پیام خوزستان

آخرين مطالب

رییس فدراسیون:

مجمع خوزستان سالم و بدون جهت گیری بود/ووشو ایران در اوج است ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - رییس فدراسیون ووشو گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تشکر می‌کنم و شهادت می‌دهم که او بر اساس عدالت و انصاف تلاش کرد تا امروز یک انتخابات سالم، بدون سوءگیری و جهت گیری را در اهواز داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، مهدی علی‌نژاد در مجمع انتخاب رییس هیات ووشو خوزستان که امروز (هشتم مهرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: به رییس جدید هیات خوزستان تبریک می‌گویم و جا دارد از حمات آقای هواشی که در 19 سال فعالیت خود زحمات شبانه‌روزی کشید نیز تشکر کنم. او در آخرین سال حضور او در هیات ووشو خوزستان باعث شد این هیات در ارزیابی عملکرد سال 97 رتبه سوم را به دست آورد که این اتفاق مهم و بزرگی است.
وی عنوان کرد: معتقدم کسانی که عضو خانواده ووشو خوزستان هستند، قطعا به رییس جدید هیات کمک خواهند کرد تا او بتواند ووشو خوزستان را یک قدم جلوتر ببرد. همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تشکر می‌کنم و شهادت می‌دهم که او بر اساس عدالت و انصاف تلاش کرد تا امروز یک انتخابات سالم، بدون سوءگیری و جهت‌گیری را در اهواز داشته باشیم. فدراسیون نیز بر روند کار نظارت داشت و تلاش کردیم تا مجمع بر اساس آیین‌نامه و مقررات برگزار شود. تلاش شد تا بهترین‌ها در مجمع حضور داشته باشند.
رییس فدراسیون ووشو گفت: استان خوزستان بزرگ است و ووشو در خوزستان ریشه دارد. این رشته در بیشتر شهرستان‌ها فعال است و فعالیت نیز به خوبی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ووشو در سال‌های اخیر در دنیا رشد خوبی داشته است، ادامه داد: 154 کشور عضو فدراسیون جهانی ووشو هستند. در مسابقاتی که از 24 مهرماه در شانگ های آغاز خواهد شد، آقای عربی ووشوکار خوزستانی به عنوان سرمربی تیم ملی تالو و ورزشکار حضور دارد. نزدیک به 100 کشور در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و این عدد بسیار بزرگ است، در حالی که مسابقات خیلی از رشته‌های المپیکی با حضور 50 تا 60 کشور برگزار می‌شود و این نشان‌دهنده توسعه بسیار ووشو در دنیا است.
علی‌نژاد خاطرنشان کرد: با تلاش تمامی علاقه مندان به ووشو در استان‌های مختلف و تیم خوبی که در فدراسیون داریم، نزدیک به 11 سال است که ووشو ایران در اوج قرار دارد، آن هم در شرایط بسیار دشواری که در دنیا وجود دارد. سال‌ها نایب قهرمان ووشو دنیا بودیم و سال گذشته نیز قهرمان جهان شدیم. علاوه بر این مقام‌های بسیار دیگری را هم کسب کردیم. در مسابقاتی که در شانگ های برگزار می‌شود نیز با هدف کسب یکی از رده‌های اول تا سوم حضور پیدا می‌کنیم که این مهم به خاطر پتانسیل موجود در تیم است.
وی بیان کرد: ووشو در مسابقات مختلف حضور دارد و تنها در المپیک حضور ندارد. ایران در رشته‌ای که متعلق به ما نیست و صاحب آن کشور چین است، قهرمان دنیا شد. در آوردن قهرمانی از دست چینی‌ها کار دشواری بود که البته نگهداری آن نیز کار سختی است.
رییس فدراسیون ووشو در ادامه، گفت: این که خوزستان در کشور رتبه سوم را به دست می‌آورد نشان می‌دهد که مسیر را به خوبی پیش رفته‌ایم. قطعا نواقصی هم وجود دارد که اگر رفع می‌شد، این استان می‌توانست جایگاه بهتری را به دست آورد. خوزستان یکی از استان‌های پرجمعیت ووشو است. به هر حال وقتی در استانی کمیت بالا برود، این موضوع روی کیفیت هم تاثیر مستقیم می‌گذارد. ضمن این که در خوزستان مربیان و نیروهای زبده‌ای وجود دارد که این نیروها برای ما ارزشمند هستند. زیرا می‌توانند افرادی را تربیت کنند که جایگزین امثال آقایان عربی، خلف‌زاده و بخشی‌زاده در تیم ملی شوند.
وی ادامه داد: اعتقاد دارم اگر در خوزستان همدلی و هم‌راستایی باشد و کار و تلاش بیشتری صورت بگیرد و افراد نیز کنار هم حرکت کنند نه مقابل هم، قطعا می‌توانیم بیش از این موفق باشید.
