پیام خوزستان

آخرين مطالب

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

ارگان‌ها و دستگاه‌های انقلابی نقطه قوت نظام هستند سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - اندیمشک - رئیس کمیسیون انرژی مجلس، ارگان‌ها، دستگاه‌ها، وزارت‌خانه‌های برگرفته از انقلاب را نقطه قوت نظام دانست و گفت: سپاه افتخار هر ایرانی، مسلمان، غیر مسلمان و ستم دیده است.

به گزارش خبرنگار مهر فریدون حسنوند شامگاه جمعه در جشن نیمه شعبان با تبریک اعیاد شعبانیه در بیت‌الزهرا ( س) اندیمشک عنوان کرد: فرهنگ مقاومت‌، حق‌طلبی، شهادت‌طلبی و برافراشتن بیرق ایستادگی از توجه به فرهنگ عاشورای حسینی ( ع) در جوانان شیعه منشأ دارد.
وی، یکی از مبانی مهم را آگاهی از فلسه ظهور دانست و افزود: دومین عامل مهم و تأثیرگذار در روحیه ایستادگی، مقاومت و برافراشتن بیرق حق‌طلبی جوانان شیعه فرهنگ انتظار و اعتقاد به برپایی حکومت ایشان بر اساس ارزش‌ها و سنت پیامبر اسلام ( ص) است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است رسالت 124 هزار پیامبر و 11 امام معصوم را ولی‌عصر ( عج ) با برپایی حکومت عدل الهی برپا و در حکومت امام عصر ( عج ) رسالت پیامبران الهی و امامان شیعه را تحقق بخشند.
نماینده مردم اندیمشک، ایجاد یک حلقه انحرافی، مکتب و مذهب دروغین را گوشه‌ای از برنامه‌های دشمن برای مقابله با عزم و اراده شیعه بیان و اظهار کرد: دشمن با انشقاق در اجتماع شیعه به دنبال هدف پلید خود و اهداف شیطانی است.
حسنوند با بیان اینکه ظلم و ستم‌ها، کودک‌کشی‌ها و آدم‌کشی‌ها در جهان توسط امریکا ، اسرائیل، انگلیس، عربستان و امارات و نوکران حلقه‌به‌گوش آن‌ها بار سنگین مسئولیت را بر دوش ما سنگین‌تر کرده، افزود: قطعاً شیعه واقعی هم زبان سرخ و هم سر سبز برای داشته و آماده حضور برای در رکاب امام عصر ( عج ) است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ما برای مقابله با کسانی که برای تسلیم ما نقشه‌ها و برنامه دارند، عقب‌نشینی، تسلیم و سازش نبوده و قطعاً مقاومت و ایستادگی، هدف و منظور همه ما خواهد بود.
وی گفت: در عمر مبارک 40 ساله انقلاب دشمنان، یک روز با حمله نظامی مستقیم امریکا در طبس، یک روز کودتا توسط عمال رژیم منحوس گذشته، یک روز کودتا با افراد به ظاهر انقلابی مانند قطب‌زاده کودتا طراحی و بمب‌گذاری در بیت امام طراحی می‌شود و شهادت امام را در برنامه داشتند.
حسنوند افزود: یک روز جنگ تحمیلی 8 ساله با یک نوکر به ظاهر پهلوان منطقه طراحی می‌شود که هشت‌سال انقلاب اسلامی را متوقف کند و از دست‌یابی انقلاب به آرمان‌ها پیشگیری کنند.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: روزی دیگر دشمن با شبی‌خون فرهنگی و حمله فرهنگی به ارکان و بنیان‌های مختلف به دنبال تزلزل جوانان شیعه و تکرار آندولوسی در جهان برای شیعیان و ایران است‌. روزی دیگر با تحریم اقتصادی و اهرم فشار با تحریم سیاسی و خروج دیپلمات‌ها به اروپا و امریکا که با خفت و خواری به کشور بازگشتند.
وی افزود: امروز نیز با در لیست قرار دادن سپاه در لیست تروریست آن هم سپاهی که منشأ امید، اقتدار و هویت نظام اسلامی است. سپاهی که در سیل خادم مردم در دفاع از میهن رشیدترین فرزندان خودش را ایثارگرانه تقدیم کرده و در تمام عرصه‌ها و موضوعات خود را خادم و از بطن ملت است.
حسنوند تصریح کرد: اقتدار و بازدارندگی کشور در موشک‌های سپاه نشأت گرفته و سردار رشید سپاه قاسم سلیمانی در لبنان، سوریه، یمن و عراق افتخار هر ایرانی، شیعه و مسلمان بوده و سپاه امید مظلومان و ستم‌دیدگان از هر مذهب و قومیت است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن سپاه را توسط فردی که خود تمام امکانات، پایگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را در اختیار تروریست‌ها و جنایتکاران جهان قرار داده، در لیست تروریست‌ها قرار می‌دهد.
وی افزود: پاکستان، سوریه، عراق، یمن، کشورهای آفریقایی و حتی کشورهای آمریکای لاتین مانند ونزوئلا و کشور دیگر همانند لیبی را یا بمباران هوایی توسط عمال و یا خود به طور مستقیم به آن‌ها حمله می‌کند. این چنین کشوری، سپاه مردمی و انقلابی و رشید را در لیست تروریست قرار داد.
حسنوند خاطر نشان کرد: هر ایرانی می‌داند که از روزی که انقلاب آغاز شد امام نهادهایی را به دست مبارک‌شان بنیاد نهاد و سپاه، کمیته امداد، بنیاد مسکن و جهاد سازندگی که هر کدام در گوشه‌ای و بخشی به خدمت به مستضعفان مشغول و از ابتدای انقلاب دشمن به دنبال فروپاشی این ارگان‌ها و وزارت‌خانه‌ها بوده برای اینکه می‌داند مهم‌ترین مجموعه‌های مردمی و نکته اتکا ملت به نظام همین وزارت‌خانه‌ها، نهادها و ارگان‌های انقلابی است.
وی گفت: سپاه، کمیته‌امداد، جهاد، نهادها، دستگاه‌ها و ارگان‌های انقلاب نقطه قوت نظام در تقابل با تهدیدها بوده و دشمن به دنبال تضعیف این‌ها برای ناامیدسازی ملت از نظام و مخدوش‌سازی خدمات نظام است.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه شما می‌خواهید با تمدنی چند هزار ساله بنجنگید افزود: شما ناجوان‌مردانه به بهانه تحریم مانع از ارسال کمک به سیل‌زدگان بودید که این اقدامات ضعف و ذلت شما را نشان می‌دهد و با لطف خداوند رهبری انقلاب و بصریت ملت ایران هم‌چون گذشته شکست خواهید خورد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/116179/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نوجوان مرگ مغزی‌شده خرمشهری به 2 نفر جان دوباره بخشید

