پیام خوزستان

آخرين مطالب

از رامبد جوان تا الناز شاکردوست و مهناز افشار: واکنش های متفاوت به کرونا + عکس فرهنگی

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - با شیوع ویروس کرونا در کشور هنرمندان و سلبریتی ها واکنش های متفاوتی را در فضای مجازی به شیوع این ویروس در ایران داشته‌ اند
واکنش هنرمندان به کرونا: از جنجال بهنوش بختیاری تا پستهای اعتراضی
در روزهایی که تقریباً تمامی حواس‌ها به کرونا جمع است، هنرمندان کشور در فضای مجازی واکنش‌های متفاوتی به شیوع این ویروس در ایران داشته‌اند. برخی از این هنرمندان به انتقاد از کمبود ماسک و سایر وسایل پیشگیری از ابتلا به بیماری پردخته‌اند و برخی دیگر از پزشکانی که مشغول درمان بیماران مبتلا به کروناویروس هستند تشکر و قدردانی کرده‌اند. بهنوش بختیاری نیز در این میان یک جنجال حسابی برای خودش درست کرده است.
واکنش الناز شاکردوست به ورود ویروس کرونا در ایران
اولین واکنش را الناز شاکردوست بازیگر جوان کشورمان، زمانی که هنوز اخبار ورود کرونا به ایران تازگی داشت، نشان داد. وی تصویری از خود با ماسکی بر صورت در یک گلخانه منتشر نمود و نوشت: " و اینک کرونا

پیام خوزستان

پست الناز شاکردوست درباره کرونا ویروس در ایران
توصیه رامبد جوان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا
رامبد جوان با انتشار پستی آموزشی در اینستاگرام خود روش های موثر برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را منتشر نمود و نوشت:
کرونا رو جدی بگیرید ولی از آن نترسید.

پیام خوزستان

پیشگیری از کرونا و توصیه های رامبد جوان
پیام مهناز افشار به پزشکان: قدردان‌تان هستیم
مهناز افشار از تلاش پزشکان و کادر درمانی کشور برای مقابله با شیوع کرونا تقدیر کرد.
او در تویئتر خود نوشت:
خدا قوت و خسته نباشید می گم به تک تک شما و همه کسانی که خالصانه زحمت می کشید و با همه کاستیهایی که هست باز هم در خدمت مردم و ایران هستید. قدر شما رو باید دونست.

پیام خوزستان

توئیت مهناز افشار برای مقابله با کرونا
واکنش هانیه توسلی به کرونا
هانیه توسلی تصویری از مونالیزای معروف اثر لئوناردو داوینچی منتشر کرده که البته ماسک به صورت دارد و با آخرین مدل گوشی آیفون دارد عکس می‌گیرد که احتمالا هم باید سلفی باشد؛ از این بابت می‌گوییم احتمالا سلفی چون مونالیزا به گوشی نگاه نمی‌کند. شاید این پست به نقشی که در فیلم جهان با من برقص ایفا کرده بی‌ارتباط نباشد و حکایت از سطحی‌نگری برخی از ما در مواجهه با دردها و مشکلات دارد!
هانیه توسلی این عکس را بدون هیچ کپشنی منتشر کرده است.

پیام خوزستان

واکنش هانیه توسلی به کرونا ویروس
توئیت شاهرخ استخری برای پزشکان: دمتون گرم
شاهرخ استخری؛ بازیگر سینما و تلویزیون تلاش پزشکان برای مقابله با کرونا و بهبود حال مبتلایان به این بیماری را ستود.
استخری نوشت:
هیچ تبلیغی بالاتر از رضایت نیروی کار و مشتری برای یک کسب و کار نیست و هیچ محصولی بهتر از اونی که با حس خوب تولید شده نخواهد بود. حقوق و پاداشی که برای این تعطیلی به پرسنلتون میدین، اسمش ضرر نیست. اجازه بدین در این شرایط بحرانی توی خونه و کنار خانواده هاشون باشن.
و در توئیتی دیگر چنین نوشت:
پزشکان پرستاران کلیه عزیزانی که در مراکز خدمات درمانی مشغول هستین، اونایی که مایحتاج مردم رو از هر طریقی به دستشون میرسونین و مجبوررین تو این شرایط سر کار باشین، دم همتون گرم، چشم هممون به دست های شماست. مراقب خودتون باشین و خدا پشت و پناهتون.

پیام خوزستان

واکنش شاهرخ استخری به تلاش کادر پزشکی برای درمان کرونا
گلایه لیلا اوتادی از احتکار ماسک و ...
برخی هنرمندان در این روزها پست‌ های انتقادی منتشر کردند و از احتکار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده گلایه کرده‌اند. در این بین به پست لیلا اوتادی اشاره می‌کنیم که چنین نوشته:
بعد از دو روز که از مشهد وارد تهران شدم و چندین داروخانه رو گشتم و ماسک پیدا نکردم، این رو خواهرم پیدا کرده به مبلغ 45 هزارتومن و بمن داد
من در مقابل اینجور شرایط همیشه سرسختانه رفتار میکردم. یعنی پراید و بنزین و دلار و هر چیزیکه گران میشد حتی اگر احتیاج داشته باشم نمیرم توی صف بایستم، یا وقتی بارون میاد و آژانسها گرون میکنند، یا دم عید که جنسهای مانده ی انبارها به مردم به قیمت چندین برابر عرضه میشه خرید نمیکنم و غیره....
من هیچوقت آب به آسیاب سودجویان نمیریزم.
و اما الان بعد از مدت
1) زمان مصرف این یک عدد ماسک که طبق گفته پزشکان حدود دوسه ساعت یکبار (باقابلیت چند بارشستشو) بدلیل محل مرطوب تنفس باید تعویض بشه، والبته
2) فشار روانی ای که هروقت به چیزی احتیاج داریم توسط دولت یا خود مردم به گرانترین قیمت باید بخریم .....
الان چه کار بایدبکنیم؟؟؟؟؟
کرونا دیگر شوخی نیست نمیتوانیم نخریم تازه اگر پیداشود. بخاطرسودجویی ایرلاین هواپیمایی یکی از آقایان، چینیها که هیچ کجا قبولشان نکرد باکرونا تشریف آوردند ایران که جیب ایرلاین پرشود. بدون هیچ اعتراض ونظارتی...... چرا و باکدام مجوز‼️ ماسک هم که هرچه بود و نبود یا احتکار شد و یا توسط وزیر بهداشت (یک ملیون عدد) به چین اهدا شد.
و اما حالا که همه مان به هر بدبختی ای بود ماسک پیدا کردیم و به بالاترین قیمتها خریدیم و سودجویان نان در خون مردم زدند و دولت هم تازه جمعه میفهمد چه اتفاقی افتاده!!!! تازززززه صحبتهایی شده که ماسک قراره در دسترس مردم قرار بگیره حالا چه وقت و کجاش هم نامعلومه. سالهاست سوالی دارم
کسانیکه احتکار و گرانفروشی میکنید و بعضی مسئولین بی کفایت ، میدانیم دلتان برای هموطنانتان نمیسوزد وپ ول حرام اینکارها هم به جانتان مینشیند ولی خودتان خانواده و فامیل ودوست در این سرزمین زخمی ندارید؟
به این اعتقاد ندارید که از هردستی بدهی از همان میگیری؟کارما چطور؟
خدا و قرآن چطور؟
وقتی بلایی به سرتان میاید میفهمید تقاص پس میدهید یا نه؟
ازدیدن این رفتارها و فرهنگ نهادینه شده خسته ام

پیام خوزستان

واکنش لیلا اوتادی به کمبود ماسک در کشور
واکنش طنز ارژنگ امیرفضلی به ویروس کرونا در ایران
ارژنگ امیرفضلی در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد از خبر درگذشت دو فرد مبتلا به کرونا در قم و بعد متن طنزی نوشته که در ادامه می خوانید:
الان میفرمایند شما غلط میکنید متنفر بشوید
شما هر انچه ما میگوییم باید بشوید و انجام بدهید و فکر کنید
د ض: گفتم یک مروری هم بکنیم به خبر سه هفته پیش تلویزیون که گفت نگران نباشید انتی ویروس درست شده ، ما منتظریم انتی ویروس را برسونید دست مردم
د ض1- الان میگن ، کرونا توسط ایادی دشمن اورده شده تقصیر ما نبوده !
د ض2- میگن کرونا گفته منم رای میدم .!
د ض3- هر چی تو خبر گزاریهای ایران گشتم خبری از کرونا نگفته بودن ( نکنه خبرش هم واگیر داره ؟) دیگه اخر تو یورو نیوز این خبر را پیدا کردم ، یورو نیوز دیگه فکر کنم مورد تایید همه هست دیگه

پیام خوزستان

پیام طنز ارژنگ امیرفضلی به کرونا قم
کنایه تلخ جواد رضویان به احتکار ماسک
جواد رضویان نیز به سوژه ماسک پرداخته و با انتشار تصویری از رزمندگان دفاع مقدس، به احتکار ماسک کنایه زده است. رضویان نوشته است: "می‌گفتند زمان جنگ وقتی دشمن بمب شیمیایی می‌زد خیلی از رزمنده‌ها ماسک‌های خودشون رو از صورت برمی‌داشتند و به جوون‌ترها می‌دادند، امروز هم بعضی‌ها به خاطر دلهره مردم از ویروس کرونا دارند ماسک‌ها رو انبار می‌کنند و به قیمت چندین برابر به مردم می‌فروشن، خدایا کیا رفتن کیا موندن"
بیشتر بدانید : حمله جواد رضویان به سودجویان: نون درآوردن در این شرایط عین ... است! + عکس

پیام خوزستان

پست کنایه آمیز جواد رضویان به احتکار ماسک
پوریا پورسرخ و گلایه به نبود ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده و وضعیت داروخانه‌های کشور
پوریا پورسرخ با انتشار پستی در اینستاگرام خود به نبود ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده و وضعیت داروخانه‌های کشور است و دیگری تقدیر و تشکر از پزشکان و پرستارانی که این روزها به داد مردم می‌رسند واکنش نشان می دهد. پوریا پورسرخ چنین نوشت:
"دیشب براى پیدا کردن یه قرص آلرژى چندین داروخانه رفتم ...حالم داشت از این عبارت تایپ شده -نداریم - رو در و دیوار داروخانه ها بهم میخورد...
شما که جربزه فراهم کردن ابتدایی ترین اقلام بهداشتى رو ندارید فاز ارسال بشر دوستانه تون چیه..اونم برای کشورى که تو ده روز مجهزترین بیمارستان رو میسازه ...
پ.ن : قرار بود بنزین که بالا رفت قیمتها کنترل شه ....یه نگاه به قیمت دلار بندازید،،،،یعنى نظارت در حد کشک... از پس خودرو سازاى خودتون بر نمیاید بعد از محتکرا مینالید؟؟ قیمت زنجبیل و زنجفیل و شوینده هم شده جوک ...از عدم نظارت مملکت شده جولانگاه سلاطین...سلطان دلار...سلطان سکه ...سلطان ماسک...سلطان ضد عفونى کننده ...سلطان کوفت...سلطان زهر مار ... با دیدن فیلم پزشک قمى که خودش مبتلا به کرونا شده بود بغض گلوى همه مون رو فشرد ...روتون میشه تو چشم اینهمه پزشک و پرستار و پرسنل بیمارستان که با حداقل امکانات جونشون رو دست گرفتن نگاه کنید ؟؟؟؟"

پیام خوزستان

واکنش پوریا پورسرخ به کمبود ماسک در کشور
قدردانی تهمینه میلانی از کادر درمانی بیمارستان ها
در این روزهای سخت یکی از دشوارترین وظایف بر روی دوش پزشکان جامعه است که هم باید به درمان بیماران مبتلا به کرونا بپردازند و هم مراقب باشند خودشان به این ویروس مبتلا نشوند. این موضوع باعث شده که برخی از هنرمندان از زحمات جامعه پزشکان تشکر کنند.
تهمینه میلانی در این راستا صفحه ی شخصی خود چنین نوشت:
"سپاس ویژه از کادر پزشکی ایران .
زنده باشید و‌خطر دور باد از شما عزیزان."

پیام خوزستان

واکنش تهمینه میلانی به شیوع کرونا
قدردانی شیلا خداداد از کادر درمانی بیمارستان ها
شیلا خداداد که همسرش، فرزین سرکارات، پزشک جراح است، پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و از وظیفه‌شناسی پزشکان تشکر کرده است. شیلاخداداد چنین نوشته:
"درود بر تمامی کادر زحمتکش درمانی اعم از پزشکان پرستاران پیراگزشکان بهساران نیورهای خدماتی بیمارستانها و عوامل اداری و هر آن کسی که در این شرایط ویژه جان خود و خانواده خود را سپر حفظ سلامتی جامعه خود کرده است. گرچه پزشکان وظیفه خود را انجام می‌دهند، اما وظیفه‌شناسی با شرافت در این شرایط جای تقدیر دارد، دست مریزاد"

پیام خوزستان

تشکر شیلا خداداد از کادر پزشکی بیمارستان ها
نیکی مظفری و تقدیر از پرسنل زحمتکش بیمارستان ها
نیکی مظفری، بازیگر و فرزند مجید مظفری چنین نوشته است. نیکی نوشته:
"عرض ادب و احترام به تک تک پزشکان ، پرستاران، پرسنل محترم و زحمت کش بیمارستانها
خدا قوت و خسته نباشید هم وطنان عزیزم
به شخصه سپاسگزار همه ى زحمات و دعا گوى سلامتى براى شما و خانواده ى محترمتان هستم . و هر لحظه از خداوند متعال آرزوى سلامتى و آرامش براى همه ى هم میهنانم را خواستارم."

پیام خوزستان

واکنش نیکی مظفری به کرونا و قدردانی از پرسنل بیمارستانها
توئیت کنایه آمیز علی ضیاء درباره کرونا
علی ضیاء درباره اظهارات اخیر مبنی بر اینکه از شنبه همه به فعالیت‌های عادی خود بعد از کرونا ادامه دهند چنین نوشت:
اگه داستان کرونا تموم شده است و کلا همه وظایف به نحو احسن انجام شده و هیچ کوتاهی صورت نگرفته و از شنبه همه چیز اوکیه و مدارس و دانشگاه ها باز میشن که ما یه موز ورداریم...

پیام خوزستان

کنایه علی ضیا به درمان کرونا در ایران
بهنوش بختیاری کاسب کرونا؟
اما اقدام جنجالی هفته را بهنوش بختیاری با تبلیغ عجیب یک محصول در راستای شیوع ویروس کرونا انجام داد که داد برخی رسانه‌ها از جمله عصر ایران را درآورد.
بیشتر بدانید : تبلیغ وقیحانه بهنوش بختیاری برای داروی کرونا ؟!! + عکس
خانم بازیگر یک محلول گیاهی در دست گرفته و از تاثیرات آن بر دستگاه تنفسی گفته و در لابلای این حرفها اشاره می‌کند به بیماری‌های ویروسی و مشخصا از ویروس کرونا هم اسم آورده و بعد محصول مورد نظر را تبلیغ می‌کند و..."
این اقدام بهنوش بختیاری باعث واکنش های شدید مردم شد.

پیام خوزستان

تبلیغ بهنوش بختیاری برای شربت ضد کرونا
بیشتر بدانید : جنجالی که بهنوش بختیاری به پا کرد و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت!
بیشتر بدانید : شرم کن خانم بهنوش بختیاری! خانم کاسب کرونا! + عکس
بیشتر بدانید : بهنوش بختیاری تحت پیگرد قضایی قرار گرفت! + علت
بیشتر بدانید : مبارزه جکی چان با ویروس مرگبار کرونا !
منبع: صفحه ی شخصی هنرمندان/ منبع: سیمرغ

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/159258/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم

کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر 10 درصد از قرارداد!

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی پرسپولیس: نتیجه 3 بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان

عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

اوزونیدیس: استقلال خوزستان فقط یک موقعیت گلزنی داشت! / فیلم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت

انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت

هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی

موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد

باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ 2گل بعداز 90

صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- 3 مقابل پرسپولیس تهران

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد

آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس

آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان

خلاصه بازی نفت‌آبادان 0-3 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

(ویدئو) خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!

برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند

جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!

کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!

پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت