پیام خوزستان

آخرين مطالب

محمد علوی:

نباید درمورد عملکرد نکونام بی‌انصافی شود/باید کنار تیم‌های خوزستانی باشیم ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - بازیکن سابق تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که نکونام می‌تواند فولاد را به ثبات برساند، گفت: نباید در مورد عملکرد نکونام بی‌انصافی شود زیرا تنها پنج هفته از لیگ برتر گذشته است و تمام فوتبالی‌ها می‌دانند قضاوت کارِ یک مربی و یک تیم در این پنج هفته، کار درستی نیست.

محمد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد فولاد در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال کشور، اظهارکرد: هر مربی با سیاست‌های خود کار می‌کند، این‌که بخواهیم فولاد را با سال‌های قبل مقایسه کنیم، کار درستی نیست. در حال حاضر نکونام که یک مربی جوان و کاربلد است، هدایت این تیم را پذیرفته است و باید به نظرات و سیاست‌های او برای بهبود وضعیت تیم احترام گذاشت. او برای پیشبرد برنامه‌های خود در فولاد نیاز به زمان دارد و باید این زمان به او داده شود.
*نباید در مورد عملکرد نکونام بی‌انصافی شود
وی ادامه داد: نباید در مورد عملکرد نکونام بی‌انصافی شود زیرا تنها پنج هفته از لیگ برتر گذشته است و تمام فوتبالی‌ها می‌دانند قضاوت کار یک مربی و یک تیم در این پنج هفته، کار درستی نیست. نکونام یک مربی جوان و آینده‌دار است و می‌تواند فولاد را به ثبات برساند. همین که در این پنج هفته شاهد یک خط دفاعی منسجم در فولاد هستیم، نشان می‌دهد که نکونام به خوبی کار خود را بلد است. اتفاقات خوبی در خط دفاعی تیم رخ داده است، در حالی‌که در سال‌های گذشته فولاد از خط دفاعی خود رنج می‌برد.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: نباید به نکونام فشار آورد و تنها به نتایج پنج بازی نگاه کرد، بلکه باید تحولاتی را که در تیم ایجاد کرده است، مدنظر قرار داد. از زمانی که خود من به همراه چند نفر دیگر از بازیکنان فولاد به تیم‌ملی راه پیدا کردیم تا کنون شاهد حضور یکی دو نفر از خوزستان در تیم‌ملی بودیم اما با وجود نکونام در تیم فولاد، شاهد هستیم که امسال بازیکنانی از این تیم به تیم‌ملی امید راه پیدا کردند و این نوید روزهای خوب برای فولاد است.
* فولاد می‌تواند با نکونام روز به روز به بهتر شود
وی افزود: فولاد می‌تواند با نکونام روز به روز به شرایط بهتری برسد اما همانطور که گفتم این تیم نیاز به زمان دارد. ما نباید صرفا به دنبال نتیجه باشیم و همین که نکونام به جوانان خوزستانی نیز بها داده است، اهمیت دارد. از مردم فوتبال‌دوست خوزستان می‌خواهم صبر و تحمل داشته باشند و به رسم مهمان‌نوازی از آقای نکونام نیز حمایت کرده تا او بتواند در آرامش کار خود را پیش ببرد.
*هواداران فولاد با اعتراض‌ کاری را پیش نخواهند برد
علوی با بیان این‌که فولاد در پنج هفته سپری شده از لیگ برتر عملکرد خوبی داشته است، عنوان کرد: صد درصد با دادن زمان لازم، این تیم به شرایط بهتری می‌رسد. به هر حال تا تفکرات یک مربی بر یک تیم غالب شود، چندین ماه زمان می‌برد. هواداران با اعتراض‌ها و عدم حمایت از نکونام کاری را پیش نخواهند برد زیرا در گذشته نیز همین اعتراض‌ها و حواشی به فولاد ضربه زده و مانع از پیشرفت این تیم شده است. این‌که هوادار در پایان هفته سوم آن هم پس از تساوی مقابل سپاهان شعار اعتراضی سر می‌دهد، کار درستی نیست.
*فولاد در گذشته با صبر هواداران به قهرمانی رسید
وی بیان کرد: صبر و حوصله مردم خوزستان باعث شد که در گذشته همین تیم فولاد شش بازیکن به تیم‌ملی معرفی کند و این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد. ما به مربیان داخلی و خارجی زیادی در فولاد وقت دادیم و اکنون هم باید به جواد نکونام فرصت داد تا بتواند کار خود را پیش ببرد. نکونام می‌تواند کار خوبی را در فوتبال خوزستان انجام دهد و کمک بزرگی به جوانان کند.
*نکونام با تمام وجود کار می‌کند
بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال گفت: مردم خوزستان مطمئن باشند با دادن وقت بیشتر به جواد نکونام برای کار در فولاد، ضرر نخواهند کرد. مطمئن باشید در سال‌های آینده می‌توانیم شاهد کسب سهمیه و حتی قهرمانی فولاد باشیم. این مهم یک پروسه زمان‌بر است و تنها باید صبور باشیم، این‌که بخواهیم به یک مربی استرس وارد کنیم، فقط به آن تیم ضربه می‌زنیم. من در تیم‌ملی هم با نکونام بوده‌ام، او بسیار صبور و علاقه‌مند به کار است و با تمام وجود کار می‌کند و کم‌کاری نمی‌کند. مطمئنا او تلاش می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشد.
*نفت‌مسجدسلیمان امسال خیلی متفاوت ظاهر شده است
وی همچنین در ارزیابی از تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان، خاطر نشان کرد: به نظرم نفت‌مسجدسلیمان تا این‌جای لیگ نتایج خوبی کسب کرده است و تارتار کار خود را به خوبی پیش می‌برد. البته نفت از نظر مالی با مشکل مواجه است و از مسوولان انتظار داریم که تیم‌های خوزستان را حمایت کنند. دلخوشی مردم خوزستان همین فوتبال است. نفت امسال خیلی متفاوت‌تر از سال گذشته ظاهر شده است و عملکردش در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد امسال اهداف بزرگی در سر دارد.
*موفقیت مسجدسیلمان با صبوری مردم
علوی ادامه داد: تحول خوبی در این تیم ایجاد شده است و می‌بینیم اگر این تیم گلی دریافت کند، خیلی زود آن را جبران خواهد کرد. در حالی‌که در سال‌های گذشته شاهد چنین انگیزه‌ای برای برگرداندن نتیجه بازی نبودیم. به هر حال در اینجا نیز صبوری مردم جواب داده است.
*مطمئا نفت آبادان امسال نتایج خوبی کسب می‌کند
وی در خصوص عملکرد نفت آبادان نیز عنوان کرد: خدا را شکر این تیم در هفته‌های اخیر به خوبی نتیجه گرفته است. این تیم از انتهای فصل گذشته تاکنون نتایج خوبی به دست آورده است و به نظرم باز هم صبر و تحمل مردم در این زمینه پررنگ است. مردم خوزستان فوتبال‌فهم هستند و با فرصتی که به مربیان تیم داده‌اند، توانستند شاهد موفقیت این تیم باشند. اسکوچیچ هم خیلی خوب در نفت کار می‌کند و مردم هم به خوبی از او حمایت می‌کنند. مطمئن باشید این تیم امسال نتایج خوبی کسب خواهد کرد.
این پیشکسوت خوزستانی عنوان کرد: امیدوارم امسال شاهد این باشیم که یکی از تیم‌های خوزستانی بتواند سهمیه آسیایی کسب کند و باعث خوشحالی مردم خوزستان باشد. پتانسیل لازم وجود دارد و همه باید کنار تیم‌های خوزستانی باشیم تا این تیم‌ها با حمایت مردم و مسوولان به جایگاه واقعی‌شان برسند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/135062/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این 7 بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!

تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط

رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است

رئیسی در دیدار نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت

حمایت مهاجرین از پاسخ موشکی + فیلم

جذب 5 پزشک فوق تخصص در دزفول

دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان

رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد

از سرگیری پروازهای قطر به ایران

تصمیم غیرمنتطره گروسی برای سفر به تهرن

حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده ای جنایی

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

واکنش شدید حزب‌الله لبنان به حمله‌های امروز رژیم صهیونیستی

شلیک 150 موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی

پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور

تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران

کمک 40 میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر

تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه

محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه

یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز

افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا

توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان

برداشت 51 تن گندم از مزارع خوزستان

حمله حزب‌ الله لبنان به 3 مرکز نظامی صهیونیستی

تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد

دیدار رئیسی با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان

حمله حزب‌الله لبنان به 3 مرکز نظامی اسرائیل

در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟

تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان

عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود

بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ 4 پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد

حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است

اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال

با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟/ اینفوگرافیک

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر

کشف بیش از 41 هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر

اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت

شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی

دستگیری 8 محکوم متواری در شوش

حمله حزب‌الله لبنان به 3 مرکز نظامی صهیونیستی

اقدامات جمهوری اسلامی درسرزمینهای اشغالی سبب آزادی قدس خواهد شد

انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام

رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری

بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران

علیرضابیگی: گوشت کیلویی 700 هزار تومان قابل انکار است؟

تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد