پیام خوزستان

آخرين مطالب

جانشین ناجا : مجلس برای برخورد با جرایم اقدامات بازدارنده شدیدتری تصویب کند سياسي

جانشین ناجا : مجلس برای برخورد با جرایم اقدامات بازدارنده شدیدتری تصویب کند
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - اهواز - جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه در حال حاضر هزینه جرم متناسب با جرم نیست و همین باعث افزایش جرائم می‌شود، افزود:خوشبختانه دستگاه قضایی اکنون به صورت جدی پای کار است و امیدواریم مجلس یازدهم نیز در این زمینه اقدامات لازم را صورت دهد و برای برخورد با جرائم قوانین جدی‌تر و شدیدتری گرفته شود.

به گزارش ایرنا سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی روز پنجشنبه در حاشیه نشست با فرماندهان انتظامی خوزستان در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار داشت : نیروی انتظامی سخنگوی مردم است و نمایندگان منتخبان مردم هستند و ضرورت دارد مجلس به دغدغه های مردم پاسخ داده و قوانینی با بازدارندگی بیشتر تصویب کنند.
وی اظهار داشت : خوزستان به کربلای ایران معروف است و مردم شهید پرور این استان را همه می شناسند ؛ این استان یک ایران کوچک است که راهیان نور هر ساله این استان را به عنوان زیارتگاه انتخاب می کنند .
وی افزود : باتوجه به بینش بالای مردم این استان و همراهی و همکاری آنها با مجموعه انتظامی بخش اعظمی از مشکلات برطرف می‌شود و امروز نیز به رغم تمامی تهدیدها در مرزهای کشور بخصوص در خوزستان شاهد حفاظت خود این مردم از مرزها و خنثی کردن تهدیدها هستیم.
جانشین فرماندهی ناجا ادامه داد : شعار مجموعه انتظامی "از مردم برای مردم" است و همین امر باعث شده این نیروهای خدمتگزار در کنار مردم برای حفظ امنیت و جلوگیری از هرگونه تهدید،جانفشانی کنند.
کاهش محسوس جرائم در خوزستان
وی تصریح کرد : کاهش جرائم در سطح کشور و بخصوص در خوزستان محسوس بوده و این موفقیت ناشی از اقدامات موثر و مکمل مجموعه ناجا با دستگاه های مختلف و همکاری مردم برای حفظ امنیت است .
سرتیپ دوم رضایی اظهار داشت : موضوع استفاده از سلاح‌های غیرمجاز و قاچاق سلاح نیز توسط مردم رصد شده و بسیاری از این تهدیدها تاکنون خنثی شده اما مطالبه جدی رسانه‌ها از ناجا در سال‌های اخیر، برخورد جدی با استفاده‌ سلاح در آیینهای شادی و عزاداری است که خیلی ازمردم در این زمینه گلایه‌مند هستند .
سنت غلط تیراندازی در مراسم اصلاح شود
وی بیان کرد: انتظار می رود با همکاری مردم و رسانه ها در کنار مجموعه ناجا این دغدغه و سنت غلط و غیرقانونی بیشتر از گذشته اصلاح و مدیریت شود .
جانشین فرماندهی ناجا گفت : نیروی انتظامی تاکنون در سطح کشور و بخصوص در استان خوزستان در زمینه مبارزه با قاچاق در حوزه مرزبانی و انتظامی توفیقات خوبی حاصل کرده است.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب سال جاری را به عنوان سال جهش تولید نامگذاری کردند و همین امر باعث شد و نیروی انتظامی از همان ابتدا قرارگاهی برای مبارزه با قاچاق تشکیل دهد و در این زمینه به صورت جدی تر ورود کند.
تشکیل پلیس گمرک اقدامی موثر برای مبارزه با قاچاق
سرتیپ دوم رضایی افزود: همچنین باهمکاری مجموعه دولت پلیس گمرک راه اندازی شده و جلسات متعددی نیز با رییس گمرک داشته ایم و آن ها از استقرار نیروهای خود به عنوان پلیس در سطح گمرکات کشور استقبال خوبی داشتند. 
وی تصریح کرد : اکنون دست افرادی که از طریق استفاده از منافذ گمرکی اقدام به قاچاق می کردند،کوتاه شده و این گام موثری در زمینه مبارزه با قاچاق بوده و امید است در نقاطی که پلیس گمرک مستقر نشده به زودی اقدام شود .
جانشین فرماندهی ناجا گفت : مرزبانی نیز در مناطق مختلف کشور در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ورود کالاهای ضدفرهنگی و خروج کالاهای هدف نظیر سوخت و احشام از کشور به خوبی عمل کرده است .
وی ادامه داد: این شروع کار است و بی شک این اقدامات به صورت هدفمند دنبال می شود تا بتوانیم در زمینه تحقق شعار سال گام های موثرتری برای حمایت از تولید داخل برداریم .
سرتیپ دوم رضایی گفت : باتوجه به شرایطی که ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد شد برخی از کارخانه های صنعتی و تولیدی تعطیل و یا دچار عقب ماندگی در پرداخت حقوق شدند که مطالبات آن ها به صورت جدی از سوی مجموعه ناجا در کنار سایر دستگاه ها دنبال می شود .
وی تصریح کرد: انتظار می رود دستگاه ها عقب ماندگی های پرداخت حقوق را با حضور در بین کارگران ، برای آنها توجیه کنند زیرا بی شک ما مردم فهیمی داریم که شرایط را درک می کنند اما اگر مسوولان از مردم دوری کنند آنها با تجمع مطالبات قانونی خود را منعکس می‌کنند. 
عملکرد موفق فرماندهی انتظامی خوزستان در همکاری با مردم
جانشین فرماندهی ناجا بیان کرد: تاکنون همکاری خوبی از سوی مردم استان خوزستان مشاهده شده و نیروی انتظامی تمام قد در خدمت مردم است؛ در این زمینه فرماندهی استان خوزستان برای همکاری با مردم عملکرد موفقی را داشته است.
وی اظهار داشت : شب گذشته نیز در شورای تامین استان موارد مختلفی را با استاندار خوزستان مطرح کردیم و آنچه که بر آن تاکید داشتیم توجه ویژه به مطالبه جدی مردم در زمینه جلوگیری از سرقت بود .
سرتیپ دوم رضایی گفت : نیروی انتظامی با بررسی کارشناسی در ابعاد مختلف به این نتیجه رسیده است که بازنگری و ایجاد زیرساخت ها باید در اولویت قرار گیرد؛ قطعا سرقت منازل به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی است که باید به صورت جدی در زمان ساخت ، مورد توجه قرار گیرد .
وی بیان کرد : ایمنی منازل باید در ابتدای پروانه ساخت و پایان کار مورد توجه قرار گرفته و یکی از شروط احداث مسکن باشد؛ درج شدن مولفه های انتظامی در پروانه های ساخت سرقت منازل را به حداقل می رساند. 
برچسب‌ها
انتظامی اهواز

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/188296/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اجرای موسی عصمتی میلیونی شد

باقری: کلید برقراری آرامش در منطقه توقف جنایات رژیم صهیونیستی است

کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد

حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت

آزادی 650 زندانی در فارس با کمک خیران

سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود

آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز

زادگاه مسعود ده نمکی کجاست؟

شوخی با سیدجواد هاشمی در فضای مجازی!

2 خبر خوش فوتبالی رئیس صداوسیما

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!

از زر و سیم جهان پاس نظر باید داشت

آذری جهرمی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدیدنظر کنید

تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره منوچهر متکی

فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»

عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت

عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

شرکت 20 هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان

حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت

کمک 44 میلیارد و 500 میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس

دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز

حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است

دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین

آرایش سحر دولت‌شاهی در «افعی تهران» دردسرساز شد!

سوال و پاسخ کوتاه با سیدجواد هاشمی

بوی عجیبی داره بلالش چی زدین بهش؟

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا

شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند

رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

عبدی: جذب حمایت داخلی از حمله به اسرائیل با برخورد با زنان در خیابان‌ها، تعارض دارد

تیپ متفاوت محسن رضایی و لاریجانی در یک عکس زیرخاکی

نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی

نامه وزیر دفاع به قالیباف

نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی

کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند

آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد

فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال

مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است

آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد

مقاومت ترموود در برابر آتش

افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان