پیام خوزستان

آخرين مطالب

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

کاخ سفید یا پایگاه‌هایش را برچیند یا برای خود تابوت سفارش دهد علمي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایسنا/خوزستان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: کاخ سفید یا امروز باید پایگاه‌های خود را از منطقه برچیند، یا در بازارها برای خود تابوت سفارش بدهد. رژیم صهیونیستی هم یا باید چمدان‌های خود را ببندد یا منتظر ضرب شصت اسلام بماند.

سردار محمدرضا نقدی در مراسم سی و نهمین سالگرد حماسه شهدای هویزه که امروز جمعه، 13 دی در یادمان شهدای هویزه برگزار شد، با اشاره به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: دیشب محفل نورانی در آسمان‌ها برقرار شد و شهدای مظلوم هویزه، شهیدان مقاومت ما را در آغوش کشیدند، اما امت اسلام را مصیبت‌زده و داغدار کردند. مردان بزرگی که از ابتدای نوجوانی به دنبال شهادت می‌گشتند، به آرزوی خود رسیدند. شهید حاج قاسم سلیمانی از آن موقع که به عرصه اجتماعی پا گذاشت، به عشق شهادت بود و بیش از 40 سال به دنبال شهادت، صحرا به صحرا گشت. او افغانستان، ایران، عراق، سوریه و لبنان را به دنبال شهادت زیر پا گذاشت.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حیف بود که سردار سلیمانی در بستر مرگ بمیرد. حیف بود که چنین فیضی را درک نکند. هر چند به گفته رهبر انقلاب او شهید زنده بود.‌ او در این سال‌ها بارها تا مرز شهادت رفته بود؛اما خدا او را برای بیداری امت اسلام و موج جدید شورش امت اسلام علیه استکبار، ذخیره نگه داشته بود.
سردار نقدی افزود: سردار رشید اسلام؛ ابومهدی همرزم عراقی او که آمریکایی‌ها از سال‌های 1980 در تعقیب او بودند و برای سرش جایزه گذاشتند، همین مسیر را پیمود و در جبهه‌های دفاع مقدس ایران، در نبرد با صدام، در نبرد با اربابان آمریکایی او و در نبرد با داعش به دنبال شهادت بود. چه قدر ابلهند دشمنانی که تصور می‌کنند، با این به شهادت رساندن‌ها می‌توانند سرنوشت ننگین خود و اجل محتوم خود را عقب بیندازند. آمریکا و رژیم صهیونیستی اجل خود را جلو انداختند. نابودی خود را در این منطقه سرعت بخشیدند. ملت ما امروز داغدار است. امروز همه امت اسلام برای خون‌خواهی خون‌های شهدا به پا خواهند خواست.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اظهار کرد: شهید حاج قاسم، شهید 80 میلیون ایرانی نیست، شهید ابومهدی هم شهید چند ده میلیون عراقی نیست. این‌ها شهدای همه جهان اسلام هستند و یک میلیارد و نیم مسلمان جهان خونخواه آنها خواهند بود. از پی این شهادت، میلیون‌ها جوان مؤمن و انقلابی به پا خواهند خواست. آمریکایی‌ها هر لحظه باید از هر سو منتظر انتقام جوان‌های مؤمن و انقلابی این منطقه و بلکه همه دنیا باشند. کاخ سفید تاوان سختی خواهد داد و عزادار خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم و شهید ابومهدی شهدای آزادی فلسطین و شهدای آزادی قدس هستند و خونخواهی آنها آزادی قدس شریف است، گفت: اجل صهیونیست‌ها فرا رسیده است. این شهادت موج بیداری امت اسلامی را بلند خواهد کرد و بر سر آنها خواهد کوبید. آنها تصور می‌کنند که این فرماندهان هستند که امت اسلام و جوانان امت را برای مبارزه با آمریکا تحریک می‌کنند. آمریکا آنقدر جنایت کرده است که همه جوانان امت اسلام، امروز خونخواه آنها هستند. جوانان مؤمن و انقلابی ایران، عراق، لبنان، یمن، عربستان، بحرین و سوریه و فلسطین برای کشتن کارگزاران آمریکا در این منطقه یک دنیا انگیزه هستند. خطر بزرگ‌تری در انتظار شما است.
سردار نقدی ادامه داد: امت اسلام یکپارچه شور و انگیزه برای محو رژیم صهیونیستی و سربازان ظلم و جنایت است. امت اسلام می‌داند تا زمانی که رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های نظامی و جاسوس‌خانه‌های آمریکا در کشورهای اسلامی هستند، روی آرامش را نخواهند دید. پیروزی در راه است و ما برای شهادت آماده‌ایم، در این صحنه پیران بر جوانان و جوانان بر پیران سبقت می‌گیرند. شهید علم‌الهدی و یارانش الگو و اسوه جوانان ما هستند و جوانان امروز ما آرزو می‌کنند مانند علم الهدی باشند. آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند امت اسلام در خونخواهی این شهدا انتقامی از آنها خواهد گرفت که برای همیشه در تاریخ بماند.
وی در ادامه تصریح کرد: کاخ سفید یا امروز باید پایگاه‌های خود را از منطقه برچیند، یا در بازارها برای خود تابوت سفارش بدهد. رژیم صهیونیستی هم یا باید چمدان‌های خود را ببندد یا منتظر ضرب شصت اسلام بماند. مسئله هم مسئله یک دولت نیست. امروز همه امت اسلام؛ جوان‌های پاکستانی، جوان‌های ایرانی، جوان‌های افغانی و جوان‌های عراق و حشدالشعبی در میدان هستند. همه بر هم سبقت می‌گیرند. امروز همه کشورهای اسلامی پر از جوانانی است که در این راه، شهادت را جست‌وجو می‌کنند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز تفکر ما جهان اسلام را فراگرفته و جهان غیر اسلام را هم تحت تأثیر قرار داده است، افزود: ملت‌ها در صحنه هستند. شعله انقلاب امروز در تمام امت اسلام بلند است و دامن آنها را خواهد گرفت. ایران و عراق آزادی می‌خواهند. می‌خواهند خودشان برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند. نمی‌خواهند سرزمین آنها در اشغال باشد. آیا این اشتباه است؟ شما چه کاره هستید که آمده‌اید برای ملت‌های منطقه تعیین تکلیف می‌کنید؟ امت اسلام شما را تحمل نمی‌کند. خون شهدا همیشه احیاگر بوده و خون شهید حاج قاسم سلیمانی بیدارگر خواهد بود.
وی در پایان گفت: این مصیبت بزرگ را به همه امت اسلام و در رأس آنها امام عصر(ع) و نائبش امام خامنه‌ای عزیز، ملت‌های بیدار ایران و عراق، مجاهدان حزب‌الله، حشدالشعبی و همه رزمندگان و مدافعان اسلام در ایران و عراق تسلیت می‌گویم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/148829/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان

شناسایی بازار‌های جهانی برای صادرات آبزیان از خوزستان

حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر پس از گلزنی به نفت آبادان + فیلم

اطلاعیه قطع گاز در قلعه چنان

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی

پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»

اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان

سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان

انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز

رشد چشمگیر گرما در اروند

از روبوتاکسی تا مریخ؛ نگاهی به بدترین پیش‌بینی‌ها و وعده‌های ایلان ماسک در 15 سال اخیر

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال

بهره‌برداری از 6 طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک

مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه

برج آزادی تهران به مناسبت روز هموفیلی «قرمز» شد

تجلیل از دست اندرکاران رادیو مقاومت

تصویر روز ناسا؛ روبه‌روی NGC 1232

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

فروش نفت ایران به بالاترین سطح 6 سال گذشته رسیده است

قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد

سرنگونی 100 جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم

سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان

مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه 31 فروردین

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

اوقات شرعی سی و یکم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر

مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد

شرکت فولاد خوزستان در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت!

صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا

مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی

تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال

قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!

مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است