او را شاعر آزادی می‌نامند! + فیلم

راهیابی 24 کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمدی به رقاب‌های ملی

پیش بینی‌های هواشناسی خوزستان درخصوص دما در بهار و تابستان

سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود

ایجاد بیش از 8 هزار و 500 فرصت شغلی در خوزستان

پسر خرمشهری با اهدای عضو به 2 شهروند زندگی دوباره‌ای داد

نظارت بر نانوایی‌های اهواز به صورت مستمر در حال انجام است

محکومیت همدستی دولت اردن با رژیم صهیونیستی

صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان

16 هزار متر مربع از اراضی دولتی در امیدیه رفع تصرف شد

قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه 1403/02/01

اسلحه‌های مجوزدار در صورت استفاده غیرمجاز ضبط شوند

کاهش 75 درصدی حوادث غرق شدگی در خوزستان

پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم!

چه خبر از مژده لواسانی و سوگل خلیق؟

ماجرای بیزینس‌های «آقای همساده»

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

80 اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان راه‌اندازی شد

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی

توپکرانی 137 هزار متر خط لوله در نفت و گاز مسجدسلیمان

حمله پهپادی به پایگاه هوایی عوبدای اسرائیل + جزئیات

شناسایی بیش از 8 هزار تن اضافه تناژ در جاده‌های خوزستان

برگزاری ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان

تقویت ارتباطات سیار در مناطق روستایی و شهری خوزستان

نعیم قاسم: هیچ‌گونه کنار گذاشتن رویارویی و عقب‌نشینی از حمایت از غزه وجود ندارد

کمک کانون آستان قدس شهید چمران یزد به آزادی زندانیان غیر عمد

ابهام در عملکرد نوسازی سینما آزادی

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات اشغالی

معاون دبیرکل حزب‌الله: هیچ‌گونه کنار گذاشتن رویارویی و عقب‌نشینی از حمایت از غزه وجود ندارد

کودک خرمشهری فرشته نجات شد

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ

ثبت آلودگی هوا در 5 شهر خوزستان

هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «قرمز»

کاهش 28 درصدی پرونده‌های محاکم تجدیدنظر استان خوزستان

اهدای اعضای بدن یک کودک خرمشهری به بیماران نیازمند

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/01

بچه بال مگسی رو واکس زده!

چرا «گناه فرشته» نظر مخاطب را جلب نکرد؟

رابطه تازه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!

نروژ بزرگترین کشتی‌های هیدروژنی جهان را می‌سازد