علی‌نژاد در واکنش به اعتراض عضو مجمع به چیدمان مجمع نیز گفت: ما حق نداریم به یکدیگر بی‌احترامی کنیم و نسبت به آراء مجمع از لفظ خیانت استفاده کنیم. هر کسی که صاحب رای است، رای او محترم است. اجازه نداریم به یکدیگر بی‌احترامی کنیم. ما به اینجا آمده‌ایم که احترام، ادب و فروتنی را یاد بگیریم و اساس ووشو نیز این است. متاسفم برای وضعیتی که رییس شهرستان ما چنین رفتاری را در یک مجمع انجام می‌دهد و قعطا رئیس جدید هیات در خصوص این دوستان که نمی‌توانند قواعد را رعایت کنند، تصمیم‌گیری خواهد کرد.
وی افزود: اختلاف‌نظر بدیهی و طبیعی است و جامعه‌ای که اختلاف‌نظر نداشته باشد، مرده است و حیات ندارد اما قواعد و مقررات و احترام‌ها سر جای خودش است. به هر حال باید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوصا اعضای مجمع تصمیم‌گیری می‌کرد که تصمیم درستی هم گرفت زیرا فدراسیون بر این تصمیم نظارت داشت. تمام کسانی که در این مجمع هستند، از نخبگان و خبرگان ووشو خوزستان هستند و از سرمایه‌ها محسوب می‌شوند و نباید به خودمان اجازه دهیم زمانی که در اقلیت قرار گرفته‌ایم، بی‌ادبی و بی‌احترامی کنیم. ما باید حرمت بگذاریم. هم شکست و هم پیروزی، اخلاق دارند. رفتارها و گفتارهای خارج از ادب و نزاکت قطعا در جامعه ووشو جای نخواهند داشت.
رییس فدراسیون ووشو گفت: در انتخابات سال 76 ریاست جمهوری در حالی که همه فکر می‌کردند شاید آقای ناطق نوری رییس جمهور شود، او رییس جمهور نشد ولی اولین نفری بود که به آقای خاتمی پیام تبریک داد و این رفتار وی فراموش نمی‌شود.
وی ادامه داد: رفتاری که امروز در این مجمع دیدم، برای من جدید بود و در سیزده سالی که در این حیطه فعالیت می‌کنم، تاکنون ندیده بودم عضوی از مجمع به خود اجازه دهد که دیگرانی را که به کاندیدای مورد نظر او رأی نمی‌دهند، به خیانت متهم کندو به قهرمان ملی توهین بکند. این نشان می‌دهد باید بازنگری‌هایی داشته باشیم. خانواده ووشو خانواده بااخلاقی است و سال‌ها است با هم زندگی می‌کنیم و اصلا چنین بحث‌هایی نداشته‌ایم.
علی‌نژاد بیان کرد: افرادی را که نتوانند چهارچوب‌ها را رعایت کنند، مطمئنا در جمع خودمان نخواهیم داشت. از رییس جدید هیات می‌خواهم از تمام ظرفیت‌ها که می‌تواند خود را با قواعد و مقررات همراه کند، استفاده کند. اگر تلاش کنید، می‌توانید در رده‌های سنی پایه و بزرگسالان بخش های خانم‌ها و آقایان، همچون عربی افراد دیگری را در تیم‌های ملی داشته باشید. در گذشته نیز چه در بخش آقایان و چه بخش خانم‌ها قهرمانان خوبی را از خوزستان داشته‌ایم.
وی افزود:‌ امیدوارم هیات جدید ووشو خوزستان بتواند خون جدیدی را به مجموعه بدمد. از رییس جدید هیات می‌خواهم مجموعه صنعت نفت را پای کار بیاورد زیرا این مجموعه یک فرصت خیلی خوب در استان خوزستان است. در مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی‌حفاری کارهای خوبی در برخی رشته‌ها صورت گرفته است و جا دارد این اتفاقات در ووشو نیز بیفتند.
رییس فدراسیون ووشو خاطر نشان کرد: از آقای شیخ رباط می‌خواهم که در زمینه ورش دانش آموزی نیز با آموزش و پرورش همکاری کند که یک تیم خوب و منسجم از این استان برای مسابقات کشوری پیش رو آماده شود. اگر مربیان ما بتواتنند برای استعدادیابی به مدارس ورود کنند، مطمئن باشید این مهم گام میان‌بری خواهد بود که بتوانیم زودتر به اهداف‌مان برسیم.
به گزارش ایسنا، همچنین ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با واکنش نسبت به رفتار یکی از اعضای مجمع، اظهار کرد: پس از 23 سال فعالیت در حوزه ورزش باید بگویم فرق بین بی‌ادبی و شجاعت به اندازه یک تار مو است. رییس شهرستان باید مودب باشد و چرا باید وقتی کسی رای می‌دهد، بگوید خیانت است. ما مردم خوزستان به بزرگترها احترام می‌گذاریم و وقتی یک قهرمان ملی رو به روی شما نشسته است نباید با آن بحث کنید. قرار نیست در هر رقابتی که وارد می‌شویم، ما برنده شویم. باید ظرفیت افراد بالا برود. جا دارد از رییس فدراسیون ووشو نیز باید مشکلاتی که در این مجمع به وجود آمد، عذرخواهی کند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/134970/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گیتی آذرپی درگذشت

خودروِ ترکیبی یا دورگه؟

تعیین سرکنسول جدید عربستان در مشهد

جزئیات دادگاه منافقین/ قاضی: مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده

جزئیات دیدار رئیسی و مریم نواز شریف؛ توافق برای گسترش آموزش زبان فارسی در پاکستان

احکام جدید قاضی‌القضات؛ خلیلی و قطبی جایگزین مصدق و لاریجانی شدند

بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند

پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی

انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها

قیصر امین پور ، قیصر شعر انقلاب اسلامی +فیلم

سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد

ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر

پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد

پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی 5 پهپاد رژیم صهیونیستی

آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون 3 به ایذه

پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی 5 پهپاد رژیم صهیونیستی

اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است

انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است

تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز

آزادی 250 زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت

پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

پرواز اندازه آدم رو برملا می‌کنه!

چه قاتل کیوتی هستی

علیرضا کمالی از فیلم هفت و نیم

«آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!

توضیحات طناز طباطبایی در مورد سکانس شاهکار «خشم و هیاهو»

نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران

خبر یک نماینده برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

نمایی زیبا از چالکندی دزفول

هوای هندیجان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار گرفت

هاشمی: باید پیوست فرهنگی فدراسیون ها تقویت شود

نگاهی به رقیبان آزادکار ایران برای کسب سهمیه

هایلات عملکرد انفرادی و قدرتمندانه صبح امروز لبران جیمز

مخالفت «وابا» با حضور حامد حدادی در شهرداری گرگان

رفتن پیولی از میلان قطعی شد

کاهش نرخ سکه و ارز در بازار؛ طلا 18 عیار پرچم دار کاهش ها

جایزه کتاب سال فراخوان داد

فلاحت پیشه: دیپلمات‌های خانه نشین و دیپلماسی حاشیه نشین شده دوباره به متن بازگردد

حمله به سایت اس 300 اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی

تداوم بارش باران در خوزستان

رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی

بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز

حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»

حدنگاری اراضی کشاورزی 6 واحد ثبتی خوزستان

مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست

دانش‌آموزان یک دبستان بدهی 2 زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد