پیام خوزستان

آخرين مطالب

قتل های مرموز و مشکوک در هالیوود + عکس فرهنگی

قتل های مرموز و مشکوک در هالیوود + عکس
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - در بین هنرمندان هالیوود، مرگ‌ ها و قتل ‌های عجیب و مشکوکی به وقوع پیوسته که به صورت معمایی ناشناخته در ذهن طرفداران آن ها باقی میماند. در ادامه به 5 مرگ عجیب و مرموز در هالیوود می پردازیم
از مرلین مونرو تا الویس پریسلی: مرموزترین قتل های هالیوودی 
معمای جنایت و قتل همیشه الهام بخش بسیاری از نویسندگان نمایشنامه نویسان و سازندگان فیلم برای خلق یک فیلم بزرگ یا داستان خواندنی برای مخاطبان است. گاهی اوقات نویسندگان و فیلمنامه نویسان از حوادث زندگی واقعی برای خلق آثار خود الهام می گیرند. این حوادث واقعی می توانند مربوط به اطرافیان ، و یا در هالیوود اتفاق بیفتند. در این مقاله ما به قتل های اسرار آمیز و مرموزی می پردازیم که تاکنون جواب قطعی برای آن ها پیدا نشده است.
بیشتر بدانید : درگذشت ناگهانی بازیگران سینما؛ از ناتالی وود تا مونرو، بروس لی و واکر + تصاویر
بیشتر بدانید : قتل‌های وحشتناک و فجیعی که در هالیوود رخ داد + عکس
مرگ بروس لی Bruce Lee
چطور ممکن است شخصی فقط با مسکن برای سردرد بمیرد؟ هالیوود است و هر اتفاقی می تواند در آن رخ دهد!
بروس لی در سال 1973 حین فیلمبرداری فیلم "اژدها وارد می‌شود" Enter the dragon برای سردردش یک قرص آسپرین از همکارش “بتی تینگ پی” گرفت و پس از خوردن قرص دراز کشید و هرگز از خواب بیدار نشد. بروس لی پس از خوردن قرص دچار ورم مغزی شده بود. بلافاصله او را به بیمارستان می‌رسانند. پزشکان به معاینه دقیق می‌پردازند. او به کما رفته بود بعد از مدت کوتاهی نیز حتی نفس هم نمی‌کشید. پزشکان متوجه شدند که مغزش تورم دارد. هیچ‌یک از رگهای خونی بسته یا پاره نشده بود. تمام اعضا و جوارح بدن مورد معاینه قرار گرفته و کالبد شکافی شد. در معده‌اش همان قرص آسپرین قوی بود که بتی به او داده بود. علاوه بر این چند دانه شاهدانه در معده‌اش یافت شد که مشخص نشد این شاهدانه‌ها را از دست چه کسی خورده‌است.
عده‌ای از پزشکان معتقد بودند که شاهدانه‌ها به زهر آغشته شده بود و همین امر سبب مرگ وی شده‌است. اما پزشک اصلی او معتقد بود که به دلیل خوردن آسپرین قوی، تومور فعال شده و مرگش فرا رسیده بود. در واقع چنین فردی با داشتن تومور مغزی نباید چنین آسپرینی مصرف می‌کرد. بروس ‌لی اسطوره هنرهای رزمی هنگام مرگ در 20 ژوئیه 1973 تنها 32 سال داشت. پزشکان پرونده مرگ بروس لی درباره شرایط مرگ اختلاف نظر داشتند. 
بیشتر بدانید : 10 نکته در مورد «بروس لی» که شاید نمی‌دانید + تصاویر

پیام خوزستان

بروس لی Bruce Lee
فرض بر این شد که خانواده لی مورد نفرین قرار گرفتند ، به خصوص پس از مرگ تصادفی و مرموز براندون لی (پسر بروس لی) در سال 1993. برندن لی 28 ساله، پسر بروس لی در سال 1993 در حین فیلمبرداری صحنه‌ای از فیلم The Crow به ‌اشتباه مورد اصابت یک گلوله واقعی قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
چه کسی مرلین مونرو را کشت؟
مرلین مونرو زیبا در 5 اوت سال 1962 در سن 36 سالگی درگذشت. اما علت مرگ او چه بود؟ برخی منابع اعلام کردند علت مرگ وی، مصرف بیش از حد داروی خواب‌آور بوده و دلیل رسمی مرگ وی هم خودکشی بر اثر مصرف بیش از حد داروهای خواب‌آور و آرام‌بخش اعلام شد.
شایعات خودکشی مرلین مونرو در حال منتشر شدن بود که افسر این صحنه ادعا کرد که مرگ وی بر اثر قتل بوده است. کتابها و نظریه های توطئه های مختلفی برای یافتن انگیزه احتمالی قتل مونرو نوشته شده است. حتی اکنون حدس و گمان هایی مطرح شده است که در اثر تجاوز کشته شده یا خودکشی کرده یا به قتل رسیده است.
بیشتر بدانید : قاتل اصلی مرلین مونرو پیدا شد؟

پیام خوزستان

مرلین مونرو Marilyn Monroe
اتفاقاتی که در روز مرگ او رخ می دهد به این قرار است: ساعت 3:30 صبح، پرستار مرلین مونرو متوجه می شود هنوز چراغ اتاق خواب مرلین مونرو روشن است و از پنجره ااو را می بیند که روی تختخوابش افتاده است و حدس میزند که اتفاق غیرعادی رخ داده است. از این رو با دکتر گرینسون، روانپزشک مونرو، و دکتر انگلبرک، پزشک شخصی او تماس میگیرد و آنها را باخبر می کند. دکتر گرینسون خود را به آپارتمان مونرو می رساند و متوجه می شود که او مرده است، سپس دکتر انگلبرگ وارد می شود و مرگ او را اعلام می کند. در گزارش پزشک قانونی آمده است دلیل مرگ او مسمومیت شدید به واسطه مصرف بیش از حد باربیتورات - نوعی مسکن خواب آور - بوده است.
بیشتر بدانید : مرگ مریلین مونرو، خودکشی یا قتل؟
نظریه دیگری نیز وجود دارد که می گوید مریلین مونرو درباره خانواده کندی (رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا) خیلی چیزها می دانست و تهدید کرده بود که همه چیز را برملا می کند. و احتمال دارد که دست خانواده کندی به خون مرلین مونرو اغشته باشد. ادعاهایی مبنی بر حصول یک توطئه از سوی برادران کندی که منجر به مرگ وی شد، همواره بحث‌برانگیز بوده ‌است.
بیشتر بدانید : در پرونده مرگ مریلین مونرو دست های خانواده کندی به خون آغشته است؟!+ تصاویر
بیشتر بدانید : فیلم جدید درباره مرگ مریلین مونرو
راز مرگ ناتالی وود Natalie Wood
یک آخر هفته عاشقانه در جزیره کاتالینا ، کالیفرنیا به طرز عجیب و مرموزی خونین شد و یا اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم ستاره هالیوود به نام ناتالی وود "به طور تصادفی در سال 1981 غرق شد"! 
اما به راستی چه رخ داده بود؟ شامگاه 28 نوامبر 1981، ناتالی وود Natalie Wood هنرپیشه آمریکایی همراه با همسرش واگنر و کریستوفر واکن، همبازی اش در فیلم «مکاشفه مغزی» Brainstorm در یک سفر دریایی با قایق به جزیره سانتا کاتالینا کمی دورتر از ساحل کارولینای جنوبی رفته بودند. ناتالی وود یک روز ناپدید می شد و جنازه اش صبح روز بعد توسط مقامات پلیس کشف شد. علت مرگ غرق شدن ناگهانی اعلام شد.
بیشتر بدانید : بازیگری که معمای مرگش هرگز حل نشد + عکس

پیام خوزستان

ناتالی وود Natalie Wood
پزشک قانونی در خون ناتالی وود آثار الکل، یک داروی ضد تهوع و یک مسکن پیدا می‌کند، داروهایی که اثر الکل را افزایش می‌دهند. گزارش به کبودی‌ها و خرا‌ش‌هایی بر دست و پا و گردن متوفی اشاره می‌کند اما نتیجه می‌گیرد: "در این لحظه شک به جنایت مطرح نیست". علت مرگ خفگی و تصادفی اعلام می‌شود.
 واگنر در سال 2008 در کتاب خاطرات خود در این باره نوشته است که وی و واکن آن شب با هم جروبحث داشته اند و سپس وود ناپدید شده و واکن نیز قبل از همه به رختخواب رفت. وی ادعا می کند که تنها بعد از آرام شدن متوجه ناپدید شدن ناتالی و قایق نجات شده است. وی در طول تمام بازجویی های خود این ادعا را تکرار کرده و گفته که هیچ نقشی در مرگ همسر خود نداشته است.درباره راز مرگ ناتالی وود کتاب‌ها و گزارش‌های متعددی منتشر شده و در سال 2004 میلادی فیلمی تلویزیونی به نام "راز ناتالی وود" ساخته شد.
یکی از تئوری ها این است که وود مست بوده و ممکن است کنترل خود را از دست داده باشد و بدین ترتیب در آب غرق شده است. مقامات در سال 2011 پرونده وی را دوباره گشودند و علت مرگ را به عوامل نامشخص تغییر دادند.
بیشتر بدانید : پرونده مرگ مشکوک بازیگر هالیوود بار دیگر به جریان می‌افتد + عکس
الویس پریسلی Elvis Presley
مرگ الویس پریلی از همه موارد بدتر بود. در توالت به علّت خفگی ناشی از استفراغ خودش از دنیا رفته بود! راجع به مرگ الویس پریسلی حدس ها و گمانه زنی های زیادی شده است. الویس پریسلی در 16 آگوست 1977 در عمارت Graceland خود در ممفیس، تنسی مرد. او در زمان مرگ 42 سال داشت. گفته می‌شود که مرگ الویس پریسلی بدلیل مصرف زیاد الکل و مواد مخدر بوده است. از طرف دیگر عده‌ای بر این باورند که الویس پریسلی هنوز زنده است. آیا خبر درگذشت او ساختگی بوده است؟
بیشتر بدانید : همه چیز درباره الویس، مرده پر درآمد

پیام خوزستان

الویس پرسلی
تحقیقات درباره مرگ الویس در سال 1994 مجددا آغاز شد و علت مرگ وی به جای مصرف مواد مخدر و اوردوز، حمله ی قلبی اعلام شد. یک پاتولوژیست برجسته در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد که این ستاره موسیقی رژیم غذایی غیرسالمی داشت که باعث اضافه وزن او شد. تحقیقات نشان می‌دهند که او به دلیل این بیماری که مرتبط با اعصاب است معتاد به خوردن بیش از حد به خصوص غذاهای با چربی بالا و قند بالا شده بود.
مرگ کرت کوبین Kurt Cobain
جسد کرت کوبین Kurt Cobain رهبر گروه موسیقی نیروانا حدود ساعت 8:40 صبح 8 آوریل 1994 سه روز پس از مرگش در خانه اش توسط برقکاری برای نصب تجهیزات ایمنی به منزل کوبین رفته ‌بود پیدا شد. صورت جسد متلاشی شده ‌بود و چهره قابل تشخیص نبود. به همین دلیل پلیس از جسد انگشت نگاری کرد و سپس اعلام کرد که جنازه متعلق به کرت کوبین است. شواهد نشان می داد کرت کوبین به‌ وسیلهٔ شات‌گان خودکشی کرده است با این وجود عده‌ای معتقد بودند که وی به قتل رسیده و کورتنی لاو همسر کوبین در ماجرای مرگ او نقش داشته و خودکشی او را صحنه سازی کرده است.

پیام خوزستان

کرت کوبین Kurt Cobain
در کالبد شکافی مشخص شد در خون کرت کوبین مقدار دویست بیست و پنج میلی گرم هرویین یافت شد که از طریق سرنگ و در دو دست او تزریق شده و جای سوزن نیز قابل رویت بود. کارگاه خصوصی براین باور بود که میزان هروئینی که در بدن کوبین یافت شد به ‌اندازه‌ای بوده که عملاً او را از کشیدن ماشهٔ اسلحه ناتوان می‌کرده و این‌کار توسط شخص دیگری انجام شده‌است.
بیشتر بدانید : اسرار زندگی کرت کوبین که پس از مرگش برملا شد + عکس
بیشتر بدانید : هنرمندانی که با مرگشان دنیا را متعجب کردند + عکس
بیشتر بدانید : 6 مرگ غیرعادی چهره های مشهور! (+عکس)
بیشتر بدانید : مرگ‌های مشکوک سینمای هالیوود!!
منبع: سیمرغ

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/185115/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال

بهره‌برداری از 6 طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک

مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه

برج آزادی تهران به مناسبت روز هموفیلی «قرمز» شد

تجلیل از دست اندرکاران رادیو مقاومت

تصویر روز ناسا؛ روبه‌روی NGC 1232

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

فروش نفت ایران به بالاترین سطح 6 سال گذشته رسیده است

قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد

سرنگونی 100 جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم

سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان

مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه 31 فروردین

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

اوقات شرعی سی و یکم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر

مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد

شرکت فولاد خوزستان در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت!

صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا

مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی

تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال

قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!

مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم

کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر 10 درصد از قرارداد!

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی پرسپولیس: نتیجه 3 بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان

عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

اوزونیدیس: استقلال خوزستان فقط یک موقعیت گلزنی داشت! / فیلم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!

مصدومیت من مسئله خاصی نیست