش اسناد و صفحه گسترده دارد. مجموعه تولیدی مایکروسافت آفیس به کلیه مشخصات معمولی و پیشرفته مجهز است و برای امور اداری در سطح حرفه ای طراحی شده است. Word، Project ، PowerPoint، Visio، Outlook، OneNote و Excel اجزای این بسته هستند.

پیام خوزستان

نصب Rufus Rufus یک برنامه کوچک است که به کاربران امکان قالب بندی دیسک های فلش USB به عنوان راه انداز (بوتیبل) را می دهد. این برنامه برای انتقال فایل های ISO دانلود شده و بوتیبل کردن آن روی فلش بسیار مناسب است.
نصب مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox یک مرورگر وب سریع و کامل است. امنیت ، حریم خصوصی و محافظت بسیار خوبی در برابر ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، نرم افزارهای مخرب دارد .
نصب مرورگر گوگل کروم این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.
نصب نرم افزار اینترنت دانلود منیجر ( IDM ) این نرم افزار برنامه ای پیشرفته برای دانلود است که باعث می شود فایل های بارگیری شده خود را با سیستم هوشمند مدیریت کنید.
نصب AnyDesk نرم افزار کنترل ویندوز از راه دور AnyDesk کنترل از راه دور رایانه های شخصی را از طریق اینترنت امکان پذیر می کند بنابراین می توانید از طریق رایانه از راه دور کارهای تعمیر و نگهداری را انجام دهید. از مزایای منحصربه فرد انی دسک راحتی برقراری ارتباط ،کنترل و هدایت جهت تعمیرات ویندوزی می باشد.
نرم افزار انی دسک راه حل مشکل کاربران ایرانی است و کاربران میتوانند از این نرم افزار به عنوان ابزاری مناسب برای برقراری ارتباط از راه دور با کامپیوترهای دیگر به منظور اتصال به سیستم و ایجاد دسترسی به برنامه ها، پوشه ها، فایل ها و غیره مورد استفاده قرار دهند.
نصب WinRAR نرم افزار فشرده سازی فایل نرم افزار مدیریت فایل های فشرده که می تواند فایل ها را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازی کند. Winrar از معروفترین نرم افزارهای فشرده سازی برای انواع فایل هاست که یکی از ملزومات هر ویندوز و سیستم عاملی است.

پیام خوزستان

نصب نرم افزار Virtual CloneDrive Virtual CloneDrive ابزاری پرکاربرد در کامپیوتر است که حداکثر 15 درایو CD و DVD مجازی را در ویندوز ایجاد می کند. شما می توانید CD و DVD های خود را به عنوان تصاویر دیسک ISO بر روی دیسک سخت خود کپی کرده و آنها را به طور معمول با Virtual CloneDrive اجرا کنید و به جای تعویض دیسک می توانید تصاویر دیسک را سوار و جدا کنید.
نصب نرم افزار UltraISO نرم افزار مدیریت Image های CD اولترا ایزو پریمیوم در آنی یار. نرم افزاری فوق العاده و حرفه ای برای گرفتن ایمیج از روی CD/DVD های شما می باشد. یکی از ویژگی های UltraISO، پشتیبانی از فرمت های اصلی مانند ISO ، BIN ، CUE ، MDS ، MDF ، NRG ، CCD ، IMG ، UIF یا VCD و همچنین فرمت های کم نظیر مانند ASHDISC ، BWT ، BWI ، DAA ، DMG ، HFS ، IMA یا C2D است.
نصب نرم افزار KMPlayer این نرم افزار در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم می باشد. نرم افزار KMPlayer بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا است و کافیست یک بار KMPlayer را تجربه کنید، انتخاب اول شما همیشه همین نرم افزار خواهد بود.
نصب نرم افزار Adobe reader آدوب ریدر برنامه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد فایل‌های پی‌دی‌اف را مشاهده کنید، بخوانید، چاپ کنید و در آن‌ها جستجو کنید.
نصب نرم افزار Adobe Photoshop Adobe Photoshop CC یک نرم افزار گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ و تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود.
نصب نرم افزار Registry Mechanic این نرم افزار بهترین ابزار برای بهینه سازی ویندوز و رجیستری می باشد و دارای محبوبیت فراوانی نزد کاربران است. ابزارهای خیلی قدرتمندی در این نرم افزار تعبیه شده است از جمله ابزاری برای غیر فعال کردن سرویس های اضافی ویندوز جهت افزایش سرعت ویندوز و یا ابزارهایی برای حذف فایل های موقتی در ویندوز قابلیت جالب دیگر این نرم افزار قابلیت حذف اطلاعات بدون بازگشت می باشد که بسیار جالب توجه است.

پیام خوزستان

یکی از نیازها در هنگام دانلود و نصب نرم افزار پاسخگویی لحظه ای و رفع مشکلات پیش آمده است. برای دانلود رایگان نرم افرزارها به سایت آنی ایار مراجعه کنید تا علاوه بر دانلود با هزینه نیم بها از پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان خبره آن بهرمند شوید.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/202363/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ادامه روند کاهشی قیمت انواع سکه؛ دلار به کانال 64 هزار تومان برگشت

جزییات پیشنهاد افزایش 35درصدی حق مسکن کارگران

زخمی شدن 9 نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نور شمس

اجرای پایلوت طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی

پیامدهای کوتاه مدت پاسخ سخت ایران به رژیم صهیونیستی

شهر مشراگه خوزستان پزشک عمومی ندارد

حملات حزب الله لبنان به چند پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد

ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا مخالفت کرد

تا قیامت منتظرت میمونم

مردم دختر ترشیده رو هم اینجوری شوهر نمیدن!

زن‌ها وفا نمی‌بینند که بی‌وفایی می‌کنند

بین مال دنیا و نورالدین همه دنیا رو انتخاب کردن!

جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد

درس بزرگ معادی به پسرش در «افعی تهران»

اینجا، یک میلیارد کیلومتر دورتر از زمین، حیات زنده می‌ماند!

مشکل 50 ساله بازنشستگان حل شد

پیگیر بازگشت به‌کار کارگران تعدیل شده کاغذ پارس هستیم

مرگ مغزی دختر 19 ساله حین عمل زیبایی در یک مرکز غیرمجاز خوزستان

قتل راننده تاکسی ترکیه ای به دست مسافر ایرانی

زباله گردها دختر تهرانی را دزدیدند

ماجرای دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار

برقراری ثبات نسبی در بازار ارز

مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران: 2.8 میلیارد دلار ارز در نخستین ماه سال 1403 تامین شد

آثار منفی کاهش تولید پالایشگاه‌های نفت بر ارزش صادرات روسیه

2 ضربه مهلک حزب الله به اشغالگران

ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود

خرید بیش از 160 هزار تن گندم در خوزستان

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان

مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد

پیش‌بینی برداشت بیش از 75 هزار تن گندم از مزارع بهبهان

بیش از 230 پروانه بهره‌برداری صنعتی در خوزستان صادر شد

2600 واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود

اشعار و کلام شاعران و ادیبان میراث ماندگار نسل‌های آینده است

زخمی شدن 9 نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نورشمس

تداوم بمباران غزه | مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد

2 ضربه مهلک حزب الله لبنان به اشغالگران

استراتژی استقلال خوزستان برای بقا جواب داد

نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد

دقت پاس خارق العاده با شوت های سرکش برای جشن در آبادان

عضو سابق کنست: نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند

مذاکرات با رژیم صهیونیستی هیچ گونه پیشرفتی نداشته است

همکاری علی نصیریان و شبنم مقدمی در «نوروز»

ماهی خاویار به رودخانه روستای نورالدین اومده!

نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید

بازی دیدنی پیمان معادی در سریال افعی تهران

حضور 3 فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند

فرود فضانورد روسی با سرعت ونتاج کوپه استون مارتین بر روی قطب شمال!

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